پنج دلایل چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم اتلاف وقت است

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ۸ مدل “رژیم کاهش وزن سریع” آسان و سالم وب سایت خود باشید.

رژیم کتوژنیک pdf نی نی سایت بیاد داشته باشید که اعتیاد به شکر مانند اعتیاد به هر چیز دیگری، زمانی که در حال مصرف آن هستید به شما آسیب میزند و ترک کردن آن هم بسیار سخت است.توده عضلانی: زمانیکه شکر در بدن کم باشد، بدن فقط به سراغ چربی ها نمیرود بلکه از ماهیچه ها نیز تغذیه میکند و به همین دلیل ممکن است برخی افراد دچار ضعف عضلانی بشوند. در این مرحله ممکن است که به شدت هوس خوردن مواد شیرین داشته باشید و همچنین حالت تهوع، کم خوابی یا بیخوابی به سراغ تان بیاید. This content was cre ated by GSA​ C ontent  G​en er ator Demover si​on !

با کم کردن مصرف کربوهیدرات، چربی بیش تری دریافت می کنید و به طور ایمن وارد حالت کتوزیس می شوید. البته توجه داشته باشید مصرف زیاد پنیرها (مانند پنیر پیتزا، چدار، پارمسان و…) خطر حمله قلبی یا فشارخون در افراد را افزایش خواهد داد. رژیم کتوژنیک با بهبود عوامل خطرزا مانند سطح کلسترول بد (HDL)، فشار خون و قند خون در جلوگیری از بیماری های قلبی بسیار موثر است. احتمالا تاکنون متوجه شده اید که شهرت بد چربی ها درست نیست. حتی ممکن است کمی هم بد اخلاق شوید! مانند هر نوع اعتیاد دیگر، ترک کردن آن میتواند کمی چالش برانگیز باشد. This has ​be en c re᠎ated wi th GSA᠎ Content  Gen erator DE MO.

اما معمولا اغلب افراد در ابتدا کمی احساس ناراحتی میکنند و این امر هم کاملا طبیعی است. این خبر خوب است که بدانید رژیمهای کم کربوهیدرات به شما کمک میکنند تا میزان بیشتری از چربی احشائی را از طریق زیر پوستی کاهش دهید، که این موضوع به طور قابل توجهی خطر ابتلاء به بیماریهای قلبی یا دیابت نوع ۲ را کاهش میدهد. اضافه کردن سدیم از طریق رژیم غذایی بهترین راهکار است. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

با این وجود ما لازم میدونیم به عنوان یک مرجع برای تمام ایرانی های داخل ایران و حتی خارج از ایران کامل ترین راهنما رو بنویسیم. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم. به همین دلیل حتی اگر سعی کنید در کنار رژیم کتوژنیک، با ورزش کردن به ساخت ماهیچه ها کمک کنید، چندان موفق نخواهید شد. اما شخصی که با وزن 108 کیلوگرم از رژیم کتوژنیک برای لاغری استفاده کرد، در مدت زمان 27 روز به وزن 101.2 کیلوگرم رسید. یکی از مزایای رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران حرفهای، کاهش زمان ریکاوری بعد از تمرینات است.

از یک منبع انرژی دیگر که چربی است استفاده میکند و زمانیکه چربی ها نیز تمام شود بدن از موادی به نام “کتون” بهره میبرد.در این مرحله است که کتون ها وارد عمل میشوند.- زمانیکه بدن از کتون ها به عنوان منبع انرژی استفاده کند، خیل سریعتر چربی میسوزانید چراکه بدن در اینجا صرفا برای دریافت انرژی مورد نیاز خود از چربی های ذخیره شده استفاده میکند و نه شکر.- هنگامیکه بدن از چربی بجای شکر (گلوکز) به عنوان منبع انرژی استفاده کند، سطوح انرژی بدن تان بهبود پیدا میکند چراکه دیگر بدن نیازمند منابع خارجی نیست و هر زمان که نیاز داشته باشد میتواند از ذخایر خود استفاده کند.

