چهار راه برای تسلط بر برنامه غذایی برای رژیم کتوژنیک بدون عرق کردن

رژیم کتوژنیک در شیراز نشانههای این تغییرات سریع و گسترده معمولاً ناخوشایند است و در اصطلاح آنفولانزای ۸ مدل “رژیم کاهش وزن سریع” آسان و سالم کتو نامیده میشود. به جای عجله و تغییرات شتابزده، بهآرامی رژیم غذایی خود را به کتوژنیک تغییر دهید. وقتی بهیکباره تصمیم به تغییرات گسترده در رژیم غذایی خود بگیرید، ممکن است نشانههای شدیدی را تجربه کنید. Lazy Keto میتواند به شما کمک کند که رژیم غذایی مناسب خودتان را انتخاب کنید. از جمله قواعد اصول رژیم فیت فست این هست که شما باید در طول این مدت، بین 1000 تا 1200 کالری در روز مصرف کنید.

کتوژنیک و شیردهی ما این فرصت را برای شما فراهم نموده ایم تا بهترین محصولات کتویی را با قیمت مناسب از فروشگاه کتواستور تهیه کنید. پیام بدید یا به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و از طریق دایرکت پیام بدید تا بیشتر راهنمایی بشید. به جای آن می توانید از میان وعده ی جلبک دریایی استفاده کنید. این دو مورد به صورت کلی، توی هر نوع رژیم غذایی قابل استفاده هستن و مشکلی ندارن. خوردن پروتئین یکی از ملزومات رژیم کتو هست که ما باید همیشه توی آشپزی کتوژنیک بهش دقت کنیم. پس از رسیدن به مرحله کتوز، تا زمانی که دوباره شروع به خوردن کربوهیدرات کنیم، بیشتر سلولها از اجسام کتونی برای تولید انرژی استفاده میکنند.

از آنجایی که سلولهای تومور قادر به هضم و استفاده از اجسام کتونی به عنوان منبعی از انرژی نیستند، رژیم کتوژنیک برای درمان کمکیِ احتمالی در سرطانها پیشنهاد شدهاست. آیا عضله را از دست می دهم؟ در حالی که لزوما “خطر” نیست، اما رژیم لیزی کتو دست یابی به همه مزایای رژیم غذایی کتوژنیک سنتی را سخت تر کند. به جای آن، یک رژیم کتو سنتی سختگیرتر را امتحان کنید. ولی باید از روغن های سویا، ذرت، روغن دانه پنبه، روغن بادام زمینی، روغن آفتابگردان، روغن کافیشه ، مارگارین و مایونزی که از بیرون خریده می شود، اجتناب کرد.» در آخر اینکه، برای فردی که رژیم کیوجنیک دارد، سوزاندن و یا ذخیره کردن انرژی در مقایسه با فردی که رژیم سنتی کم چرب دارد، متفاوت است.

مطالعه دیگری نشان داد که استفاده از رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات برای محدود کردن سطح گلوکز از رشد تومورهای سرطان سلول سنگفرشی در موشهای مبتلا به سرطان ریه یا سرطان مری جلوگیری میکند. امروز مردم ترجیح میدهند که از داروهای ضدتشنج استفاده کنند و سراغ رژیم غذایی نروند. در یکی از انواع رایج آن 5 درصد از کل کالری از کربوهیدرات گرفته میشود. در واقع طبق توضیحاتی که توی بخش قبل داده شد، درصد بندی چربی، کربوهیدرات و پروتئین خیلی مهمه.

وقتی بدن شما به این مرحله برسد، در اصطلاح، کتوز رخ داده است. رژیمی که مصرف کربوهیدرات در آن محدود است و شما مجاز به مصرف چربی فراوان هستید. مواد غذایی مانند تخم مرغ، گوشت، آجیل، کره، پنیر، انواع دانهها، روغنها و سبزیجات سبز کمکربوهیدرات در آن فراوان است. در میان سبزیجات، سیب زمینی و غدههای دیگر، میوهها و سبزیجات با استثناهای کم قند مانند کدو سبز، کلم بروکلی، خیار، زغال اخته و تمشک نه. سبزیجات کم کربوهیدرات: مثل اکثر سبزیجات سبز، گوجه فرنگی، پیاز و فلفلها.

