۵۰ دستور پخت صبحانه سرخپوشان AIP بال


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. اینجا را کلیک کنید تا ببینید معنی آن چیست.

کلاژ عکس از دستور العمل های خاص

بالاخره پیگلت گفت: “وقتی صبح از خواب بیدار شدی، بو.”
“اولین چیزی که به خودت میگی چیه؟”
“برای صبحانه چی؟” بوه گفت. “چی میگی، خوکچه؟”
“من می گویم، من تعجب می کنم که چه چیزی امروز هیجان انگیز خواهد بود؟” خوک کوچولو گفت.
پو با احتیاط سر تکان داد. او گفت: “این همان چیزی است.”
~ AA Milne


طبق پروتکل خودایمنی سرخپوشان چه می توانم برای صبحانه بخورم؟

پروتکل خود ایمنی پالئو (AIP) می تواند زندگی را تغییر دهد، التهاب و علائم خودایمنی را کاهش دهد و به ما کمک کند تا زندگی پر جنب و جوش و شادی را به دست آوریم. با این حال مرحله حذف ترسناک است! برای بسیاری از ما، تمام غذاهایی را که قبلا می خوردیم، به خصوص برای صبحانه حذف می کند. وقتی تخم مرغ، غلات و لبنیات در حال حذف شدن هستند، چه چیزی می توانید بخورید؟ من ۵۰ پاسخ خوشمزه برای این سوال دارم! یکی از عوارض جانبی مفید AIP این است که دید ما را نسبت به غذا و وعده های غذایی گسترش می دهد. این روش‌های غذایی مادام‌العمر را که به سلامتی ما کمک نمی‌کنند، می‌گذراند و ما را تشویق می‌کند تا غذاهای جدیدی را امتحان کنیم که نه تنها به ما کمک می‌کنند تا احساس بهتری داشته باشیم، بلکه اغلب احساس بهتری هم می‌کنیم.

آگهی: راهنمای ساده برای پروتکل خودایمنی پالئو - اکنون بخرید

AIP. سوپ های صبحانه سرخپوشان

اگر با ایده خوردن سوپ برای صبحانه تازه کار هستید، برای تحول آماده شوید! اگرچه این یک گزینه غیر معمول در ایالات متحده است، اما در بسیاری از کشورها مرسوم است که روز خود را با سوپ شروع کنید، و زمانی که آن را امتحان کنید، دلیل آن را خواهید فهمید. مغذی، مغذی و سیر کننده است. اولین دستور غذا در زیر همان چیزی است که من برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ به AIP رفتم برای صبحانه خوردم. از آن زمان، من در وارد کردن مجدد تخم مرغ به رژیم غذایی خود موفق بوده ام، اما این دستور پخت سوپ هنوز هم روش مورد علاقه من برای شروع روز است.

اسموتی صبحانه سرخپوشان

اسموتی ها خوشمزه هستند و وقتی به درستی خورده شوند می توانند بسیار مغذی باشند. با این حال، وقتی اشتباه انجام شود، ما را در یک بازی قند خون قرار می دهد که برای سلامت خود ایمنی مضر است. اگر عاشق این هستید که روز خود را با اسموتی شروع کنید، مطمئن شوید که اسموتی‌هایتان با شما کار می‌کنند نه بر علیه شما.

AIP تابه های صبحانه سرخپوشان

وعده های غذایی تابه راهی عالی برای استفاده از غذاهای باقی مانده است، اما شما همچنین می توانید مواد تازه را به سرعت طبخ کنید و تنوع آن بی پایان است.

AIP. پروتئین های صبحانه سرخپوشان

پخت و پز و فریز کردن این دستورها برای وعده های غذایی سریع صبح آسان است. بسیاری از این دستور العمل ها را می توان دو یا سه برابر کرد. کافی است قبل از یخ زدن پنکیک ها، یک تکه کاغذ روغنی کوچک بین پنکیک ها قرار دهید تا برداشتن و گرم کردن آن ها آسان باشد. آن را با آب یا مقداری سبزیجات برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید.

Paleo Breakfasts AIP N’Oatmeals

آیا عادت داشتید روز خود را با بلغور جو دوسر شروع کنید و این بافت آرامش بخش را از دست داده اید؟ در اینجا نسخه های AIP وجود دارد که این احساس را حفظ کرده و مواد مغذی را تقویت می کند!

AIP ناهار آخر هفته سرخپوشان

لازم نیست صرفاً به دلیل پیروی از پروتکل خودایمنی سرخپوشان، یک صبحانه خاص را از دست بدهید. در اینجا نسخه های AIP مورد علاقه های قدیمی شما وجود دارد! نکته سلامت: برای دستور پخت صبحانه به سبک دسر، مقداری پروتئین در کناره آن اضافه کنید تا قند خونتان ثابت بماند.

Paleo aip “قهوه” و چای

قهوه یکی از سخت ترین چیزهایی است که در مرحله AIP باید کنار گذاشت. خوشبختانه، چند جایگزین خوشمزه وجود دارد که به شما در ایجاد یک مراسم صبحگاهی جدید کمک می کند.

  • Sip Herbals مجموعه ای کامل از جایگزین های قهوه سازگار با AIP دارد: چای اصلی، کثیف، موکا، کارامل نمکی و طعم های فصلی نیز.
  • Auto Unit مجموعه ای از چای های سازگار با AIP است که حاوی گیاهانی است که از سلامت خود ایمنی نیز پشتیبانی می کنند.

صبحانه Paleo AIP خود را آسان‌تر کنید: فریز کنید و دوباره گرم کنید

  • افراد بسیار کمی دوست دارند هر روز صبح وقت خود را صرف پختن صبحانه کنند. میدونم که نه! به همین دلیل است که آماده‌سازی برای آینده بهترین راه برای آسان‌تر کردن صبح‌هایتان است. فکر می کنم یکی از دلایلی که من این دستور سوپ صبحانه را دوست دارم این است که ۱۰-۱۲ وعده درست می کند. من آن را در آخر هفته درست می کنم، آن را در قسمت های جداگانه فریز می کنم و صبح آن را دوباره گرم می کنم. آسان، مغذی و خوشمزه! شما می توانید این کار را با تعداد زیادی از این وعده های غذایی انجام دهید. برای کسانی که ۳ تا ۴ وعده سرو می کنند، اگر ظرف ۵ روز بخورید، می توانید به سادگی آنها را در یخچال نگهداری کنید.
  • هنگام انتخاب ظروف فریزر، بسیاری از ما دوست داریم از پلاستیک اجتناب کنیم، اما باید اقداماتی را برای جلوگیری از ترک خوردن ظروف شیشه ای انجام دهیم. (۱) با کوزه های بنایی، باید از پایین کوزه به سمت بالا مستقیم باشد تا از ترک خوردن جلوگیری شود. بیشتر کوزه های سنگ تراشی مستقیم نیستند. در اینجا چند نمونه وجود دارد که در فریزر ایمن هستند: ۱۶ اونس. شیشه های مستقیم و ۲۴ اونس. کوزه های مستقیم. (۲) من همچنین پیرکس را برای نگهداری مواد غذایی در فریزر دوست دارم. (۳) برای هر دو شیشه پیرکس و پیرکس (و هر ظرف شیشه ای) فقط ۳/۴ از راه را پر کنید. وقتی فریز می شود، محتوا گسترش می یابد. (۴) می توانید غذای داغ را به ظرف های شیشه ای منتقل کنید، اما قبل از انجماد بگذارید در یخچال خنک شود. و وقتی برای صبحانه آماده شدید، قبل از گرم کردن مجدد، آن را یک شب در یخچال یخ زدایی کنید. تضاد شدید بین گرما و انجماد باعث افزایش فشار روی شیشه می شود. تسهیل این انتقال احتمال ترک خوردن را کاهش می دهد. (۵) در نهایت، اگر پلاستیک را برای سهولت استفاده ترجیح می دهید، فقط مطمئن شوید که غذا قبل از قرار دادن در ظروف سرد است و هرگز پلاستیک را در مایکروویو قرار ندهید. گرم کردن پلاستیک باعث می شود که مواد شیمیایی به غذای شما نفوذ کند.
  • وقتی نوبت به گرم کردن مجدد می‌رسد، می‌توانید از ماهیتابه، قابلمه، فر، توستر یا مایکروویو استفاده کنید. من از مایکروفر استفاده می کنم چون سریع است. افسانه های زیادی در اینترنت وجود دارد که نشان می دهد مایکروویوها ناسالم هستند. دکتر سارا بالانتاین در این مقاله به این علم می پردازد: آیا استفاده از مایکروویو بی خطر است؟ پاسخ سریع این است: بله، آنها هستند! فقط غذای خود را با پلاستیک گرم نکنید (و از درب پلاستیکی استفاده نکنید).

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر