گیاهخوار یا گوشتخوار: قطب رژیم گرفتن در سال 2020


رژیم غذایی “روند” آینده برای سال 2020 یک رژیم غذایی گوشتخوار است.

pexels-photo-618775.jpeg

رژیم غذایی گوشتخوار یک رژیم بسیار محدود کننده است که فقط شامل گوشت ، ماهی و غذاهای حیوانی مانند تخم مرغ و برخی محصولات لبنی است. جدا از سایر غذاها از جمله میوه ها ، سبزیجات ، حبوبات ، غلات ، آجیل و دانه ها ، بسیار شدید است.

در حالی که من می خواهم بخواهم چیز جدیدی با رژیم غذایی خود امتحان کنم (فصل آن است) ، یک نکته قابل توجه وجود دارد که هم متخصصان تغذیه و هم متخصصان تغذیه می توانند در مورد آن توافق داشته باشند: این که ما این کار را نمی کنیم. نیاز سبزیجات برای زنده ماندن ، اما آنها به طور کامل سلامت ما را افزایش می دهد

اکنون ، مقاله دیگری که خواندم می گوید که گیاهخواری نه به عنوان یک روند ، بلکه به عنوان راهی برای مبارزه با تهدید قریب الوقوع که تغییرات آب و هوایی است ، رشد کرده است. گیاهان بیشتر نمی توانند بد باشند! اکثر مردم ، اگر این کار را به درستی انجام دهند ، احساس می کنند که واقعا از خوردن گیاهخوار بسیار عالی هستند.

من گیاهخوار نیستم ، اما دوست دارم خودم را متخصص تغذیه سبزیجات بدانم زیرا سبزیجات را به عنوان پایه ای برای رژیم های غذایی خود آموزش می دهم. برخی از افراد پس از کار با من و احساس بدن خود روی گیاهان گیاه خوار یا گیاهخوار می شوند. برخی افراد اینطور نیستند ، برخی تعادل را در فردی منعطف مانند من پیدا می کنند. همه ما به چیز دیگری نیاز داریم ، اما همه ما به غذای واقعی بیشتری نیاز داریم. خواندن [5 Truths About Going Vegan]

بگذارید فقط این واقعیت را تأیید کنم. آیا دو رژیم غذایی متضاد برای جایگاه بالا رقابت می کنند؟ رژیم گیاهخواری (همه سبزیجات ، بدون گوشت و لبنیات) و رژیم گوشتخوار (همه گوشت ها و فرآورده های گوشتی ، بدون گیاه) هر دو رژیم غذایی سال نو هستند.

این به ما چه می گوید؟

ما نمی دانیم که # و * * چه می کنیم وقتی به غذا می آییم .O.

ما واقعاً نداریم

این نوسان آونگ متضاد چیست؟

این چرخه یویو چه نوع سردرگمی ایجاد می کند؟

این ترس چیست که این رژیم ها ایجاد می کنند چقدر اشتباه آیا می توانیم باشیم اگر نمی دانیم به کدام سمت برویم؟

اگر سعی می کنیم آونگ را از رژیم های کم چرب در دهه 80 دور کنیم ، چرا نمی توانیم پروتئین و چربی بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم بدون اینکه آن را 100 درصد رژیم غذایی خود قرار دهیم؟ خواندن: [You Can Eat Fat & Lose Fat]

برنده این همه کیست؟

من به شما می گویم که این مطلقا هیچکدام از ما نیستیم.

چرا گوشت خوار؟ اخیراً در اخبار ، به عنوان یک روانشناس ارشد ، رژیم گوشتخوار را با عفونت آرتریت ، افسردگی و “یک سری علائم دیگر” نسبت می دهد.

چگونه مقالات ایالت مک گیل: تصور کنید که روزانه دو استیک دنده می خورید. این رژیم کتا تستوسترون است. “

2.3. JPG

ما نمی توانیم تصور کنیم که همه متخصصان تغذیه گوشتخوار به دلایل یکسان این کار را انجام می دهند یا به چیزهای یکسان اعتقاد دارند ، اما اکثر علاقه مندان به رژیم گوشت خوار فکر می کنند که رژیم غذایی برای کاهش وزن ، هضم ، تعادل هورمون ها ، سلامت قلب و عروق ، افزایش خلق و خو مفید خواهد بود. افزایش سطح انرژی هیچ یک از این ادعاها با مطالعات یا تحقیقات اثبات نشده است … زیرا این رژیم کاملاً جدید است.

ما می دانیم (همه ما می دانیم) که رژیم گرفتن هرگز به عنوان یک راه حل طولانی مدت برای این مشکل عمل نمی کند و ما از رژیم ها به عنوان یک راه حل سریع کوتاه مدت استفاده می کنیم. با این حال ، “روش” های مختلف می تواند برای افراد مختلف مثر باشد ، به شرطی که به بدن خود گوش دهید و هوس ها را به شیوه “درست” تفسیر کنید. خواندن [Consciousness Over Calories] اما من نمی توانم به طور کامل ادعاهایی را که رژیم گوشتخوار به عنوان یک عادت غذایی طولانی مدت دنبال می کند ، تایید کنم. افراطی است. اگر کاملاً آنارشیست بر سر ما می گیرید ، حداقل این کار را از این نظر انجام دهید که نیروهای اضافی بر شما هیچ قدرتی ندارند ، اما منبع بینابینی شما (نیازهای بدن شما) غالب است ، بنابراین ذهن و بدن شما می تواند با تغذیه مناسب ادغام شود. بدن خود را هدایت کنید [Read: Are You an Anarchist Eater? How to Eat Intuitively]

چنین رژیم هایی که می آیند و می روند معمولاً فکر می شود. این بدان معناست که شما رژیم می گیرید ، شیمی بدن و واقعیت خود را تغییر می دهید فقط به این دلیل که شخص دیگری بدون هیچ گونه واقعیت یا علمی “نتایج خوبی” داشته است و فقط با این امید که دارت را به باد می اندازد ، فقط امیدوار است شاید این بار چیزی برای شما کار می کند

pexels-photo-2681319.jpeg

در اینجا بخش گیج کننده در مورد رژیم ها وجود دارد. آیا کلمه را متفاوت می خوانیم؟ آیا «رژیم» برای شما به طور خودکار به معنی راه حلی برای کاهش وزن کوتاه مدت است؟ یا به معنای “رژیم غذایی شما” است همانطور که در خانم های غذایی در سبکی که می خورید. آیا تفاوت را میبینید؟ ممکن است گیج کننده باشد.

آیا این رژیم می تواند به زودی به بدن شما کمک کند؟ بله شاید. شاید اگر این رژیم برای شما مناسب است و بدن شما را همانطور که باید حفظ می کند ، “ترمیم” خوبی خواهد بود. کاملاً شبیه تمیز کردن RESET من نیست (بخوانید [The Real Truth About Cleanses]) اما یک نوع تنظیم مجدد ایمن تر ، با تدبیر (و شاید توسط متخصص تغذیه کنترل می شود؟). یک روش جدید برای غذا خوردن برای شما ، اما به زودی اجازه می دهد سیستم شما استراحت کند. اما اگر این رژیم در دسته رژیم های کاهش وزن سریع چربی قرار می گیرد ، شاید ایده آل نباشد. تغییرات درمانی در کوتاه مدت با فرهنگ رژیم غذایی رژیم های ناشتا متفاوت است. از آنچه که من در مورد رژیم غذایی رایج ما دیده ام ، کار با زنان در طرز فکر آنها در چند سال گذشته ، این است رژیم های غذایی فقط بیشتر از آنکه از نظر جسمی عمل کنند از نظر احساسی رنج می برند.

این شیطانی سازی بنیادی کربوهیدرات ها ، گلوتن ، غلات و حبوبات با وجود این واقعیت که رژیم غذایی هنوز مورد مطالعه واقع نشده است ، کاملاً جدید است. با بسیاری از اتفاقات امروز ، ما بر اساس آنچه دیگران به ما گفته اند حرکت می کنیم. همه “شواهد” مبنی بر بی خطر بودن یا موثر بودن این رژیم از داستانهای شخصی ناشی می شود. حکایات ثابت نمی کند که IU قانونی است یا خیر. این ثابت می کند که در آن زمان برای آن شخص کار می کرد ، و نه بیشتر.

اگر هنوز می خواهید آن را امتحان کنید ، من تمام این حقایق را در مورد اینکه چرا رژیم غذایی تمام گوشتی ایده بدی است ، می گذارم. ما هیچ مدرکی نداریم که نشان دهد این برای سلامتی شما مفید است. گوشت پروتئین و چربی خالص است. بدن ما قصد دارد خود را از گلوکز تغذیه کند. از کربوهیدرات ها هنگامی که کربوهیدرات ها هضم و به جریان خون ارسال می شوند ، تبدیل به قندهایی می شوند که گلوکز نامیده می شود. خواندن [Why You Should Eat Carbs: Keto Diet] چربی یک ذخیره سازی پشتیبان است.

در حالی که ما برای زنده ماندن به گیاهان احتیاج نداریم ، مواد شیمیایی گیاهی ، مواد مغذی ، آنزیم ها و فیبر آنها برای سلامت روان ، عملکرد دستگاه گوارش ، سطح انرژی و رفاه کلی ما بسیار مفید است. در دنیای تغذیه این واقعیت کاملاً پذیرفته شده است که غذاهای گیاهی واقعا برای شما مفید هستند. چرا باید همه چیز را از رژیم غذایی خود حذف کنیم به جز یک چیز؟

واکنش افراد مختلف به چربی های اشباع متفاوت استبرخی از افراد مبتلا به کلسترول در رژیم غذایی سرشار از چربی های اشباع قد بلندتر و سریعتر از دیگران رشد می کنند. ” تمرکز بر یک گروه غذایی در کل رژیم غذایی شما به شما یک رژیم متعادل و متنوع نمی دهد که روده ما برای تعادل متنوع باکتری های سالم به آن نیاز فوری دارد. خواندن [7 Ways to Fully Support Your Gut Health] در حال حاضر نمی توان اهمیت مهم سلامت روده را در رفاه عمومی ما نادیده گرفت. ما بیش از حد (و نه کافی!) می دانیم تا فقط آن را نادیده بگیریم!

این رژیم ممکن است برای سلامت روان شما مناسب نباشد آیا معتقدم دلایل روانی برای اجتناب از رژیم محدود کننده مناسب است. رعایت رژیم غذایی که نیاز به محدودیت ، کنترل ، سرخوردگی و سفتی زیادی دارد می تواند منجر به اختلال در رفتارهای غذایی شود. این نگرش مخدوش و تحریف شده نسبت به غذا می تواند مضر باشد – محرومیت ، نارضایتی از غذا ، انزوای اجتماعی. بی اعتمادی به غذا. تنش. هنگامی که ما بر یک رژیم غذایی که برای همه مفید است وسواس داریم ، خود را بر این حقیقت می بندیم که هر فردی با تکامل و تغییر خود نیازهای متفاوتی برای بدن خود دارد. خواندن [How to Find the Positives in Change]

چرا آنها نمی توانند با هم کار کنند؟ چرا همه ما نمی توانیم فقط موافق باشیم؟! چرا باید یک طرف یا دیگری باشد؟ ترکیب این دو رژیم غذایی با توجه به بدن شما مستلزم آن است … و ایجاد تغییرات در حین تکامل و یادگیری آنچه برای بدن شما مفید است ، بدون “عضویت” در رژیم غذایی ، برای من بسیار منطقی تر است. خواندن: [My Trade Secret: Why Labeling Your Diet is a Path to Failure] اگر پروتئین و چربی بیشتری می خواهید ، گوشت بیشتری (اما چربی های سالم بیشتر) بخورید و اگر در گیاهان خوب عمل می کنید ، گیاهان بیشتری بخورید. شاید شما ایده “رژیم غذایی پولی” را دوست دارید ، که نوعی رژیم غذایی است که شامل خوردن تنها یک غذا (مانند آناناس یا موز) یا یک نوع غذا (مانند میوه یا گوشت) است. اگر سادگی را دوست دارید ، احتمالاً می توانید با موفقیت تغذیه کنید (و این کار را به عنوان رژیم غذایی برای کاهش سریع وزن انجام ندهید) اما همچنان نوع غذایی را که در حال حاضر از آن استفاده می کنید تغییر دهید. تنوع کلیدی است و به شما این امکان را می دهد که با تغییر بدن خود تغییراتی ایجاد کنید. اگرچه ممکن است برای افرادی که رژیم غذایی با گوشت دارند بسیار خوب باشد و تمام روز از استیک راضی نباشند ، دلیل کافی برای همه وجود نداشته باشد. اصلا.

تغذیه جامع شامل حفظ سلامتی شما و خوردن یک رژیم غذایی متعادل و طبیعی از غذاهای کامل استبه من رژیم گیاهخواری و رژیم گیاهخواری دارم. و من رژیم گوشت خواری دارم. [Read: 5 Truths About Going Vegan] من فقط با توجه به احساسی که در آن روز دارم ، آنچه نیاز دارم (و در چه مقادیری) آنچه را که میل دارم یا آنچه که من سرو می کنم ، می خورم (غذاهای تهیه شده با عشق دیگران را رد نمی کنم.) همه ما باید غذای خود را پیدا کنیم تعادل ، و در حال چرخش ، تعادل در قسمت های دیگر زندگی من چگونه است – نه لزوما برای رژیم های غذایی خود کار کنیم مگر ما باشیم ترک آن برای ما کار کنید اما بسیاری از ما فقط سوار واگن هایی می شویم که انگشتان دستان ما روی صندلی شلوار ما حرکت می کند و امیدواریم این رژیم مناسب ما باشد. صرف وقت ، انرژی و منابع خود فقط با یک درجه دیگر در منطقه رژیم غذایی. [Read: 50 Ways to Leave Your Diet]

IMG_7169.JPG

هیچ دلیلی برای اعتقاد (یا اثبات اثبات) وجود ندارد که هر نوع غذا خوردن برای همه مناسب است ، به همین دلیل من به شدت معتقدم که داشتن انعطاف پذیری بسیار مهم است.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد خوردن رژیم غذایی متشکل از غذاهای تقریباً کم فرآوری شده یا فرآوری نشده (کامل) بسیار مغذی ، غنی از مواد مغذی و سالم و همچنین رضایت بخش است و بهترین نتایج برای هر رژیم غذایی یا سبک غذایی نه تنها به دلیل غذا ، بلکه آرامش و لذت بردن از زندگی و شیوه خوردن شماست. خواندن: [5 Reasons You NEED Whole Foods] استرس کمتر ، توجه و لذت بیشتر.

برای من مهم نیست که با کشور رژیم گیرنده غریبه باشم ، من در مثانه خود می مانم و در محل انعطاف پذیر خود خوشحالم. من می خواهم همه برای کارهایی که برای آنها مفید است و در آنجا احساس خوبی دارند ، آنجا باشند.

یک چت رایگان با راینا رزرو کنید

همیشه ایده خوبی برای بررسی است همه چيز در مورد رژیمی که قصد دارید امتحان کنید مطمئناً غذا می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد ، اما ما همچنین به سلامت روانی متعادل ، سیستم حمایتی خوب ، ورزش لذت بخش ، تغذیه معنوی ، یادگیری و سرگرمی ها و زندگی سالم و / یا شغلی سالم نیاز داریم. مانند همه چیز در زندگی ، تعادل فقط از غذا حاصل نمی شود ، از یک چیز به دست نمی آید ، از مقدار زیادی قطعات پازل و یک ذهنیت سالم در مورد همه چیز

xo ،

signature.jpg وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید