معرفی 2 هتل ارزان در کیش و مشهد


اگر به جزیره ی زیبای کیش سفر کرده باشید، حتماً نام هتل ترنج کیش را شنیده اید. این هتل دارای دو بخش بوده که قسمتی از آن بر روی دریا قرار گرفته است و به همین دلیل حس دلنشین اقامت در یک هتل ۵ ستاره لوکس و منحصربفرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هتل ترنج کیشهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

با این تفاسیر در صورتی که شما هم قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید، در این بخش بطور خلاصه به بررسی این هتل محبوب خواهیم پرداخت تا در نهایت شما عزیزان بتوانید انتخاب صحیح تری را برای خود اتخاذ نمایید. بطور کلی بهتر است بدانید تمامی اتاق های این هتل دارای دریچه ای شیشه ای به دریا در داخل اتاق ها و بالکن بوده که تجربه ای آرام بخش را برایتان به ارمغان می آورند. در کنار آن طراحی بسیار لوکس و معماری مدرن در کنار سازگاری با طبیعت را در این هتل مشاهده می کنیم که در نوع خود می تواند یکی از خاص ترین هتل های خاورمیانه محسوب شود. علاوه بر امکانات بسیار بالای هر اتاق که اقامت شما را به یکی از خاطره انگیزترین روز های زندگیتان تبدیل می کنند، امکانات هتل نیز بطور کامل در سطح یک هتل ۵ ستاره بین المللی قرار گرفته و با ارائه امکاناتی همچون سالن بدنسازی و انواع سالن های ورزشی و سرگرمی، استخر باکیفیت، پارکینگ مناسب و رستوران های ویژه که انواع غذا های ایرانی و خارجی را سرو می کنند لذت اقامت در جزیره کیش را برایتان دوچندان خواهد ساخت. بالکن چوبی اتاق ها و طراحی آن ها بگونه ای است که تجربه ای آرام بخش منطبق بر طبیعت را تجربه کرده و از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید. بطور کلی می توان گفت هتل ترنج کیش از هتل هایی است که نزدیک ترین فاصله را با ساحل دریا داشته و حتی بخشی از آن بطور کامل بر روی دریا ساخته شده است. علاوه بر آن شما عزیزان می توانید تنها با پیمودن مسیر اندکی به اماکن تفریحی و گردشگری مهمی همچون کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و حتی روستای باغو دسترسی داشته باشید و با پیمودن تنها ۱۲ کیلومتر به فرودگاه برسید. با این تفاسیر در صورتی که شما نیز قصد اقامت در یک هتل لوکس با طراحی خاص و امکانات بسیار بالا را دارید، این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما قرار گیرد. هتل ترنج کیش در ۱۰۰ واحد اقامتی و در سال ۱۳۹۴ احداث شده است و از آن زمان تا کنون با ارائه خدماتی بی نظیر همواره به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش معرقی می شود. اما اگر با توجه به امکانات بیان شده قصد رزرو یکی از اتاق های این هتل را داشتید، بهتر است حتماً از چندی قبل بدین منظور برنامه ریزی های لازم را انجام داده و از یک وبسایت معتبر به منظور رزرو اتاق ها اقدام بفرمایید. همچنین بررسی نظرات کاربران را فراموش نکنید تا خودتان با مهم ترین و اساسی ترین نکات مربوط به این هتل آشنا شده و از نحوه عملکرد مناسب کارکنان اطمینان یابید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد همواره به عنوان یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین هتل های مشهد مقدس شناخته می شود و با توجه به امکانات خود می تواند یک گزینه ایده آل برای شما عزیزان محسوب گردد. با این تفاسیر در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید و به مقایسه هتل های مختلف می پردازید، بهتر است تا انتهای این بخش همراه ما بوده تا با ویژگی ها و دلایل محبوبیت این هتل باشکوه بیشتر از گذشته آشنا شوید. با توجه به محل قرارگیری هتل در خیابان امام رضا (ع) بهترین امکان دسترسی به مهم ترین اماکن شهر برای شما فراهم خواهد بود و می توانید در کمترین زمان ممکن و حتی در حدود ۵ دقیقه هم به حرم مطهر دسترسی داشته باشید و اگر به پیاده روی علاقه دارید این زمان تنها ۱۵ دقیقه خواهد بود. هتل قصر طلایی مشهد دارای ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق مجلل با طراحی بسیار شیک می باشد که بهترین امکانات ممکن در تمامی این اتاق ها و سوئیت ها برای شما عزیزان فراهم شده اند. به ورزش های مختلف علاقمند هستید و یا ورزش بخصوصی را به صورت پیوسته دنبال می کنید؟ اگر چنین است در هتل قصر طلایی بهترین امکانات و سالن های ورزشی به همراه استخر در کنار سونا و جکوزی، سالن ماساژ و همچنین سالن های تفریحی سرگرمی فراهم شده اند که می توانند بهترین خاطرات ممکن را برای شما رقم زده و اقامت شما را لذت بخش تر سازند. از تمامی این موارد که بگذریم، سالن های برگزاری مراسم های گوناگون توجه ما را به خود جلب می کنند که هر یک دارای بهترین امکانات برای برگزاری انواع جلسات و سمینار ها در سطح بین المللی بوده و همواره میزبان جلسات مهمی بوده اند. از نظر کیفیت غذای رستوران ها با توجه به نظرات مشتریان می توان گفت با یکی از بهترین هتل ها در این زمینه مواجه هستیم. جایی که ۷ رستوران و ۵ کافی شاپ همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان ارجمند بوده و برخورد مناسب کارکنان توانسته است به بهترین شکل ممکن مسافران را راضی نگاه دارد. در رستوران های هتل تنوع بی نظیری از انواع غذا های ایرانی و خارجی را شاهد هستیم که همگی با استفاده از بهترین موارد اولیه و آشپز های باتجربه طبخ و به مشتری تحویل داده می شوند. اگر با توجه به امکانات و ویژگی های هتل قصر طلایی مشهد به فکر رزرو یکی از اتاق های آن هستید، بهتر است بدانید این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مختلفی از جمله پرزیدنت سوئیت، رویال، دبل و بسیاری دیگر از اتاق ها می باشد که همگی دارای امکانات بسیار بالای خاص خود بوده و با توجه به بودجه و امکانات مورد نیاز شما هر یک می توانند گزینه ایده آلی محسوب شوند. در نتیجه در ابتدا با استفاده از یک وبسایت معتبر و یا راه های ارتباطی هتل نسبت به انتخاب اتاق خود اقدام بفرمایید و تجربه ای بی نظیر از اقامتی دلنشین در مشهد مقدس را تجربه کنید.

هتل قصر طلایی مشهدهتل قصر طلایی مشهد

۵/۵ – (۱ امتیاز)



منبع