5 قدم برای استفاده از جیغ برای افزایش اهداف سبک وزن خود پس از 50 سالگی – آموزش سبک سازی و سبک زندگی بوپر



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده دانه: قدرت اشتیاق و پشتکار، زندگی حرفه ای خود را در این فکر کرد که کودکان و بزرگسالان برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارند. او اسطوره شناسی استعداد یا استعداد و تلاش ما را بررسی کرد. او مشتاقانه با دانش آموزان جوان کار می کند و به آنها می آموزد که استراتژی های خود را برای توسعه شن استفاده کنند. کار او دانش آموزان با استعداد و کسانی را که چندان با استعداد محسوب نمی شوند ، هدف قرار می دهد.

او گریت را اینگونه تعریف می کند: اشتیاق و عزم برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما کشفیات او در مورد ما نیز صدق می کند. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. شما عزم راسخ دارید و می توانید در هر سنی مقداری اشتیاق را برانگیخته کنید.

ممکن است به خود به عنوان با استعداد نگاه کنید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی وجود ندارد که موفق شوید.

از سوی دیگر ، تلاش مداوم – که به صورت متمرکز و جهت دار اعمال می شود – تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

کلید استفاده از Grit طرز فکر رو به رشد است. ذهنیت رشد بر این فرض است که مغز شما می تواند و در هر سنی به رشد خود ادامه می دهد. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته خود به دست نیاورده اید برسید.

اگر حداکثر اشتراک را دارید ، “نمی توان ترفندهای جدید را به سگ قدیمی آموزش داد.” من اینجا هستم تا به شما بگویم ، شما در اشتباه هستید ، می توانید.

برای موفقیت در استفاده از Grit در ارتباط با کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم ، شما با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود در دستیابی به آن شروع می کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً آن را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. زندگی کنونی را با کنجکاوی آغاز می کنید و به آینده خود نگاه می کنید. تمایل به ایجاد اشتیاق به تداوم تلاش شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان ، بر این باورند که بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی فکر می کنید که یک رویا برای آینده را تحت فشار قرار دهید. همچنین می توانید آن را آویزان کنید.

من نه.

شرط می بندم شما هم ندارید

من می خواهم با بار کامل خارج شوم! توانمند ، غنی شده و با چیزی برای ارائه.

حتی اگر استعداد استعداد طبیعی را ندارم ، می توانم از Grit برای آموختن از تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا من تمام زندگی ام را انجام می دادم. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال برای دانشگاه ظاهر شدم. من روز به روز پدر و مادر بودم ، در حال حاضر 29 سال دوام دارم. خودم مراقبت از خودم و سلامت روانی را آموختم ، که اکنون روز به روز آن را تمرین می کنم.

گریت مسیرهای عصبی جدید را در مغز من ایجاد کرد. گریت شما را به طرف دیگر هدایت می کند.

غرور محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای پیروزی طولانی مدت از چیزی محروم شوید.

من شما را دعوت می کنم تا در نهایت پایبندی به شیوه زندگی و برنامه غذایی که به بدن و ذهن شما انرژی می دهد را رعایت کنید تا بتوانید یک زندگی فوق العاده داشته باشید.

اعتراف می کنم که با افزایش سن ، فکر می کردم دیگر نیازی به گریت نیست. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را آویزان کنم! مطمئناً بعضی چیزها آسان تر است. دیگران مثل همیشه سخت.

ایجاد عادات جدید با Grit هدیه ای برای همه ما – در هر سنی است.

چگونه می توانم گریت بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر شکار برای رفاه و چالش های یادگیری مهارت های سبک جدید بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی بود؟ سعی کنید کمی زندگی خود را بهبود بخشید و از این روند لذت ببرید پرواز برای سلامت مغز شما مفید است شکست رو به جلو ضروری است. ناکامی در کامل بودن و در عین حال تصمیم گیری و حرکت به سمت سلامتی و رفاه ، Grit است.

اگر در زندگی خود بر شکست ها غلبه کرده اید – و این موفق نشده است. شما بیش از آنچه می دانید فریاد دارید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و هدف من این است شما این است که در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار کشیدن از مبارزه احساسی و قضاوت هایی که ممکن است در مورد بدن و مغز خود داشته باشید ، وارد محدودیت نهایی شوید! با بالا رفتن سن بدن (خدا را شکر ، زیرا جایگزین چیزی نیست که من اکنون می خواهم) ، من همچنان از هر یک از این ابزارها در زندگی خود استفاده می کنم.

شماره 1. به عادات سلامتی خود – از جمله کاهش وزن ، ورزش ، رفاه و مراقبت از خود – به عنوان چالش هایی که فراتر از مهارت های فعلی شما هستند ، نزدیک شوید.

تغییر عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی. مهارت های جدیدی یاد می گیرید.

شماره 2. لیستی از مهارتهای فرعی ایجاد کنید که برای آخرین بار برای کاهش وزن به آنها نیاز دارید.

برخی از مهارتهای فرعی که برای رشد به آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب یک برنامه غذایی و ایجاد یک پروتکل کارآمد
  • چگونه خرید و آشپزی را ساده کنیم
  • نحوه استفاده از مجله غذایی
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته
    • برنامه ریزی برای تعطیلات و رویدادهای خاص
  • نحوه مدیریت احساسات و ترک خوردن احساسی
  • چگونه می توان یک تمرین روزانه برای مراقبت از خود ایجاد کرد

شماره 3. طرحی برای تمرین هر یک از مهارت های فرعی با تمرکز 100٪ بر اساس یک بازه زمانی برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به شما این فرصت را می دهد که یاد بگیرید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید یا بنویسید ، یا آشپزی کنید – هر مهارتی که در یک بازه زمانی خاص روی آن کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از یک مربی یا یک دوست تحصیلی که به شما در موفقیت کمک می کند ، کمک بگیرید.

شماره 4 GRIT را از طریق برنامه ای که شامل موانع و استراتژی ها می شود توسعه دهید.

هنگامی که برنامه ای برای یادگیری یک مهارت فرعی جدید ایجاد می کنید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که هنگام یادگیری مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد. از آن لیست یک استراتژی برای هر مانعی برای اطمینان از موفقیت ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما می تواند ثبت نام در یک سرویس تحویل غذا و / یا یادگیری نحوه پخت یک دستور العمل ساده باشد. برای تهیه زودپز و آموزش پخت یک پروتئین.

مثال دیگر این است که وقتی صحبت از مدیریت احساسات می شود ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات قوی شده اند پیش بینی کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید. یا تمرین می کنید که به غذاهای خاص مشوق بدهید.

شماره 5. زماني را براي ارزيابي و بهبود برنامه تمريني خود در نظر بگيريد كه مهارت خود را در هر زمينه افزايش دهيد.

ایجاد یک سابقه تمرین بنابراین می توانید بازخوردی را در مورد تمرین خود ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ که کار نکرد آنچه خوب است و به نظر می رسد مانعی است که شما از آن آگاه نبودید.

تلاش عمدی منجر به یادگیری واقعی می شود. می توانید از Grit برای تسلط بر این مهارت ها استفاده کنید و مطمئناً به آرزوهای شما می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید Grit خود را با استفاده از مقیاس رتبه بندی وی در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری با پادکست خود دارم ، هرگز برای روشن شدن خیلی دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید