کوکی اجرا: وزن چهارشنبه: هفته ۳۳


من یک روز پر استرس را پشت سر گذاشتم! من جزئیات را به شما خواهم گفت (حداقل در این پست) اما ساعت بعد از ۵ بعد از ظهر است و من هنوز چیزی نخورده ام و تمام روز را ننشسته ام. من عصبانی هستم و بدنم درد می کند.

وقتی با پد گرمکن و پتوی گرم‌کنم برای نوشتن این پست نشستم، متوجه شدم که سلفی آینه‌ای آواتار خود را در روز چهارشنبه نگرفتم. اردک که زیر پای من نشسته بود و از پتوی گرم لذت می برد، آه بلندی به سمت اردک کشید، سپس بلند شد تا برای عکس لباس بپوشد.

در کمد خود ایستادم و متوجه شدم که پوشیدن لباس برای سلفی آینه ای فایده ای ندارد. من تازه پیژامه پوشیده بودم و خیلی ناز و گرم بودم. بنابراین، من عکسم را با پوشیدن دقیقاً آن – نه حتی یک سوتین زیر یک سویشرت – گرفتم.

فکر می کردم هفته خوبی داشتم. تنها روزی که کالری دریافت نکردم تولد الی (جمعه) بود. او برای شام غذای چینی می‌خواست و سپس ما یک دوجین کلوچه از شرکت کوکی دیترویت گرفتیم. کوکی ها خوب بودند، با این حال، مایوس کننده بود. قطعاً ارزش ۵۳ دلاری را که ما برای آنها خرج کردیم، ندارد! فکر می کردم طعم همه آنها یکسان است. حداقل من آن را از سیستمم خارج کردم و به آنجا برنمی گردم. (همه کوکی ها را به چهار قسمت برش زدیم، سپس به این ترتیب همه آنها را امتحان کردیم.)

بنابراین، این تنها روز “بد” من در این هفته بود. چیزی که فکر می کنم مشکل ساز است اگرچه مدت زیادی منتظر خوردن هستم. در طول روز خیلی شلوغ بودم و قبل از اینکه بفهمم ساعت ۵ بعدازظهر بود و هنوز چیزی نخورده بودم. واقعاً فکر می کنم وقتی غذای خود را در حدود ۱۲ ساعت پخش می کنم، بدنم بهتر عمل می کند. من عاشق روزه داری متناوب بودم (خیلی راحت است!) اما کاهش وزن از این طریق بسیار دشوار بود. وقتی ساعت های ۸:۰۰، ۱۲:۰۰، ۴:۰۰ و ۸:۰۰ غذا می خوردم راحت تر وزن کم کردم. فکر نمی کنم نیازی به آن برنامه تعیین شده داشته باشم، اما احساس می کنم باید غذای خود را توزیع کنم.

به هر حال، وزن امروز من به اندازه ای که انتظار داشتم نبود، اما چیزی بود:

من در ۱۵۶.۶ بودم، از ۱۵۷.۶ هفته گذشته. هفته گذشته باخت بزرگی داشتم، بنابراین انتظار نداشتم این اتفاق دو هفته متوالی بیفتد.

من هنوز خیلی خوب کار می کنم که هر جا که بتوانم فیبر دریافت می کنم. من همیشه توصیه روزانه را انجام نمی دهم، اما به آن نزدیک می شوم. گاهی به آنجا می روم. من متوجه می شوم که در روزهایی که چیزی با لوبیا یا عدس می پزم، بیشترین فیبر را دریافت می کنم. من نمی‌خواهم فیبر «تقلبی» درست کنم – مانند فیبرهایی که فقط برای افزایش محتوای فیبر به غذاها اضافه می‌کنید – بنابراین من از منابع طبیعی بیشتری استفاده کرده‌ام. به عنوان یک امتیاز، به من کمک کرد که سالم بخورم!

من با آبم کار خوبی نمی کردم. روزی دو لیتر آب می خورم و هدفم چهار است. نوشیدن آب بسیار سخت است ۱) وقتی بیرون سرد است، و ۲) وقتی می توانم به جای آن یخ بجوم. (بله، متوجه شدم که عجیب به نظر می رسد، زیرا من جویدن یخ را در زمان سرد ترجیح می دهم؛ نمی توانم جلوی آن را بگیرم – من عاشق یخ هستم!)

بنابراین، هدف من در این هفته دریافت حداقل سه لیتر آب در روز است. بعد شاید هفته دیگه برم چهارتا!

برای صفحات تقویم میز امروز:

من فکر می کنم یک کارت به نوعی احمقانه است – شاید پرکننده ای برای بهتر شدن باشد. در مورد این واقعیت تصادفی، من هرگز سیگاری نبودم، بنابراین در واقع نمی دانستم که سیگار به حس چشایی و بویایی من آسیب می رساند. دلیل خوبی برای ترک سیگار! (یا حداقل بیش از ۴۸ ساعت بدون کار بمانید تا ببینید آیا متوجه تفاوت خواهید شد یا خیر؛ می دانم که گفتن این کار آسان تر از انجام دادن است.)

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر