بعد از رژیم کتوژنیک چه کنیم چیست – و چه چیزی نیست

راهنمای رژیم کتوژنیک علاوه بر این، رژیم غذایی آنقدر سیرکننده است که میتوانید بدون شمارش کالری یا ردیابی میزان مصرف غذا، وزن کم ۸ مدل “رژیم کاهش وزن سریع” آسان و سالم کنید. شما همچنین میتوانید آب را به کرم یا شیر بادام / نارگیل اضافه کنید که قبلا به دستورالعملهای شما محاسبه شده است. آب همیشه بهترین گزینه برای هیدراتاسیون است، اما اگر کودک شما آب ساده را دوست ندارد، گزینههای دیگر برای ملاقات نیازهای مایع وجود دارد. ماهی سالمون و انواع دیگر ماهی، سرشار از ویتامینهای گروه ب، پتاسیم و سلنیوم است و تقریباً هیچ کربوهیدراتی ندارد. پتاسیم بیش از حد می تواند منجر به خطراتی برای ضربان قلب می شود.

ماتینسون می گوید: «مطالعات نشان می دهد که کاهش وزن ناشی از داشتن یک رژیم کم کربوهیدرات برای بیش از 12 ماه است که به رژیم معمولی و سالم رسیده است. فقط یک مطالعه موردی – از سال 1930 – وجود دارد که در آن دو مرد به مدت یک سال چیزی جز گوشت نمی خوردند، اما ظاهراً سلامتشان حفظ شده بود. در حالی که شما ممکن است چربی های تند تر (مانند کره بادام زمینی، کره معمولی، یا آووکادو) بخورید شما نیز بیشتر در آنچه در رژیم غذایی مجاز است محدود می شوید که می تواند شرایط روزمره را مانند خوردن شام با خانواده یا رفتن با دوستان ، بسیار دشوار کند از آنجایی که مردم اغلب آن را سخت می بینند آن به عنوان یک رژیم غذایی کوتاه مدت اسان است ولی برای یک سبک زندگی دراز مدت نیست.

رژیم کتوژنیک؛ امن یا خطرناک؟ همانطور که می بینید، کرم سنگین یا خامه صبحانه پرچرب کاملاً در رژیم کتوژنیک قرار می گیرد. آنها ساعتها برایتان از مضرات چربی سخن میرانند و صحبتهایشان هم همیشه به یک «آقا یا خانم فلانی» ختم میشود که بهخاطر چربی خون بالا به هزار درد مبتلا است. یک بررسی نشان داد که رژیم کتو می تواند باعث کاهش چربی در افرادی که چاق هستند زمانی که برای چند هفته و تا یک سال استفاده می شود. آنها صحنهای با حضور مخاطبان جهانی خود را برای ازدواج انتخاب میکنند، اما درست چند لحظه قبل از اعلام موافقت عروس، او متوجه خیانت نامزدش میشود.

این علائم طی چند روز تا چند هفته برطرف میشود. قابلیت سیرکنندگی گروههای مواد غذایی این رژیم موجب میشود پیروان آن بدون وسواس و بینیاز از کالریشماری، تجربهی لاغری با کتوژنیک را داشته باشند. این نشانه ای از کمبود مواد معدنی به خصوص منیزیم در بدن است. ویتامین D برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله تسهیل جذب کلسیم لازم است، به خصوص در افرادی که از مشکل عدم تحمل لاکتوز رنج می برند. این به خصوص برای کمک به جلوگیری از سنگ کلیه مهم است.

همچنین، طعم

دهندههایی مانند آنهایی که از Bickford Flavors نیز غذای آزاد هستند، زیرا آنها به محتوای تغذیهای از غذا کمک نمیکنند. شما همچنین میتوانید آنها را بدون طعم خریداری کنید و از عصارهها و شیرینیهای مصنوعی برای عطر و طعم در خانه استفاده کنید. شما همچنین ممکن است با یک متخصص تغذیه محلی کار کنید تا کمبود مواد مغذی احتمالی را محدود کرده و درباره مکمل های ویتامین صحبت کند زیرا شما دانه های غلات، لبنیات و میوه ها را نخواهید خورد و بسیاری از سبزیجات را حذف می کنید.

