نحوه صرف شام با غذا در ذهن


من یکبار در رستورانی کار کردم … که ناشناس خواهد ماند. نه به خاطر حفاظت آنها ، بلکه به دلیل اینکه تجربه آنقدر وحشتناک بود که فکر می کنم ذکر نام آنها امروز می تواند صبح بخیر مرا خراب کند.

من یک سرور بودم – حتی به عنوان یکی از بهترین های آنها پین شد ، متشکرم! – که بعضی اوقات کت و جوراب شلواری می پوشیدند و به کارکنان آشپزخانه در انجام وظایفی که بیش از حد مشغول بودند ، کمک می کردند. یکی از این موارد پوشاندن چیزکیک ها بود. این فقط چیزکیک را از جعبه بیرون می آورد (شما فکر نمی کردید که چیزکیک ، که برای آن تنها 7 دلار پرداخت کرده اید ، از ابتدا درست شده است ، درست است؟!) ، آن را روی یک بشقاب می گذارید ، روی آن را با یک بسته سارانا می پوشانید. و آن را روی قفسه سرد قرار دهید.

مخصوصاً در این رستوران ، کیک پنیر از کارخانه پنیر کیک تهیه می شد. و این جعبه به ویژه دارای اطلاعات تغذیه ای در کنار آن بود. ظاهراً 1 تکه چیزکیک دارای 9500 کالری و 56 گرم چربی بود. سرت منفجر شد؟ مال من انجام داد فکر می کنم بقیه شیفتم را صرف انتخاب صورتم کردم … و دو برابر سریعتر از طریق میزهایم حرکت کردم تا آن چیزکیکی را که اوایل آن روز خورده بودم بسوزانم.

نیازی به گفتن نیست که هنگام سفارش به هر چیزی فکر می کنید ، اما آیا این دلیل این است که ممکن است پوندها را بسته بندی کنید؟ در زیر مواردی را که از هر دو طرف میز آموخته ام ، از حق رای دادن تا یک غذای عالی ، فهرست کرده ام.

سلام ، او قبض ها را پرداخت کرد.

شام نخور. شاید فکر کنید دارم شوخی می کنم ، اما اینطور نیست. من پنج دلار می خریدم که والدین شما ، در سن شما ، در خارج از خانه به اندازه شما نخورده اند. فقط یک لحظه به خودتان یادآوری کنید که در خانه غذا دارید. اگرچه ممکن است تمایل به خوردن یک وعده غذایی شش وعده ای داشته باشید ، اما تمایلی به پختن یک غذای شش وعده ای ندارید ، اما این بهانه ای برای برخورد با نزدیکترین محل نشیمن نیست. دلیلی وجود دارد که یک لیوان آب بنوشید و به فکر چیزی سریع و رضایت بخش برای پخت و پز در خانه باشید.

از سرور بخواهید هنگام ورود یک جعبه همراه شام ​​شما برای شما بیاورد. چرا؟ ظرف را به نصف تقسیم کنید ، نصف آن را در جعبه قرار دهید و تابه را بگذارید. به من اعتماد کن – لازم نیست همه چیز را یکجا بخوری.

در وقت آزاد خود آب – بله ، آب – بنوشید. حدود 20 دقیقه طول می کشد تا ذهن و بدن شما به یکدیگر متصل شوند که آیا شما سیر هستید یا خیر … بنابراین نوشیدن آب به بدن شما زمان می دهد تا این تصمیم را بگیرد بدون اینکه شما را تحت فشار قرار دهد. کاملا بد.

مانند غذاها پیش غذا سفارش ندهید. من می دانم ، آنها احساس می کنند یک معامله عالی هستند – در مقایسه با بقیه منوها ارزان ، بسیار پیشنهاد می شود ، بسیار خوشمزه است. آنها همچنین کالری کافی برای بیش از یک نفر را حمل می کنند. به این واقعیت اضافه کنید که تقریباً همه سرخ شده ، خامه ای یا روغن آغشته شده اند؟ بهتر است به شماره 1 آنجا برگردید.

