آیا شما تنش دارید؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم خود را ادامه می دهیم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذاهای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه نگرفتیم!

اساساً نظریه ای به نام نقطه گذاری وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

همانطور که مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تامین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس چیست اختلالات عصبی شبیه افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا کار و شرایط استرس زا و غیره)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین فردی که رژیم دارد معمولاً به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف و فشار بیشتر بر بدن او را بیشتر محدود می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از نامزدها می پرسیم ، “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما آزمون را می خواهید ، پس ما چه کار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای ترویج و تهیه یک لیست شخصی از تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید