فاش شد: گروهی که تغذیه ایالات متحده را شکل می دهد میلیون ها نفر از صنایع غذایی بزرگ دریافت می کند | تغذیه


اسناد تازه منتشر شده نشان می‌دهد گروهی با نفوذ که به شکل‌دهی سیاست غذایی ایالات متحده کمک می‌کند و مصرف‌کنندگان را به سمت محصولات غذایی سوق می‌دهد، با بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی فرآوری‌شده جهان ارتباط مالی دارد و توسط کارمندان سابق صنعت که برای شرکت‌هایی مانند مونسانتو کار کرده‌اند، کنترل می‌شوند.

این اسناد نشان می‌دهد که آکادمی تغذیه و رژیم‌شناسی سابقه‌ای در زمینه‌های مختلف با طیف وسیعی از غول‌های غذایی دارد، سهام شرکت‌های مواد غذایی فوق‌فرآوری‌شده را دارد و میلیون‌ها کمک از تولیدکنندگان پاپ، آب نبات و غذاهای فرآوری‌شده مرتبط با دیابت دریافت کرده است. ، بیماری قلبی، چاقی و سایر مشکلات سلامتی.

این یافته ها بخشی از یک مطالعه بررسی شده اخیرا منتشر شده است که مجموعه ای از اسناد مالی و ارتباطات داخلی به دست آمده از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات (Foia) را بررسی می کند.

گری راسکین، مدیر اجرایی حق دانستن ایالات متحده و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «این فوق‌العاده تأثیرگذار است، بنابراین اگر آکادمی فاسد باشد، سیاست تغذیه در ایالات متحده نیز فاسد خواهد شد. سازمان غیرانتفاعی تحقیقی این مطالعه را با محققانی از دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی در ایالات متحده و بریتانیا توسعه داد.

راسکین افزود: «اگر ما بخواهیم مشکلات چاقی و دیابت را در ایالات متحده و جاهای دیگر حل کنیم، باید با فساد در مؤسسات بهداشتی خود مقابله کنیم».

آکادمی آن را به عنوان یک صدای مستقل و “منبع آموزشی قابل اعتماد برای مصرف کنندگان” می گوید. کنگره را لابی می کند و بیش از 110000 متخصص تغذیه در ایالات متحده را نمایندگی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد که به مردم در تصمیم گیری در مورد غذاهایی که باید بخورند کمک می کنند.

اگرچه آکادمی مدت‌هاست به دلیل ارتباطش با غذای بزرگ مورد انتقاد قرار گرفته است، این مطالعه برای اولین بار عمق روابط مالی آن را نشان می‌دهد.

آکادمی حداقل 15 میلیون دلار از مشارکت کنندگان شرکتی و سازمانی از سال 2011 تا 2017 پذیرفت و بیش از 4.5 میلیون دلار بودجه اضافی به بنیاد آکادمی اختصاص یافت. در میان بالاترین مشارکت‌ها شرکت‌هایی مانند نستله، پپسی، هرشی، کلوگ، جنرال میلز، کوناگرا، شورای ملی لبنیات و آبوت نوتریشن، تولیدکننده شیر خشک نوزادان، انجام شد.

آکادمی و بنیاد آن نیز از طریق حمایت های مالی، بودجه صنایع غذایی را دریافت کردند، که در واقع همان سرمایه گذاری هستند. در ایمیلی در سال 2015، یکی از کارمندان آکادمی حمایت مالی را اینگونه تعریف کرد: «زمانی که یک شرکت در ازای حقوق و مزایای مشخص آکادمی/بنیاد، هزینه ای به آکادمی/بنیاد می پردازد».

Kellogg's، یکی از بالاترین مشارکت کنندگان در آکادمی تغذیه و رژیم غذایی.
Kellogg’s، یکی از بالاترین مشارکت کنندگان در آکادمی تغذیه و رژیم غذایی. عکس: بیل پولیانو/گتی ایماژ

این ایمیل نشان می دهد که آکادمی در سال 2015 در یک قرارداد حمایت مالی با Abbott بوده و در حال بحث در مورد چگونگی استفاده آکادمی از نفوذ متخصصان تغذیه در مطب پزشکان اطفال برای فشار دادن Pediasure، یکی از محصولات تغذیه ای نوزادان این غول دارویی است. ابوت در آن زمان قراردادی دو ساله به مبلغ 300000 دلار داشت.

سوابق نشان می دهد که آکادمی همچنین در زمان معامله و طرح، سهام Abbott را در اختیار داشت. این شرکت همچنین دارای سهام شرکت‌هایی بود که با آنها قرارداد حمایت مالی داشت، پپسی کو، و همچنین مشارکت‌کنندگان مالی مانند نستله.

راسکین گفت: «این شگفت‌انگیز است. “این به تالار مشاهیر تعارض منافع تعلق دارد – از جدول خارج شده است.”

به نظر می رسید که رهبری آکادمی در آن زمان از اپتیک آگاه بودند.

دونا مارتین، خزانه‌دار وقت آکادمی، در ایمیلی در سال 2014 نوشت: «من شخصاً پپسیکو را دوست دارم و هیچ مشکلی با مالکیت آن ندارم، اما نمی‌خواهم کسی در این مورد چیزی بگوید. “امیدوارم که آنها همانطور که باید خوشحال باشند! من شخصاً اگر سهام کک داشته باشیم مشکلی ندارم!!

ایمیل سال 2015 همچنین تمدید یک قرارداد حمایت مالی با شورای ملی لبنیات را توضیح داد. بر اساس تمدید پیشنهادی، شورای ملی لبنیات 1.2 میلیون دلار برای بسته ای که “حمایت از آکادمی و بنیاد برای ادامه کار مشترک در مورد غذا، تغذیه و کشاورزی” را تامین می کند، پرداخت خواهد کرد. سایر حامیان مالی ذکر شده در ایمیل شامل گروه صنعتی کوکاکولا و کوناگرا است که صاحب برندهایی مانند Reddi-Wip، Slim Jim و Banquet است.

این ایمیل نشان می‌دهد که آکادمی در زمان ارسال ایمیل در سال 2015 نیز با Subway در مورد اینکه آکادمی چگونه می‌تواند «محصولات سالم‌تر» زنجیره فست‌فود را «تأیید» کند، و در مورد مشارکت با شرکت آب نبات‌بار Mars بحث می‌کرد.

به طور جداگانه در سال 2015، شراکت بین آکادمی و کرافت وقتی آکادمی موافقت کرد که به شرکت اجازه دهد مهر و موم “کودک غذای سالم” خود را بر روی بسته بندی کرافت تک نفره قرار دهد که منبع مستقل ارزش غذایی محصول را تأیید می کند، بحث و جدل را برانگیخت.

اما منتقدان به سرعت اشاره کردند که این محصول ارزش غذایی ضعیفی دارد. توسط دولت فدرال به عنوان پنیر طبقه بندی نمی شود، بلکه “محصول پنیر آماده پاستوریزه” است. و شامل رنگها و سایر مواد شیمیایی است. در مواجهه با ضربه، آکادمی تمبر خود را لغو کرد.

حدود 4.5 میلیون دلار از بودجه شرکت‌های بزرگ از شرکت‌هایی مانند جنرال میلز به طرحی به نام «برنامه قهرمانان» اختصاص یافت که به صدها سازمان غیردولتی برای حمایت از پروژه‌های «ترویج تغذیه سالم و سبک زندگی فعال برای کودکان و خانواده‌هایشان» کمک مالی اعطا کرد.

آکادمی به سوالات خاصی از گاردین پاسخ نداد، اما آن را به پاسخ به این مطالعه در وب سایت خود هدایت کرد. این سازمان تخلفات را رد کرد، گفت این مطالعه حاوی اشتباهات واقعی است و گفت که این مطالعه وضعیت مالی خود را از متن خارج می کند. این سازمان گفت که دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای جلوگیری از تأثیرگذاری شرکت‌ها بر برنامه‌ریزی آن وجود دارد.

آکادمی اضافه کرد که تامین مالی شرکت تنها بخش کوچکی از درآمد را تشکیل می دهد و یک شرکت مستقل سبد سهام خود را مدیریت می کند.

در این بیانیه آمده است: «نویسندگان گزارش از طریق مفروضات، حذف‌ها و تحریف‌های خود، آسیب جدی به آکادمی، اعضای ما و کل حرفه تغذیه و رژیم‌های غذایی وارد کرده‌اند.

این اسناد تنها به این دلیل منتشر شد که مارتین، رئیس سابق آکادمی که برای یک منطقه مدرسه دولتی در جورجیا کار می کند، از ایمیل مدرسه خود برای کسب و کار آکادمی استفاده می کرد، که به این معنی بود که ارتباطات تابع Foia بود.

این مطالعه همچنین درب گردان بین آکادمی و صنعت را برجسته می کند. در میان کارکنان و اعضای هیئت‌مدیره آن، کارکنان روابط عمومی فعلی و سابق برای شرکت‌هایی که نماینده غذای بزرگ هستند، و همچنین مشاوران یا کارمندان شرکت‌های بزرگ غذایی مانند مونسانتو، سودکسو، انجمن شکر، بایر و شورای اطلاعات بین‌المللی غذا، و جبهه صنعت هستند. گروه

ماریون نستله، متخصص تغذیه و حامی سلامت عمومی که در مورد این پیوندها نوشته است، گفت: آکادمی که قبلاً انجمن رژیم غذایی آمریکا نامیده می شد، به نظر می رسد “تا زمانی که من با آکادمی آشنا هستم” تحت کنترل علاقه های غذایی بزرگ باشد. در کتاب سال 2002 خود، سیاست غذایی. او گفت که روابط مالی “سوالات اساسی در مورد اعتبار” ایجاد می کند.

آکادمی چگونه می تواند به مردم توصیه کند که از غذاهای فوق فرآوری شده خودداری کنند، مثلاً اگر توسط سازندگان آن غذاها تامین می شود؟ او پرسید. “مسئله اعتماد برای مشاوره تغذیه بسیار مهم است. به نظر می رسد آکادمی صنعت غذا را نمایندگی می کند، نه منافع عمومی.