از نان ، چیپس یا بیسکویت روی میز صرف نظر کنید. چیزهایی که آنها به شما می دهند تا شما را تا زمان سفارش شما برساند؟ بله ، آن را نادیده بگیرید. شاید حتی بهتر است از آنها بخواهید که آن را بردارند. وقتی پیش غذای شما رسید (در صورت سفارش) ، حدود 300 کالری اضافی خوردید. رستوران ها این کار را انجام می دهند زیرا می دانند که گاهی اوقات زمان انتظار طولانی است ، بنابراین برای جلوگیری از قلقلک دادن سرور ، این را به شما می دهند. ایده وحشتناکی نیست ، اما قطعاً خطری برای کسی است که سعی در کوتاه کردن دارد.

از غذاهای خامه ای و سرخ شده خودداری کنید. کرم ها و چاشنی ها چیزی جز فراوانی چربی اضافی غیر طبیعی طبیعی نیستند. با خودتان واقعی باشید – اگر نمی توانید ظرف را به نصف تقسیم کنید و فقط نیمی از آن را بخورید؟ تغییراتی ایجاد کنید. سس ماکارونی قرمز را انتخاب کنید یا اصلا سس نداشته باشید – ماکارونی را به کل کنار بگذارید و چیز دیگری پیدا کنید. انگشتان مرغ یا تخم مرغ سرخ شده را کنار بگذارید و چیزی سبک تر انتخاب کنید.

سس ها و سس ها را بریزید. من می دانم که این به نکته قبلی مربوط می شود ، اما در بسیاری از موارد ، سس ها و سس های اضافه شده به اندازه خود غذا – اگر نه بیشتر – کالری دارند. بدون سسبه در بسیاری از جاها می توانید از آنها بخواهید سس یا خامه را بریزند. من در سفارش ماکارونی بدون آلفردو (و من عاشق آلفردو هستم) و فقط رشته فرنگی ، مرغ ، مقداری کره و مقدار زیادی ادویه جات ترشی جات دارم. سلام ، برای من کار می کند. ممکن است لازم نباشد خیلی شدید باشید – می توانید به جای آن سس گوجه فرنگی را انتخاب کنید – اما اگر این کار را کردید ، احساس بد یا عجیب نداشته باشید.

تنها شام نخورید با دوستان بروید ، گپ بزنید ، لذت ببرید. در ارتباط با یک نکته فوقانی ، این به بدن شما زمان می دهد تا غذاهایی که در آن قرار داده شده را پردازش کند ، و اگر فلسفه “من باید بشقابم را تمیز کنم” را کنار بگذارید در حالی که واقعاً به بدن خود گوش می دهید ، این کار را خواهید کرد. از میزان کمی که واقعاً می خورید تعجب می کنید.

اگر این امر برای شما منطقی و در عین حال بیش از حد محدود کننده به نظر می رسد ، حتماً مجدداً به نقطه شماره 1 مراجعه کنید. 🙂

گذشته از همه شوخی ها ، باید مراقب یک غذای سالم باشید. بنابراین این بدان معناست که بله ، شما باید آگاه باشید که چه زمانی دست شما به چیزی می رسد که برای آن غذا ندارید. کمی بیشتر به زمان نیاز خواهید داشت تا در مورد آنچه می خواهید بخورید فکر کنید. به کمی زمان نیاز خواهید داشت. و با توجه به این که چقدر از گارسون به کمک نیاز دارید ، حتماً از آنها بنوشید تا به شما کمک کند شب را فریب دهید بدون اینکه خود را فریب دهید. اگر مراقب باشید که از سفارش دادن اقلام خام در منو خودداری کنید ، ممکن است متوجه شوید که غذاهای سالم تر از کم هزینه ترین هستند (بدون هیچگونه ترکیبات وحشیانه ای که هزینه را توجیه کند) ، بنابراین باید پول کافی داشته باشید تا چیز خوبی را برای گارسون بگذارید. 🙂



دیدگاهتان را بنویسید