بهترین استراتژی برای رژیم های کتوژنیک آشکار شد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ۸ مدل “رژیم کاهش وزن سریع” آسان و سالم لطفا از صفحه ما بخواهید.

برنامهی ورزشی و تمرینیتان باید متعادل باشد. آنجی اشه، متخصص تغذیه ورزشی در لینکلن، نبراسکا، میگوید: «در نظر بگیرید که آیا عادات رژیم لاغری شما میتوانید در طول زندگی خود ادامه دهید، نه فقط 21 یا 30 روز. در رژیم غذایی خود برای لاغری شکم و پهلو حداقل هفتهای سه بار ماهی چرب مثل سالمون، ماهی تن یا قزلآلا میل کنید. کدام رژیم لاغری برای سلامت کلی شما بهترین است؟ اگر شما فرزندی دارید که باید به او شیر بدهید، این رژیم تقریبا برای شما سالم است، ولی به شما توصیه میشود برای این که به بدن خود کمک کنید که شیر مورد نیاز را تولید کند، باید ۳۰ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات از میوه ها استفاده کنید.

اگر تمام دقت و توجه خود را معطوف عدد کالریهای مواد غذایی کنید و به مواد مغذی و ارزش غذاییشان اهمیتی ندهید، خود را در معرض کمبود مواد مغذی لازم قرار میدهید. این که شما چه مقدار کروهیدرات باید در رژیم خود قرار دهید به عوامل مختلفی وابسته است و دانستن این نکته رمز موفقیت در رژیم است. به منظور کمک به کاهش وزن اغلب توصیه میشود که مصرف کربوهیدراتها را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانید. مطالعات نشان دادهاند که داشتن یک رژیم غذایی که در آن کالری دریافتی کاهش مییابد و غذاهایی استفاده میشود که شاخص گلیسمی پایینتری دارند میتواند به لاغر شدن و کاهش وزن کمک کند.

Artic​le was generated  with t᠎he help of GSA Con​tent G ener ator  DEMO!

بادام زمینی با داشتن چربیهای غیراشباع، شادابی و لطافت چهره را حفظ میکند و با ویتامینهایی که دارد، کیفیت و لطافت پوست را ارتقا میدهد.از خواص بادام زمینی برای پوست غافل نشوید! رژیم کتوژنیک فواید خود را دارد، اما خطراتی نیز دارد. رژیم لاغری کتوژنیک، به شما کمک می کند تا میزان کربوهیدرات بدن خود را کاهش دهید و چربی را جایگزین آن کنید. در رژیم لاغری مقدار کالری دریافتی شما نقش مهمی دارد. اگر بخش مهمی از کالری دریافتی شما از غلات مثل برنج و نان به دست میآید، بهتر است جایگزینهایی را برای آنها پیدا کنید.

وقتی فردی تصمیم

میگیرد که نان و برنج را از رژیم غذایی خود حذف کند، انرژی بدن به شدت کاهش مییابد. این رژیم نیز مانند سایر رژیمهای کاهش وزن، روند منحصر به فردی برای خود دارد. با پزشک مشورت کنید تا با شرایطی که روی روند کاهش وزن شما تاثیر دارند، آشنا شوید. اگر بیشتر یا تمام علائم بالا را دارید باید سریعا به پزشک مراجعه کنید. به خصوص اگر هدفتون کاهش وزن نیست و سعی دارید بدن سالم تری داشته باشید، این مدل عدم پیگیری توی یک نمونه رژیم کتوژنیکبیشتر بهتون کمک میکنه.

همچنین اگر شما سنگ صفرا دارید روزه داری خطر مشکلات مرتبط با کیسه صفرا را افزایش داده و باید به طور کل از آن اجتناب کنید. تخم مرغ،پنیر، آووکادو، ژامبون و کالباس، زیتون، ماکادمیا، پیکن و بادام برزیلی و همچنین می توانید از شکلات تلخ 86 درصد و 70% به مفدار کم استفاده کنید. رژیم غذایی روزانه باید شامل مقدار زیادی سبزیجات و چربی های طبیعی مثل روغن زیتون و آجیل، مقدار متوسط پروتئین مثل غذای دریایی، تخم مرغ و گوشت، مقداری میوه و انواع ادویه و سبزیجات باشد. پروتئین: سینه مرغ، ماهی اسقومری، ماهی تن، ساردین، تخم مرغ طبیعی، لوبیا قلوه ای، لوبیا دریایی، نخود بنگال، لوبیا سبز، عدس، توفو، شیر سویا و تکه های سویا.

همچنین لازم به ذکر است که طیف وسیعی از عوارض کوتاه مدت و بلندمدت برای رژیم های غذایی کتو از جملهرژیم تخم مرغ وجود دارد. کلسترول و تری گلیسیریدها اغلب به طور ملایم افزایش مییابند و اگر سطح آنها نگران کننده باشد، میتوان با افزایش چربیهای غیر اشباع پلی، افزودن روغنهای فیش یا کاهش نسبت رژیم غذایی، این مشکلات را رفع کرد. این رژیم غذایی به گونه ای تنظیم شده است که بسیاری از پارامتر های مربوط به سلامت قلب و سلامت بدن را، مثل تری گلیسرید خون، HDL، قند خون و فشار خون را به شکل موثری بهبود می بخشد.

در مورد کتو ، انسولین (هورمون ذخیره کننده چربی) به میزان زیادی افت می کند که بدن شما را به دستگاه چربی سوزی تبدیل می کند. چون این نوع بدن شما است که مشخص می کند مستعد چربی سوزی است یا عضله سازی. سدیم کمتری وارد بدن می شود؛ بنابراین با شروع رژیم کتو نمک بیشتری استفاده کنید. مطالعات بیشتری در مورد ایمنی طولانی مدت رژیم غذایی نیز مورد نیاز است. محققان می گویند اکنون مطالعات بزرگتر و کنترل شده K.Vita برای تعیین صرع و شرایط دقیق در موثرترین مکمل مورد نیاز است.

مطالعات دیگر نشان داده اند که رژیم های غذایی با

کربوهیدرات کم برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. تحقیقات فراوان نشان می دهد که یک رژیم غذایی کم کربوژن و کربوهیدرات کم به افراد می تواند سطح انسولین خود را در محدوده سالم کاهش دهد. شما روی دسته های یک و دو سنگین خواهید بود، اندازه سهم خود را با دسته سه تماشا خواهید کرد و انتخاب های دسته چهار را به حداقل می رسانید. این برنامه غذایی شامل کاهش کالری دریافتی روزانه و ترکیب غذایی خاصی است که برای چهار دوره مجزا تنظیم شده است.

ترکیب این میوه با شیر و عسل میتونه یک معجون

بسیار مفید و خوشمزه برای افزایش وزن باشه. این هرم بر میوه ها، سبزیجات و غلات کامل تاکید دارد. رده دو (با چگالی کم) شامل میوه ها و سبزیجات نشاسته ای، غلات، غلات صبحانه، گوشت کم چرب، حبوبات و غذاهای مخلوط کم چرب مانند فلفل قرمز و اسپاگتی است. سبزیجات سرشار از فیبر بوده و برای سلامت دستگاه گوارش نیز مفید هستند. بیشتر افراد تمایل دارند فقط روی کربوهیدرات خالص تمرکز کنند و مصرف کبوهیدرات های پیچیده(نشاسته و فیبر)را کاهش نمی دهند.  Art ic​le has  be en creat​ed by G SA Con​tent Generat or  D emoversi on.

کتوژنیک به چه معناست به عنوان یک قاعده کلی در این

رژیم غذایی، کربوهیدرات بسیار کم، چربی زیاد و پروتئین به طور متوسط مصرف می شود. مانند هر رژیم غذایی ، داشتن یک برنامه غذایی و میان وعده یا وعده های غذایی بسیار اهمیت دارد. ورزشکاران نیاز دارند ؛ رژیمی را اجرا کنند که بتواند نیاز عضلات آنها را در حین تمرین فراهم کند و سبب ساختن هر چه بیشتر و بهتر عضلات شود و از اتلاف عضله جلوگیری شود. برای مثال کارمندان به علت عدم فعالیت نسبت به سایر مشاغل آزاد، به دریافت کالری کمتری در هر وعده نیاز دارند.

بنابراین چنانچه شرح دادیم بهتر است وقتی نان و برنج را حذف میکنید، جایگزینهایی را برای آنها در نظر بگیرید تا کربوهیدرات مورد نیاز بدن به خوبی تامین شده و بدن با افت انرژی مواجه نشود. قبل از اینکه با هدف کاهش وزن، نان و برنج را حذف کنید ابتدا بررسی کنید که چند بار در هفته نان و برنج میخورید و چه مقدار کالری از آنها دریافت میکنید؟ قبل از انتخاب روش کاهش وزن یا سلامتی، مهم است که با پرسیدن چند سوال از خود، خود ارزیابی کنید.

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین: رژیم های غذایی زیادی وجود دارند که هرکدام توسط یک یا چند نفر از متخصصان تغذیه طراحی شده اند. این امر به همراه افزایش کتون ها فواید بی شماری برای سلامتی دارد. به نوبه خود، این موضوع باعث افزایش وزن و بیماریهایی که همراه چربی و کربوهیدرات بالا است، میشود. رژیم غذایی لاغری سریع این باعث میشود که خواص میوهها وارد آب شود. رژیم لاغری سریع با حداکثر کاهش وزن کدام است؟ اجرای هر نوع روشی برای کور کردن اشتها و لاغری باید تحت نظر متخصص تغذیه باشد تا با ارائه برنامه غذایی درست و اصولی اشتها شمارا بهآرامی کم کرده و باکم شدن اشتها، کمکم معده کوچکتر شده و بهسوی لاغری پیش خواهید رفت.

آیا درمان چاقی با جراحی بای پس معده خطرناک است؟ مطالعهای که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد نشان داد که: رژیم غذایی مدیترانهای نه تنها منجر به کاهش وزن میشود، بلکه در مقایسه با روزه داری متناوب و رژیم سرخپوشان، راحتترین رژیم غذایی برای افرادی است که به آن پایبند هستند. رژیم های کم کربوهیدرات ، پرچرب و کتوژنیک اثرات قابل توجهی در کاهش وزن در بزرگسالان دارای اضافه وزن و چاقی نشان داده اند. گروه رژیم غذایی کتوژنیک (KD)، به میزان ۳۰-۴۰ گرم در روز کربوهیدرات (حدود ۲۰ گرم فیبر غذایی) مصرف کردند.

در کربوهیدراتهای ساده در مراحل تصفیه کردن، ویتامینها، مواد معدنی و فیبر از مواد غذایی حذف میشود. این یک بیماری نادر التهابی است که اغلب در افرادی که در مراحل اولیهی کتون زدگی قرار دارند دچارش میشوند. برای آنکه یک رژیم غذایی کتوژنیک باشد، همچنین باید با هدف نهایی قرار دادن شما در وضعیت کتوسیس تغذیهای، دنبال شود. اسموتی Minty Cool با گرم تر شدن هوا ترجیح می دهید یک نوشیدنی خنک بنوشید. با پیروی از این برنامه، انتظار می رود تا 2 پوند در هفته کاهش دهید. آیا رژیم کتوژنیک به کاهش وزن کمک می کند ؟

در این زمان بدانید که شما گرسنه نیستید و شیرینیجات را نباید به حدی خورد که سیر شوید. با استفاده از این طرح، شما می توانید غذای خوبی بخورید تا زمانی که سیر شوید و همچنین یک تن چربی نیز از دست فروشگاه محصولات کتوژنیکی بدهید. با شناختن تیپ بدنی خود می توانید مقدار کربوهیدرات مصرفی را در طول رژیم خود مشخص کنید. بعد از 2-3 ماه ، شما می توانید کربوهیدرات را در موارد خاص بخورید. معمولاً بدن از کربوهیدرات (مانند شکر ، نان ، ماکارونی) برای سوخت خود استفاده می کند.

سطوح قند، وعده های غذایی و میان وعده های ثابت و سایر استراتژی های خود مدیریتی برای کاهش وزن و حمایت از کنترل دیابت. اگر دیابت داشته باشید و برای کاهش سطح گلوکوز خون انسولین مصرف کنید، سطح انسولین بدنتان بالا می رود. ولی باید در نظر داشته باشید که این رژیم و یا هر رژیم غذایی دیگر باید به به طور منظم انجام شده تا موثر واقع شود. و یادتان نرود ورزش هایی مثل پیاده روی می توانند در افزایش اشتها موثر باشند.

محققانی که رژیم های کتوژنیک را مطالعه می کنند نشان داده اند که باعث افزایش کلسترول و مارکرهای التهابی می شود. در تحقیقات نشان داده شده که بیش از 75 درصد افرادی که از رژیم کتوژنیک استفاده کردهاند دچار مشکلات کلیوی مانند سنگ کلیه شدهاند! بررسیها نشان میدهند که تبلیغات تلویزیونی غذاهای مضر منجر به افزایش تغذیه کودکان میگردد. مصرف بیش از حد این غذاها در طولانی مدت منجر به ایجاد سنگ کلیه می گردد. این رژیم شبیه به رژیم استاندارد است، با این تفاوت که محتوی مقدار بیشتری پروتئین است.

این حالت باعث می شود که کمتر غذا بخورید و کاهش وزن بیشتری داشته باشید تنها کافیست که تا زمان گرسنگی کامل غذا نخورید. از این حالت متابولیک به عنوان “کتوز تغذیه ای”(Nutritional Ketosis) یاد می شود. به طور خاص، رژیمهای غذایی افراطی که وعده کاهش وزن زیادی را میدهند، همیشه پایدار نیستند – و اگر احساس کمبود کنید ممکن است در نهایت به پرخوری یا حتی پرخوری بپردازید. بیشتر غذاها حاوی کربوهیدرات هستند و شما به راحتی میتوانید برای نان و برنج جایگزین پیدا کنید.