رژیم چاقی در یک هفته | لیست غذاهای چرب


رژیم های چاق در یک هفته مجموعه ای از عادات غذایی خاص برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه است که معمولاً بر اساس افزایش میزان کالری مصرفی است.

رژیم چاقی در یک هفته | چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

رژیم چاقی در یک هفته |  چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

اگرچه اکثر مردم در دنیای امروز به دنبال راه های سریع برای کاهش وزن هستند ، اما بسیاری از افراد به فکر افزایش وزن در مدت زمان کوتاه هستند. خوشبختانه رژیم های م effectiveثر و روش های چاقی برای این گروه از افراد وجود دارد. نوجوانان و افرادی که از کاهش وزن زیاد رنج می برند از حامیان اصلی رژیم چاقی هستند.

بنابراین ، در این مقاله رژیم غذایی چاقی در یک هفته ، غذاها و روشهای م toثر برای کاهش وزن در کوتاه مدت را مرور می کنیم.

مطالعات: رژیم کتوژنیک

افزایش وزن در یک هفته می تواند برای بدن بسیار سنگین باشد و فشار زیادی به قسمت های مختلف بدن وارد کند. بنابراین ، این فرایند باید زیر نظر پزشک انجام شود تا آسیب های جانبی به اندام های مختلف بدن وارد نشود. برای افزایش وزن در کوتاه مدت ، باید به چند نکته مهم توجه کنید:

افزایش میزان کالری دریافتی توسط رژیم غذایی باید با در نظر گرفتن ویژگی های فردی افراد انجام شود. متخصصان تغذیه معتقدند که کاهش 20 درصدی کالری به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما اگر قصد افزایش وزن دارید ، باید 20 درصد کالری بیشتری در طول روز برای افزایش وزن دریافت کنید.

به عنوان مثال ، اگر به طور معمول 2000 کالری دریافت می کنید ، برای افزایش وزن باید 2400 کالری دریافت کنید.

می توانید از معجون های پرکالری به عنوان منبع انرژی بیشتر استفاده کنید. در رژیم های غذایی برای افزایش وزن باید مصرف کربوهیدرات ها و پروتئین های پیچیده را در نظر گرفت. برای تهیه برنامه رژیم غذایی کلیک کنید.

مصرف تدریجی غذاها (معمولاً 6 وعده) در روز از نکات مهم دیگری است که هنگام افزایش وزن باید به آن توجه کرد. این کار فشار بر دیواره معده را کاهش می دهد. رژیم چاقی باید شامل 4 وعده غذایی استاندارد و دو میان وعده در هفته باشد. غذاهای اصلی باید کالری زیادی داشته باشند و از این نظر خوردن میوه ، آجیل و آجیل انتخاب های بهتری هستند. ر

علاوه بر رژیم غذایی ، فعالیت های بدنی مانند تمرینات قدرتی برای عضله سازی را نیز فراموش نکنید. همچنین می توانید بعد از تمرین از شیک های پروتئینی و غذاهای غنی از پروتئین استفاده کنید.

علاوه بر رژیم غذایی ، پارامترهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر کاهش یا افزایش وزن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، تحت تأثیر شرایط استرس زا و کم خوابی ، وزن بدن شروع به کاهش می کند. بنابراین هشت ساعت خواب با کیفیت و اجتناب از شرایط استرس زا می تواند به شما در کاهش وزن چشمگیر کمک کند.

بیشتر بدانید: رژیم سوئد

برنامه رژیم غذایی برای چاقی در یک هفته

لیست غذاهای چرب
ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی و آنچوی
• گوشت هایی مانند بوقلمون ، مرغ و گوشت گاو بدون چربی و گوسفند
• سبزیجات شامل نخود فرنگی ، لوبیا سیاه ، عدس ، لوبیا کانولا و انسان
• تخم مرغ
کره و آجیل هایی مانند بادام زمینی ، بادام زمینی ، بادام ، گردو و بادام زمینی
غلات کامل مانند نان گندم کامل ، ماکارونی ، گندم کامل ، برنج قهوه ای و کینوا
میوه ها و سبزیجات پر کالری مانند آووکادو ، نارگیل ، موز ، انبه و آجیل
• محصولات لبنی پرچرب ، از جمله شیر ، ماست و پنیر

معجون چربی سریع

معجون چربی سریع

برای رژیم غذایی پرچرب در یک هفته ، مصرف معجون های چربی سریع ، مانند اسموتی های پروتئینی ، می تواند راهی موثر برای افزایش وزن در کوتاه مدت باشد. تهیه معجون های چرب خانگی انتخاب بهتری نسبت به نمونه های تجاری آنها است. نسخه های تجاری این اختراعات معمولاً حاوی قند بیشتری هستند و مغذی هستند. با تهیه معجون های چربی خانگی ، کنترل بیشتری بر مواد مورد استفاده ، طعم و ارزش غذایی آنها خواهید داشت. برخی از معجون های چربی عبارتند از:

• اسموتی های مختلف: اسموتی شامل ترکیبی از میوه های مختلف ، عسل ، شیر ، پروتئین های ساده و طعم دار شیر و ماست است. شما می توانید از این ترکیبات پرکالری و خوشمزه به دلخواه استفاده کنید. اگر به اطلاعات رژیم نیاز دارید ، روی پیوند کلیک کنید.

شیر موز: موز یکی از مفیدترین و مفیدترین میوه ها برای افزایش وزن است. این میوه سرشار از کالری ، پتاسیم و کربوهیدرات است. ترکیب شیر ، موز ، عسل یا دارچین می تواند یک ترکیب بسیار قوی ، خوشمزه و مناسب برای افزایش وزن باشد.

ترکیب شیر با نارگیل و عسل: نارگیل سرشار از کالری و چربی های سالم است. ترکیب این میوه با شیر و عسل می تواند یک چیدمان بسیار مفید و خوشمزه برای افزایش وزن باشد.

آیا رژیم دانمارکی می تواند بر چاقی تأثیر بگذارد؟ برای مشاهده کلیک کنید.

رژیم چاقی در یک هفته

برای هر یک از معجون های پیشنهادی ، می توانید از 470 میلی لیتر (دو فنجان) شیر ساده یا شیر سویا (برای افرادی که به لاکتوز حساسیت ندارند) استفاده کنید. همه این غذاهای فوق به همراه بسیاری از پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی بین 400 تا 600 کالری دارند.

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

اولین روز رژیم چاقی در یک هفته
صبحانه: بوریتو سبزیجات را فریز کنید. 1 فنجان توت فرنگی
میان وعده اول: 1 شکلات بادام و عسل
ناهار: 2 سالاد ماهی تن با سبزیجات ، 1 فنجان انبه
بعد از ظهر: 1 سیب بزرگ ، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام: چوب خردل و هویج ، یک و نیم برنج قهوه ای به شکل گربه

روز دوم:
صبحانه: 1 وعده تمشک ، هلو و انبه ، 1 تخم مرغ آب پز سفت
میان وعده اول: 15 هویج کوچک ، 3 قاشق غذاخوری کود ، 1 پرتقال متوسط
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم ، 1 نان تست تست شده با کره بدون نمک
بعد از ظهر: ذرت بوداده خانگی ، 1 عدد موز بزرگ ، 8 عدد بادام بدون نمک
شام: 2 وعده استیک فیلادلفیا ، 2 فنجان اسفناج تازه و 1 فنجان هویج رنده شده با نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

رز سوم:
صبحانه: 2 وعده آجیل دانه بندی شده با آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 1 تکه پنیر سوئیسی ، 8 بیسکویت هفت دانه
ناهار: 1 وعده کدو سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 قرص نان بو داده با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 6 اونس ماست یونانی ، 1 فنجان توت فرنگی ، 1 قاشق غذاخوری عسل
شام: 2 وعده خمیر مرغ ، جوانه بروکسل و قارچ خامه ای

برای افراد تنبل: رژیم نازک در خانه

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

روز چهارم:
صبحانه: 2 وعده آجیل دانه بندی شده با آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 15 هویج کوچک ، 1/4 فنجان مردم ، 1 پرتقال متوسط
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم ، 1 نان تست تست شده با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 4 عدد کراکر گراهام ، 1 عدد سیب متوسط
شام: 1 وعده مرغ سرخ شده ، 1 وعده سالاد سیب زمینی یونانی ، 1 وعده لوبیا سبز با سیر

روز 5:
صبحانه: 1 وعده تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز
میان وعده: دو شکلات پرانرژی ، عسل و بادام
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 قرص نان تست با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 2 شکلات ، بادام و عسل
شام: 2 وعده سالاد مرغ سبز ، 1 نان هفت دانه برشته

روز ششم:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت ، 2 عدد پرتقال متوسط
میان وعده: 1 عدد سیب متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
ناهار: 2 وعده لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای ، 1 فنجان توت فرنگی
بعد از ظهر: 4 عدد بیسکویت گراهام
شام: 2 وعده تورتیلا با سالاد لوبیا سیاه

هفتمین روز رژیم غذایی در چاقی در یک هفته:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت ، 1 عدد موز متوسط
میان وعده: 6 اونس ماست یونانی ، نصف فنجان زغال اخته ، 1 قاشق غذاخوری عسل
ناهار: 2 وعده لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای
بعد از ظهر: 1 عدد بادام شکلاتی و عسل
شام: 1 وعده ماهی قزل آلا شکم پر با اسفناج خامه ای ، 2 وعده لوبیا سبز با سیر ، 3/4 فنجان برنج قهوه ای به شکل گربه

چاقی پاها در یک هفته

چاقی پاها در یک هفته

چاقی با کمک رژیم غذایی امکان پذیر است. در این قسمت ، غذاهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، مرور می کنیم. برخی از غذاهای مناسب برای پاها عبارتند از:
پروتئین ها: مانند سینه مرغ ، تیلاپیا ، استیک و فیله
محصولات لبنی کم چرب مانند شیر ، ماست و پنیر
• غلات و نان های سبوس دار
میوه هایی با انرژی بالا و اکسیدان ها مانند انگور ، توت ، هندوانه و موز
• سبزیجات نشاسته ای شامل سیب زمینی و سبزیجات معمولی مانند قارچ ، کدو تنبل و خیار
مواد مغذی و دانه ها مانند گردو
بذر کتان و دانه های چیا
• لوبیا
آووکادو و روغن زیتون

در طول رژیم چاقی بهتر است از الکل ، فست فودها و غذاهای سرخ شده و همچنین قندهای مصنوعی به مدت یک هفته خودداری کنید. خوردن این غذاها می تواند به سیستم گوارشی شما آسیب برساند و روند عضله سازی را مختل کند. همچنین بهتر است از گل کلم و کلم بروکلی اجتناب کنید. زیرا این مواد سرشار از فیبر هستند و می توانند افزایش وزن شما را تغییر دهند.

چاقی با داروهای گیاهی

چاقی با داروهای گیاهی

برای رژیم غذایی پرچرب در یک هفته ، برخی از داروهای بدون نسخه می توانند به افزایش وزن ، به ویژه در مدت زمان کوتاهی کمک زیادی کنند. برخی از داروهای درمانی چاقی عبارتند از:
• بابونه: بابونه گیاهی اشتها آور است. مصرف روزانه این ماده اشتهای شما را بهبود می بخشد و باعث افزایش وزن طبیعی شما می شود.

جشنواره برداشت: ریشه های جشنواره برداشت ده ها سال است که برای درمان افرادی که از کاهش وزن ناخواسته و بی اشتهایی رنج می برند استفاده می شود. این گل به بدن کمک می کند تا غذا را به درستی جذب کند. این به نوبه خود اشتها و جریان صفرا را افزایش می دهد. گل شکرگزاری گیاهی بسیار تلخ و معمولاً تلخ است که به شما کمک می کند وعده های غذایی خود را بهتر بخورید.

زنجبیل: در طب سنتی از زنجبیل برای درمان اختلالات روده ای استفاده می شود. زنجبیل بهترین داروی گیاهی برای ناراحتی معده ، حالت تهوع و سوء هاضمه است. این گیاه اشتهای بد را درمان می کند و به شما کمک می کند از وعده های غذایی خود لذت بیشتری ببرید.

خلاصه مقاله

نوجوانان ، افرادی که از کاهش وزن زیاد رنج می برند و بازیگرانی که باید در مدت زمان کوتاهی وزن خود را افزایش دهند از طرفداران رژیم چربی در یک هفته هستند. رژیم چاقی یک هفته ای باید توسط متخصص تغذیه یا پزشک بر اساس ویژگی های بدنی ، افزایش وزن ، میزان متابولیسم و ​​فعالیت های روزانه فرد تنظیم شود.

عدم رعایت این رژیم در هفته اصلی می تواند آسیب جدی به سیستم گوارش ، به ویژه دیواره معده وارد کند. یک رژیم غذایی غیرقابل پیش بینی در یک هفته غیرقابل پیش بینی همچنین می تواند منجر به عوارض طولانی مدت دیگری مانند فشار خون بالا با فشار بیش از حد بر بدن شود.

دیدگاهتان را بنویسید