EP25: خطاهای ماکرو برتر (و ذهنیت)


به تاریخ قهوه سرد صبح امروز خوش آمدید! من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید!

بیایید به کلان و طرز فکر بپردازیم!

A اینجا بشنوید

امروز صبح ما درباره اشتباهات کلان (و طرز فکر) و نحوه غلبه بر آنها صحبت می کنیم.

اشتباه شماره 1: وسواس داشتن بر اهداف کلان خود

مهم نیست چقدر تلاش می کنید ، هرگز در محاسبه ماکروهای خود کامل نخواهید بود. همیشه خوب بودن در مقابل گاهی کامل بودن ، شما را برای موفقیت آماده می کند. هم در کلان و هم در طرز فکر پایدار در مورد تغذیه.

اشتباه شماره 2: اجازه دهید ماکروهای شما بر شما مسلط شوند

اگر شمارش ماکروها زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، برای شما کار نمی کند. برنامه ریزی ذهنی برای انجام تغییرات واقعی بدون اجازه دادن به کلان در هر تصمیمی بهترین مکان است.

اشتباه شماره 3: اگر نمی دانید چگونه چیزی را ردیابی کنید ، تسلیم شوید

حتی برچسب های مواد غذایی را می توان 15-20 turned خاموش کرد ، بنابراین هیچ وقت کمال هدف نیست. میزبانی مصرف در حین غذا خوردن حداقل می تواند به شما در تمرکز بر روی غذاهای مهم به اندازه کافی مانند پروتئین و فیبر کمک کند.

اشتباه شماره 4: از خوردن غذا لذت نمی برید

فقط می توانید با خوردن غذای خسته کننده برای مدت طولانی سفیدی انگشت خود را انجام دهید. لذت بردن از آنچه می خورید کلید موفقیت طولانی مدت است ، بنابراین زمان و تلاش خود را برای تهیه غذاهایی که دوست دارید اختصاص دهید.

اشتباه شماره 5: بیش از 3-4 ماه رژیم بگیرید و روی تغذیه خود قدم نگذارید

دوره بندی تغذیه ای ضروری است تا بدن شما سالم ، شادمانه ذهنی و متابولیسم آنطور که باید عمل کند. این فصل برای از دست دادن چربی ، افزایش عضلات و مهمتر از همه حفظ و نگهداری است. یادگیری نحوه استفاده م eachثر از هر مرحله مهم است.

*****

اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً یک نظر بگذارید و مشترک شوید تا هرگز نتوانید یک قسمت را از دست بدهید!

لطفاً نظرات و سوالات خود را به [email protected] ارسال کنید و لطفاً به گروه کیک هویج ‘N’ در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

در آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید.



Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *