ما نشان داده ایم که دیابت نوع 2 نباید یک بیماری پیشرونده مادام العمر باشد. از اینجا به کجا؟ | ری کلی برای IndigenousX


تا همین اواخر، افرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده شده بودند، این باور را ایجاد می کردند که نمی توانند در مورد آن انجام دهند. این فقط درست نبود.

دعوت برای تغییر توسط جوامع بومی در سراسر نیو ساوت ولز رهبری شده است. از Bourke تا Walgett، Brewarrina تا Coonamble، خدمات پزشکی بومی که برنامه من را اجرا می‌کنند، Too Deadly For Diabetes، نتایج بهتری نسبت به بسیاری از برنامه‌ها در شهرهای اصلی گرفته‌اند. اگر کارشناسان را باور کنید، مردم بومی نمی‌توانند این بیماری را به‌ویژه در جوامع منطقه‌ای و دورافتاده برگردانند. اما اشتباه کردند!

به هر یک از این جوامع بروید و داستان های موفقیت را خواهید شنید، از کاهش وزن زیاد تا ترک داروهای دیابت نوع 2 و فشار خون بالا. این جوامع به کارشناسان نشان داده اند که چگونه این کار انجام می شود.

جمعیت کونامبل 2700 نفر است، با این حال در 12 ماه بیماران در خدمات پزشکی بومی کونامبل در مجموع 1486 کیلوگرم وزن کم کرده اند که به طور متوسط ​​7 تا 10 کیلوگرم برای هر شرکت کننده است. کاهش وزن برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مهم است زیرا افزایش قند خون ناشی از ذخیره چربی در اطراف کبد و پانکراس است. آن را از دست بدهید و قند خونتان بهبود یابد.

مردم بومی اکنون کنترل سلامتی خود را به دست می گیرند و به نتایجی دست می یابند که کلینیک های بزرگ در شهرها فقط می توانستند آرزوی آن را داشته باشند.

ماه گذشته مستندی با عنوان انقلاب سلامت استرالیا که من به همراه دکتر مایکل موزلی میزبانی آن را برعهده داشتم، پخش شد. این یک مجموعه سه قسمتی است که در آن ما تحقیقات پیرامون معکوس کردن دیابت نوع 2 را مورد بحث قرار می دهیم و من هشت استرالیایی را در یک برنامه هشت هفته ای قرار دادم تا دیابت نوع 2 خود را تغییر دهند. در قسمت دوم، که در ماه دسامبر فیلمبرداری شد، ما از Diabetes Australia درخواست کردیم که تایید کند که دیابت نوع 2 تحت شرایط خاصی می تواند بهبود یابد. ساعاتی قبل از پخش اولین قسمت، Diabetes Australia بیانیه‌ای منتشر کرد که دقیقاً همین موضوع را گزارش می‌کرد. این یک تغییر بزرگ بود.

ری کلی (سمت چپ) و دکتر مایکل مازلی در ساحل بوندی
ری کلی، سمت چپ، و دکتر مایکل مازلی در ساحل بوندی. عکس: یاسمین موند

جوامع منطقه ای و دوردست نشان داده بودند که چه چیزی ممکن است، اما آیا می توانیم آن را در تلویزیون تکرار کنیم؟ خوشبختانه ما توانستیم! رابرت در عرض یک هفته انسولین را حذف کرد. چارلی تمام داروهای دیابت و فشار خون را در 12 روز حذف کرد و به بهبودی کامل دیابت نوع 2 دست یافت. ریتا به بهبود دیابت نوع 2 دست یافت و ایلانا و ماریان دیگر پیش دیابت نداشتند. بقیه فقط در هشت هفته شاهد کاهش قابل توجه قند خون بودند. من خوشحالم که گزارش می دهم که 12 ماه بعد آنها هنوز خوب پیش می روند.

بنابراین، دیابت نوع 2 نباید یک بیماری پیشرونده مادام العمر باشد. این توسط تحقیقات علمی ثابت شده است، توسط جوامع منطقه ای و دوردست ثابت شده است، و اکنون توسط دیابت استرالیا تایید شده است.

اما از اینجا به کجا؟

باید یک استاندارد جدید در مورد نتایج تنظیم شود.

این دیگر موردی نیست که آیا دیابت نوع 2 را می توان معکوس کرد یا خیر، اکنون این موضوع برای برخی بیماران پذیرفته شده است. بنابراین، هر سرویس بهداشتی که برنامه دیابت ارائه می کند و کاهش یا حذف دارو را در برخی از بیماران خود مشاهده نمی کند، اکنون باید برنامه های خود را ارزیابی کند و در جهت نتایجی که تحقیقات نشان می دهد ممکن است تلاش کند.

نهادهای تأمین مالی باید استاندارد جدیدی را برای تأمین مالی تعیین کنند. اگر برنامه ای نتواند نشان دهد که می تواند داروها را در برخی از بیماران کاهش دهد، همراه با کاهش HbA1c، باید بودجه را به برنامه ای هدایت کند که بهتر عمل کند. این به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی انگیزه می دهد تا به این نتایج دست یابند.

ما باید به خوبی به آنچه انجام می‌دهیم نگاه کنیم و روی آنچه کار می‌کند تمرکز کنیم. ما قبلاً یک برنامه اثبات شده داریم که توسط تحقیقات مستقل پشتیبانی می شود و به نتایجی دست می یابد که مطالعات بین المللی نشان داده است امکان پذیر است.

با بودجه مناسب، “بیش از حد مرگبار برای دیابت” می تواند در عرض چند هفته در هر خدمات پزشکی بومیان باشد. برای ارائه در مراکز درمانی طراحی شده است. ما کارکنان را آموزش می دهیم و آنها بیماران را راهنمایی می کنند. بیماران از طریق یک برنامه، وب سایت یا از طریق مطالب چاپی به دستور العمل ها و ورزش دسترسی دارند. از نظر مالی نیز مقرون به صرفه است، با بازدیدهای 12 هفته ای بیش از 700 دلار تخفیف مدیکر برای مرکز پزشکی به ارمغان می آورد.

زمان صحبت به پایان رسیده است.

ری کلی یک مرد کامیلاروی با بیش از 30 سال تجربه در صنعت بهداشت است. او در حال گذراندن دوره دکترا برای بررسی معکوس شدن دیابت نوع 2 در جوامع بومی است و در تحقیقات سراسری برای هدف قرار دادن نتایج بهتر برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مشارکت دارد. او اخیراً با دکتر مایکل موزلی در شبکه SBS میزبان انقلاب سلامت استرالیا بود