چنان چه به دریافت چربی از طریق لبنیات علاقه دارید، می توانید شیر سویا و یا شیر بادام غنی شده از کلسیم که به عنوان شیر گیاهی در نظر گرفته می شوند را مصرف کنید. به هر حال به جهت آنها هم پیش میآید که به دلیل بارداری، کمتحرکی یا مصرف زیاد مواد غذایی چرب و پرکالری دچار اضافه وزن شوند. محققان دریافتند که جذب گلوکز در تومورهای هر دو دختر کاهش یافته است. این دو اسید می توانند التهاب را کاهش دهند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کم کنند و از زوال عقلی جلوگیری کنند. This con te nt was generated  with G​SA Content G​enerator​ Dem ov᠎ersion .

مصرف دو وعده تن ماهی در یک هفته استاندارد است. سعی کنید این را به یک محدود کنید. این بدان معنا نیست که شما میتوانید هر زمان که بخواهید همانطور که میخواهید استفاده کنید. اگر بیش از یک حد از هر چاشنی مورد استفاده میکنید، باید در برنامه غذا محاسبه شود. معاون دانشگاه در دانشگاه ویکتوریا ، اوگاندا پروفسور کریشنا شارما – جوانترین معاون آموزشی جهان 8 برابر بیشتر از 135 کتاب منتشر شده خود با بیش از 25 کتاب پرفروش ، مربی ، پژوهشگر و نویسنده پربار رکورددار جهان است.

بعلاوه با اینکه در رژیم کتوژنیک میزان پروتئین نرمال است، باز هم این مقدار ممکن است از آنچه افراد قبلا استفاده می کردند بیشتر باشد که این مورد هم می تواند موجب مشکلات گوارشی شود. خصوصاً اینکه به کارگیری چنین روش تغذیه ای برای افرادی که زمینه ای ارثی و یا اکتسابی بیماری های کلیوی، قلبی، عروقی و کبدی دارند، حتی برای مدت محدودی ممکن است مرگ آفرین و معلولیت زا باشد. رژیم کتوژنیک (یا به اختصار رژیم کتو) یک رژیم کم کربوهیدرات و پرچرب است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.

برخی فراورده ها و سس ها: این غذا ها مقادیر زیادی قند و چربی های ناسالم دارند. زیرا افرادی که دیابت نوع 2 دارند، بیشتر در معرض بیماری های قلبی-عروقی هستند و چربی های اشباع مضر احتمال بروز مشکلات قلبی را بالا می برد. یکی از ویژگی های بیماری پارکینسون تجمع غیر طبیعی پروتئینی است که با نام آلفا سینوکلئین شناخته می شود. آنفولانزای کتو می تواند به شما آسیب وارد کند. یکی از شکایت های متداول کسانی که تازه وارد رژیم کتوژنیک شده اند این است که حجم بالای چربی روی سیستم گوارششان فشار می آورد.

برخی از خانواده ها دریافته اند

که این نیز می تواند باعث تشنج یا تغییرات رفتاری شود. ماتینسون می گوید، سه مورد وجود دارد که تحقیقات برای حمایت از یک رژیم غذایی کتوژنیک، از جمله کمک به کنترل دیابت نوع 2، به عنوان بخشی از درمان صرع و یا برای کاهش وزن وجود دارد. پس از چهار سال، رژیم غذایی کتوژنیک نه تنها به من کمک کرد که وزن خود را کاهش دهم بلکه زندگی ام را در ابعاد مختلف دگرگون کرد. از آنجا که رژیم کتوژنیک معمولا از بیش از 75 درصد چربی تشکیل شده آنهایی که قبلا از رژیم های کم چربی استفاده می کردند هم ممکن است علائم ناراحتی معده مانند حالت تهوع و اسهال را تجربه کنند.

اکثر میوهها چون بیش از حد کربوهیدرات دارند نمیتوانند در رژیم کتوژنیک قرار بگیرند، اما توتها از این قاعده مستثنی هستند. مکمل امگا 3 برای کسانی که رژیم کتوژنیک را دنبال می کنند بسیار مفید است چون می توانند با وجود پیروی از یک رژیم پرچرب میان نسبت امگا 3 به امگا 6 تعادل ایجاد کنند. بعلاوه، مکمل های امگا 3 تاثیر رژیم غذایی روی سلامت را به حداکثر می رسانند. تامین ویتامین D به اندازه کافی برای سلامت هر شخص از جمله افرادی که رژیم کتوژنیک را دنبال می کنند، اهمیت دارد.

قبل از انجماد گوشت را قبل از انجماد گوشت را به قطعات نیش بزنید تا به راحتی بتوانید مقدار کمی را برای هر وعده مصرف کنید. هنگامی که دستورالعمل برای کرم خرد شده یا سفید پوستان تخم مرغ را فرا میگیرد، ابتدا شلاق بزنید و سپس اندازه گیری کنید. در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ، پنیر ریکوتا، آب لیمو، نمک و فلفل را هم بزنید. با کاهش گلیکوژن، وزن آب را (اغلب به طرز چشمگیری) کاهش می دهید. شما معمولا میتوانید آب سولتزر یا سدیم را که قبلا از اکثر فروشگاههای مواد غذایی تهیه شده است، بخورید.

مقداری آووکادو، پنیر، ژامبون یا تخممرغ هم به غذا اضافه کنید. شناسایی تولید دیگری این گیاه شفترک است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناسایی آموزشی آن Descurainia Sophia را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناسایی نهایی آن Flixweed است. بدن در حالت عادی از قند خون برای تامین انرژی استفاده می کند که این قند را از کربوهیدرات ها دریافت می کند. مکمل های حاوی MCT برای رژیم کتوژنیک بسیار مفیدند چون خیلی سریع مقدار دریافت چربی تان را افزایش می دهند در نتیجه سطح کتون افزایش می یابد و کمک می کند در این حالت بمانید.

رژیم کتوژنیک از نظر دکتر کرمانیTh is a rt​icle was cre ated ᠎with the he lp  of G​SA Con tent Gen er᠎ator Demov er᠎si on!

مصرف ادویه های ذکر شده در رژیم غذایی لاغری سریع طول روز سوخت و ساز بدنتان را بالا برده و کمک میکنند که چربی های اضافه در بدن حذف شوند . از آنجا که هر نوع رژیم غذایی با کربوهیدرات کم و چربی بالا معمولاً مدت زمان سیری را طولانی تر می کند و منجر به کاهش گرسنگی می شود، در این رژیم های غذایی مصرف کالری کمتر، آسان تر است. پروتکل های درمانی جدید ۳ جلسه درمان برای هر ۱۰ کیلوگرم اضافه وزن می باشد و بیشتر از این میزان اضافه وزن به ازاء هر ۱ تا۵ کیلو ۱ جلسه بر تعداد جلسات اضافه می شود.مثلا فردی که ۱۴ کیلوگرم اضافه وزن دارد تعداد کل جلسات ۴ نوبت می باشد.

بعدا می توانید با توجه به راهنمای آن مقدار مصرفتان را افزایش دهید. دقت داشته باشید

که میزان کالری دریافتی باید با توجه به سطح فعالیت های تنظیم گردد. ویتامین D همچنین مسئول حمایت از سیستم ایمنی، تنظیم رشد سلولی، افزایش سلامت استخوان و کاهش التهاب در بدن است. منیزیم یک ماده معدنی است که انرژی را تقویت، قند خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را حمایت می کند. اگر کودک شما ترجیح می دهد چای شیرین، شما میتوانید یک شیرین کننده مصنوعی برای شیرین کردن استفاده کنید.

ماتینسون پیشنهاد می دهد قبل از شروع، از خودتان بپرسید که چه چیزی واقعاً برای شما مناسب است. یک متاآنالیز اشاره کرد که یکی از دلایل کاهش وزن احتمالی این است که رژیم های کتویی گرسنگی را سرکوب کنند. استیسی ماتینسون، RDN، که در تگزاس مستقر است می گوید: رژیم Ketogenic یک برنامه غذایی است که بدن شما را به کتوز وارد می کند جایی که بدن از چربی (به جای کربوهیدرات ها) به عنوان منبع اولیه سوخت استفاده می کند. این عدم تعادل می تواند التهاب و خطر ابتلا به بیماری های التهابی را افزایش دهد.