این زمانیست که بدن هر دو نوع چربی دریافتی از غذا و چربی ذخیره شده در بدن را می شکند و چربی بدن را در موادی بنام کتوزیس ذخیره می کند. در رژیم کتوژنیک باید مرحله به مرحله کاری کنیم که انرژیهای ذخیره شده به شکل چربی شروع به سوختن کند. رژیم کتوژنیک به میزان قابل توجهی میزان کربوهیدرات را در برنامه غذایی پایین آورده و آن را با چربی های سالم جایگزین میکند. این اتفاق زمانی رخ میدهد که میزان کربوهیدرات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و میزان گلوکز (قند) بدن را که منبع اصلی انرژی سلولها است، محدود کنید.

سبزیجات برگ داری که رنگشان سبز تیره است، آجیل ها، آوکادو و دانه ها همگی غذاهای مناسب رژیم کتوژنیک هستند که منیزیم و پتاسیم زیادی دارند. با پروتئین بالا: این رژیم مشابه رژیم کتوژنیک استاندارد است، اما پروتئین بیشتری را شامل می شود. این مشکل براحتی میتواند با مصرف کافی پروتئین حل شود.جوش: این مورد خیلی کمیاب است اما شکم برخی افراد جوش زده و ملتهب میشود. رژیم کتو به شدت در مصرف کربوهیدرات سخت گیر می باشد (براساس نوع رژیم کتو، حدود ۲۰ واحد در روز و یا کم تر) و با تغییر به حالت کتوزیس، جزء رژیم های محبوب است.

اگر شما هم هنگام شروع رژیم کتوژنیک مشکلات گوارشی مانند حالت تهوع اسهال و نفخ را تجربه کردید استفاده از ترکیب آنزیم های گوارشی که حاوی آنزیم های تجزیه چربی و پروتئین باشند به بهبود گوارشتان کمک می کند. بیشتر پودرهای سبز حاوی ترکیبی از پودر گیاهانی مانند اسفناج، اسپیرولینا، کلم، بروکلی و دیگر سبزیجات است. پودر سبز را می توانید به شیک، اسموتی و نوشیدنی ها اضافه کنید. یکی از راه های سریع و ساده برای افزایش مصرف سبزیجات اضافه کردن پودر سبز به مکمل های رژیمتان است.

مکمل های الکترولیت، حاوی سدیم، پتاسیم و منیزیم هستند که می توانید آنها را از داروخانه ها تهیه کنید. سلام من می خواهم هم ۴ به همان اندازه گلدون اووکادو دارم کدام ممکن است به همان اندازه ۱ ماه توی اب بود ولی اساس نزد . روز چهارم پنجشنبه؛ صبحانه و ناهار به میزان دوسوم کالری مصرفی از همان مخلوط. سوخت اولیه بدن گلوکز است که همان شکر میباشد. برخی افراد ممکن است بر اثر قطع ناگهانی شکر دچار علائمی همچون نشانه های آنفلونزا شوند. به این اتفاق به اصطلاح کتوفلانزا میگویند که نشانه هایی همچون احساس خستگی، اشتباه تلفظ کردن کلمات، تب خفیف و مشکل در تمرکز کردن دارد.

بعلاوه این رژیم می تواند منجر به افزایش از دست دادن آب بدن، سطح سدیم، پتاسیم و منیزیم و علائم تب کتو مانند سردرد، گرفتگی عضلات و خستگی شود. کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی: اگر بجای کربوهیدرات ها از چربی های مفید و پروتئین استفاده کنید میتوانید خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهید چراکه با انجام اینکار منبع انرژی بدن خود را از شکر تبدیل به چربی کرده اید و این امر میتواند عواملی مانند کلسترول و چربی خون که باعث بیماری های قلبی میشوند را سرکوب کند.گفته میشود یکی از مهم ترین خواص رژیم کتوژنیک کاهش خطر ابتلا به سرطان میباشد.چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم؟

قبل از آغاز رژیم کتوژنیک باید یک

آزمایش خون کامل انجام دهید. نکته دیگر این است که میتوانید پس از گذشت چند ماه از شروع رژیم، یک آزمایش دیگر انجام دهید و سپس نتایج را مقایسه کنید.آیا رژیم کتوژنیک واقعا تاثیرگذار است یا نه؟ افسانه از دست دادن آب و عضلات بدن نتیجه تحقیقات بسیار ساده و کوتاه مدت در سال ۱۹۷۶ بوده است که روی کسانی انجام شده است که هنوز وارد مرحله کیتو – سازگاری نشده بودند. اینکه دلیل این امر چیست هنوز مشخص نیست ، اما به نظر می رسد روند کتوژنیک باعث کاهش دفعات تشنج می شود.

کودک همچنین باید توانایی خویشتنداری نیز داشته باشد زیرا مصرف کردن فقط چند عدد کلوچه یا هرچیز حاوی قند مثل خمیردندانها یا سایر محصولات مراقبت دهانی اثرات رژیم را از بین برده و احتمالاً منجر به تشنج میشود. بتا آلانین: مصرف مکمل بتا آلانین هنگام دنبال کردن رژیم کتوژنیک می تواند از خستگی و افت عضلانی پیشگیری کند. کراتین مونوهیدرات: کراتین مونوهیدرات یکی از مکمل های رژیمی است که تحقیقات بسیاری روی آن انجام گرفته و نشان داده که می تواند رشد عضلانی را افزایش، عملکرد ورزشی را بهبود و قدرت عضلات را بیشتر کند.

آمینو اسیدهای

زنجیرهای منشعب شده ( BCCA ): این مکمل ها می توانند آسیب عضلانی مربوط به ورزش، درد عضلانی و خستگی در طول ورزش را کاهش دهند. مکمل کتون های برون زا علاوه بر اینکه کمک می کنند سریعتر به کتوز برسید مزایای دیگری هم دارند. بنابر نظر دکتر تغذیه باربارا اونیل، از مرکز سلامتی میستی مانتن در استرالیا، از جمله نمک هایی که دارای املاح و مواد معدنی غنی هستند، یکی نمک خاکستری و نمناک دریای کلتیک و دیگری نمک صورتی رنگ هیمالیا است.

گفته میشود رژیم کتوژنیک تنها باید در برخی شرایط ویژه و با اهداف پزشکی خاص استفاده شود و رایج شدن آن بین عموم مرد میتواند باعث بیماری های زیادی از جمله بیماری های قلبی بشود چراکه قلب هم یک ماهیچه است و همانطور که اشاره کردیم، در این رژیم غذایی ماهیچه ها تحلیل میروند.افرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند میتواند از رژیم هایی مثل رژیم کتوژنیک استفاده کنند چراکه در اینگونه برنامه های غذایی کربوهیدرات کم بوده و همین امر باعث تنظیم سطوح انسولین میشود اما راه های دیگری نیز برای کنترل انسولین وجود دارد.یک تحقیق علمی که در دانشگاه معتبر هاروارد آمریکا انجام شده میگوید که این رژیم به قدری سخت و محدود کننده است که مردم نمیتوانند به مدت زیادی آن را ادامه دهند و دقیقا به همین مطالعات زیادی درباره تاثیر رژیم کتوژنیک در طولانی مدت وجود ندارد چراکه نمیتوان براحتی افرادی زیادی را پیدا کرد که مدت طولانی این رژیم را رعایت کرده باشند.

اما همانطور که اشاره کردیم، چربی انواع متفاوتی دارد و در رژیم کتوژنیک باید از نوع سالم آن مصرف کنید. همانطورکه در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم، رژیم کتوژنیک هم طرفدار دارد و هم منتقد. برخی از کارشناسان میگویند زمانیکه بدن وارد فاز کتوسیس میشود، ماهیچه ها تحلیل میروند و بدن خسته میشود و در نهایت وارد مرحله ضعف میشود که نتیجه آن سخت تر شدن کاهش وزن میباشد.برخی دیگر از متخصصان میگویند که رژیم کتوژنیک تنها باید به مدت کوتاه و تحت نظر پزشک رعایت شود. با رعایت رژیم غذایی کتوژنیک باید قید خیلی چیز ها را بزنید. ​Data h᠎as been gen᠎er᠎ated ᠎with t​he help ​of G᠎SA C᠎on᠎tent G enerator DE​MO!

ولی تعادل را رعایت کنید. ولی حتما اگر قصد دارید آن را امتحان کنید، تا پایان این مطلب با فیتامین همراه باشید تا با اطلاعات و آگاهی کامل رژیمتان را شروع کنید. مکمل کتون های برون زا معمولا توسط افرادی مصرف می شوند که رژیم کتوژنیک را دنبال می کنند و قصد افزایش سطح کتون خونشان را دارند. مؤثر باشد. اگر شما هم قصد دارید به جمع کتوژنیکی ها بپیوندید بهتر است ابتدا به طور کامل با این رژیم غذایی آشنا شوید. بزارید بازی با کلمه ها را کنار بگذاریم.