۵ نکته ساده برای لذت بردن از خواب در گرما


شفقنا زندگی- سعی کنید از ملحفه های نخی نازک استفاده کنید. زیرا عرق را جذب می‌کند و همیشه سعی کنید از ملحفه‌های سبک استفاده کنید تا در شب گرما زده نشوید.

این روزها در سراسر جهان با شدت شدید است؛ به خصوص انگلیس که تابستان امسال گرم‌ترین هوا را تجربه می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از العین، با گرمای شدید، اکثر ما به شدت عرق می‌کنیم و دچار مشکل در خواب راحت می‌شویم. زیرا گرما به شدت بر لذت بردن ما از خواب خوب شبانه تاثیر می‌گذارد.

در گزارش زیر نکات مفیدی برای داشتن خواب راحت و راحت در تابستان با وجود گرما ارائه شده است:

۱- پرهیز از خواب قیلوله
هوای گرم باعث می شود در طول روز کمی احساس بی حالی کنیم. زیرا انرژی بیشتر برای تنظیم داخلی خود مصرف می‌کنیم. اما اگر خواب شما در شب ناآرام است، سعی کنید از چرت زدن در طول روز که هوا گرم است، بگیرید. این خواب ممکن است باشد. آن را برای زمان خواب ذخیره کنید.

۲- خود را به یک روال عادت دهید
هوای گرم می توانید شما را بپذیرید تا عادت کنید و برنامه خود را تغییر دهید. بنابراین سعی کنید به زمان خواب و برنامه معمول خود پایبند باشید. کارها را که معمولا قبل از خواب انجام دهید، انجام دهید.

۳- اصول اولیه را به خاطر بسپارید
همه را انجام دهید تا مطمئن شوید که اتاق خواب شما ممکن است در شب خنک باشد و در طول روز، پرده ها را پایین بکشید تا از تابش اشعه های خورشید جلوگیری کنید. مطمئن شوید که پنجره‌های سمت آفتابی خانه خود را ببندید.

۴- از روتختی سبک استفاده کنید
سعی کنید از ملحفه های نخی نازک استفاده کنید؛ زیرا عرق را جذب می‌کند و همیشه سعی کنید از ملحفه‌های سبک استفاده کنید تا در شب گرما زده نشوید.

۵- جوراب خنک بپوشید
پس از روشن کردن فن و تهویه مطبوع، اگر از داغ شدن اندام‌ها رنج می‌برید، جوراب‌ها را در یخچال خنک کنید و بپوشید. زیرا خنک شدن پا‌ها، خشک شدن پوست و بدن را می‌دهد.