8 راه آسان برای کاهش غذاها


چگونه مصرف غذا را کاهش دهیم. آیا از دور ریختن این همه غذا خسته شده اید؟ نمی دانید آیا می توانید به جای آن از تراشه ها استفاده کنید؟ در اینجا چند راه حل بسیار ساده برای کاهش ضایعات غذایی در خانه آورده شده است.

کاهش ضایعات غذایی نه تنها برای بودجه شما مناسب است. همچنین با کمک کمتر زباله به محل های دفن زباله به این سیاره کمک می کند. پیاده سازی برخی از شیوه های جدید در آشپزخانه شما می تواند در هزینه شما صرفه جویی کرده و ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد.

آمار مواد غذایی

سالانه تقریباً یک سوم مواد غذایی تولید شده در جهان هدر می رود. EPA تخمین می زند که در سال 2018 ، نزدیک به 70 درصد مواد غذایی هدر رفته مستقیم به محل دفن زباله یا زباله سوزها منتقل می شد.

ضایعات غذایی بیشتر در کشورهای ثروتمند مانند ایالات متحده رایج است. این به طور خاص به غذاهایی اشاره می کند که به پایان زنجیره غذایی – خانه های ما – می رسند و هنوز خورده نشده اند.

برخی منابع تخمین می زنند که بسیاری از خانواده های آمریکایی تا 40 درصد غذای خریداری شده را دور می اندازند. 40 درصد!

اگر به این فکر می کنید که چقدر غذا در خانه شما هدر می رود ، نگران نباشید – با چند عمل ساده ، می توانید میزان مصرف مواد غذایی خود را که بدون استفاده به سطل زباله می روند ، کاهش دهید.

8 نکته برای کاهش غذاها

آیا آماده اجرای برخی اقدامات پیشگیری از غذا در خانه خود هستید؟ در اینجا چند ایده بسیار ساده وجود دارد!

1. ذخیره سازی مناسب محصول را تمرین کنید

یکی از بزرگترین دلایلی که ما اینقدر غذا را هدر می دهیم این است که محصولات تازه اغلب سریعتر از آنکه از بین بروند خراب می شوند. با کمی توجه پیش رو ، می توانید حفاظت را به حداکثر برسانید. حفظ محصولات به طریقی که به حفظ طراوت بیشتر کمک می کند می تواند از پژمردگی ، نرم شدن و نرمی زودرس جلوگیری کند.

پست من را بخوانید چگونه یک محصول را به درستی ذخیره کنیم >>

2. برنامه غذایی

غذاها اغلب هدر می روند زیرا ما بیش از آنچه که واقعاً خرید می کنیم می خریم یا برنامه ای در مورد نحوه استفاده از آنچه خریداری می کنیم ، نداریم. تهیه فهرست غذایی برای صرفه جویی در هزینه بسیار خوب است ، اما دانستن اینکه در طول هفته از همه چیز برای چه چیزی استفاده می شود نیز می تواند مانع از دریافت غذا شود.

3. از توت فرنگی کامل استفاده کنید

ساقه و برگ سبز توت فرنگی خوراکی است! می توانید توت کامل را خرد کرده و در سالاد استفاده کنید. من همچنین دوست دارم تمام توت ، ساقه و همه چیز را به اسموتی ها بریزم.

4. از غذاساز برای خرد کردن سبزیجات سفت به عنوان یک فنجان برای سالاد استفاده کنید

کلم پیچ به دلیل سفت بودن ساقه می تواند غذای سختی برای برخی افراد باشد. در حالی که می توانید کالسکه ای را ماساژ دهید تا برای سالاد نرم تر شود ، من روش دیگری را کشف کردم. کل برگ کلم پیچ ، ساقه و همه چیز را در غذاساز ریخته و خرد کنید. این به طور طبیعی آن را نرم می کند و آن را به یک ماده عالی برای سالاد با بافت های مختلف تبدیل می کند. فقط آن را زیاد فشار ندهید وگرنه کلم پاک می شوید ؛)

5. سبزی چغندر را کنار بگذارید

چغندر فوق العاده سالم است و به خوبی برشته می شود ، در سالاد و حتی در اسموتی ها کار می کند. اما با همه سبزها چه می کنید؟ آنها را بپرید! سبزی چغندر نیز سرشار از مواد مغذی است. آنها را خرد کرده و همراه با مقداری روغن زیتون ، سیر ، پیاز ، رب گوجه فرنگی ، نمک و فلفل در فر بپزید.

6. انتها ، پوسته ها و پوست های خود را در آب خود بیندازید

محصولات تازه راهی ظریف برای افزودن طعم های طبیعی به آب شما هستند. اگر قصد تغییر چیزها را دارید ، افزودن پوست و انتهای میوه و سبزیجات می تواند به شما کمک کند. علاوه بر این ، از هدر رفتن این چیزها بدون استفاده جلوگیری می کند. برخی از آنها که به خوبی کار می کنند شامل انواع توت ها ، پوست مرکبات ، انتهای خیار و گیاهان پژمرده است.

7. برای تهیه آبگوشت چیپس سبزیجات را جمع آوری کنید

از چیپس سبزیجات ، مانند پوست ، ساقه ، تاپ و انتهای آن می توان برای تهیه آبگوشت برای پخت و پز و به عنوان پایه سوپ استفاده کرد. آنها را روی اجاق گاز با روغن زیتون بپزید ، آب اضافه کنید و بپزید. سپس مواد جامد را صاف کنید.

8. قهوه را ذخیره کنید

اگر شما هم مانند من قهوه را دوست دارید ، احتمالاً اغلب خاکهای موجود دارید. نکته جالب این است که تفاله قهوه سرشار از مواد مغذی مانند فسفر ، پتاسیم و نیتروژن است. این آنها را به یک کود گیاهی عالی برای کسانی که انگشت شست سبز دارند تبدیل می کند. همچنین جالب است ، یک مطالعه نشان داد که قهوه باعث دلسرد شدن پشه ها می شود. ظاهراً می توانید ته قهوه خشک را در کاسه ها یا فنجان های قدیمی بچینید و آنها را بخور دهید تا آفات را در ایوان خود دور کنید.

اگر متوجه شده اید که بیش از آنچه می خواهید غذاها را دور می ریزید ، برخی از این روش های ساده را برای کاهش غذاها امتحان کنید. شاید حتی راههای جدیدی برای لذت بردن از تولیدات خود بیابید!

پزومی: آیا هیچکدام از این نکات را برای کاهش غذا در خانه امتحان کرده اید؟ چند روش ساده که پیاده می کنید چیست؟

برای غذاها و شیوه زندگی ساده تر و کاربردی تر ، موارد زیر را بررسی کنید:

– ویتنی

اگر از این پوستر الهام گرفته اید ، لطفاً روی عکس کلیک کنید و #WITSKITCH را تگ کنید – دوست دارم ببینم!

دیدگاهتان را بنویسید