رژیم مایر که یک قرن پیش توسط یک پزشک اتریشی ابداع شد، شامل کاهش دریافت گلوتن (گندم) و لبنیات، و خوردن غذاهایی مانند ماهی و سبزیجات است. این شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. این رژیم شامل کاهش شدید کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. اکثر میوهها، بیشتر سبزیجات، غلات، سیبزمینی، شیرینیها و سایر غذاهای غنی از کربوهیدرات در کتوژنیک مجاز نیست. از کجا بفهمید که وارد فاز کتوزیس شدهاید؟ در حالی که این نوع رژیم به عنوان یک رژیم کتو سخت گیرانه، ممکن است به شما کمک نکند که به آسانی وارد کتوز غذایی شوید، بسیاری می گویند که هنوز هم از نظر اهداف کاهش وزن و سایر مزایا می تواند مفید باشد.

با معرفی والپروات سدیم در دههٔ ۱۹۷۰ میلادی، دیگر داروهای مؤثر کافی برای درمان طیف وسیعی از سندرمهای تشنجی در اختیار بود و استفاده از رژیم کتوژنیک، تنها محدود به سندرم لنوکس-گستو گشت و بیشازپیش رو به افول نهاد. اگه براتون مضر باشه، رژیم دیگه ای رو براتون تنظیم میکنن که متعادل تر باشه. زیرا افرادی که دیابت نوع 2 دارند، بیشتر در معرض بیماری های قلبی-عروقی هستند و چربی های اشباع مضر احتمال بروز مشکلات قلبی را بالا می برد. این غذاها همچنین سرشار از منیزیم هستند که ممکن است به کاهش گرفتگی عضلات، مشکلات خواب و سردرد کمک کند.

همان طور که گفته شد، به خاطر داشته باشید که استفاده از رژیم کتو برای کاهش وزن به احتمال زیاد در صورتی رخ می دهد که نسخه تمیز آن را دنبال کنید، بنابراین دقت کنید که بر روی خوردن غذاهای واقعی و کامل تمرکز کنید. وقتی بدن از چربی برای سوخت و ساز استفاده می کند کتون تولید می شود. در ضمن عوارض گوارشی بخصوص تهوع، استفراغ، سوزش سردل و یبوست از دیگر پیامدهای این رژیم است. اما سوال اصلی این است: رژیم کتوژنیک دقیقاً چیست؟

رژیم کتوژنیک هدفمند مناسب برای ورزشکاران می باشد. بدن ما در حالت عادی برای تامین انرژی مورد نیاز خود، سراغ گلوکز میرود. زمانی که ذخایر گلوکز به پایان برسد، بدن ما به چربیها متوسل میشود. مغز از این ترکیبات به عنوان منبع انرژی در غیاب گلوکز (با مصرف تقریباً بدون هیدرات) استفاده می کند. یکی از رژیم های لاغری که این روزها استفاده ازش بسیار رایج شده، رژیم کتوژنیک هستش. توجه کنید که اسموتی خانگی از اسموتیهای آماده (که قند اضافه شده و طعمدهنده دارند) مغذیتر است.

برخی اجتناب کرده اند متخصصان نیز عقیده دارند نباید بیش اجتناب کرده اند شش ماه رژیم کتوژنیک گرفت. همراه خود این وجود، چنانچه همراه خود عدم کاهش پوند مواجه از حداکثر، محاسبه ی انرژی اجتناب کرده اند ابزارهای مهم محسوب تبدیل می شود. گرچه اغلب گفته میشود از مصرف چربی به خاطر کالری بالایی که دارد اجتناب کنید، اما بررسیها نشان دادهاند که رژیم کتوژنیک نسبت به رژیمهای کم چرب، تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد. یک مطالعه در سال 2013 که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد نشان داد که افرادی که از رژیم کتوژنیک استفاده می کردند در مدت زمان طولانی نسبت به افرادی که رژیم غذایی کم چربی (کمتر از 30 درصد چربی) داشتند وزن بیشتری اضافه کردند.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود رژیم کتوژنیک نسبت به رژیم های غذایی کم چربی برتر باشد ، از جمله افزایش مصرف پروتئین ، که مزایای بی شماری را برای فرد فراهم می کند. مثل این می ماند که کسی می خواهد به دندان پزشکی برود، ولی از مطب مغز و اعصاب سر دربیاورد. اگرچه به طور کلی مکمل خاصی نیاز نیست در کنار رژیم کتوژنیک مصرف کنید ولی مکمل های زیر می تواند کمک کننده باشد. یعنی استفاده از چربیها به عنوان سوخت، در اولویت بدن نیست.

کره و خامه چربیهای خوبی برای استفاده در رژیم کتوژنیک هستند وهر کدام فقط مقدار کمی کربوهیدرات در هر وعده دارند. با اين حال، منابع پروتئيني گياهي بسياري وجود دارند که مي توانيد از آنها استفاده کنيد: سويا خشک: 100 گرم سوياي خشک، 54 گرم پروتئين دارد سوياي خشک از لوبياي سويا به دست مي آيد و بافتي شبيه به بافت و طعم گوشت دارد. محصولات کتوژنیک، به خاطر کربوهیدرات بسیار پایینی که دارند می توانند بر روی رژیم غذایی شما تاثیرگذار باشند.

توجه داشته باشید که در حین انجام این تمرین بالا تنهی شما نباید حرکت کند و باید آن را ثابت نگه دارید. برای درک بهتر این موضوع، در نظر داشته باشید که یک موز حاوی حدود 20 گرم و یک شیرینی ساده حاوی 44 گرم کربوهیدرات است. برای یک رژیم غذایی ۲۰۰۰ کیلوکالری، این مقادیر معادل ۱۶۵ گرم چربی، ۴۰ گرم کربوهیدرات و ۷۵ گرم پروتئین است. کاهش مصرف کم کربوهیدرات چه اثری روی پوست دارد؟ استیک حاوی فلز روی نیز میباشد، یک ماده معدنی برای تقویت عملکرد غدهی تیروئید.

در ابتدا این رژیم روی کودکان تست شد و نتایج مثبتی هم داشت. در صورت داشتن هر یک از این شرایط،

تغییر رژیم را به آرامی و فقط با راهنمایی پزشک رژیم بگیرید. بله شما می تونید از متخصص تغذیه مجموعه ژن سبز رژیم مورد نظرتون رو بگیرید. ضمن اینکه مصرف پروتئین رو هم دنبال میکنه. برای تهیه این غذای رژیمی و کم هزینه کافیست مطلب زیر را دنبال کنید. جای نگرانی نیست، شما با همون رژیمی که متخصص براتون صلاح میدونن میتونید وزن کم کنید و به هدف دلخواهتون برسید.

یعنی شما تنها مجاز به مصرف حدود 20 تا 50 گرم کربوهیدرات در روز میباشید. چربی، هر گرم چربی ۹ کالری دارد. در این رژیم اغلب ۶۰ درصد چربی، ۳۵ درصد پروتئین و ۵ درصد کربوهیدرات مصرف میشود. 20 درصد از پروتئین و 75 درصد را نیز از چربی دریافت میکنید. رژیم کتوژنیک استاندارد: این رژیم حاوی کربوهیدرات بسیار کم، پروتئین در حد متوسط و چربی بالاست و معمولا متشکل از 75 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. A rticle was created  by GSA​ C​onte​nt Ge ne᠎ra​tor  DEMO!