کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست هایی که بالن های کالری را نشان می دهند word 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در حقیقت ، اصلاً اینطور نیست.

هنگامی که بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا می کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در مصرف چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از نیاز روزانه شما به کالری باشد ، در واقع این امر به کاهش وزن شما کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی با پرخوری باز نمی گردد. ممکن است توقف کنید ، اما دیگر بر نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز به چربی ها و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما آسان می کند.

آن بیماری ها و آن بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصاب قبل از شما دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری مصرفی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، هرچه کالری کمتری بسوزانید ، بیشتر به سادگی به دلیل از دست دادن اشتها وزن خود را کاهش می دهید. به توقف.

وقتی توقف می کنید ، هورمون میل جنسی می آید و می رود و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای برون رفت از رژیم غذایی کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع ، همه چیز لازم برای خروج از توقف باید منجر شود کاهش کربوهیدرات ها یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان اساسی نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند سطح انسولین شما را از نظر تئوری بالا ببرند.

از این به بعد لبه ها را شمارش نکنید و منحنی ها را بطور کامل بشمارید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد وقتی متوقف می شوند که به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند ، باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره چربی می سوزاند و چربی سوزی آنها را تسریع می کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و عناصر کمیاب بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از ایستگاه اتوبوس خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم از جمله کالری هایی که باعث سختی و رنج می شود ، در نظر می گیرند که ما باور نداریم شما قصد آسیب رساندن به خودتان و آزار شما برای کاهش وزن را دارید.

relished 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

هنگامی که بدن متوقف می شود به بدن ضربه وارد کنید

ایده های بسیار زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از توقف وجود دارد که همه در واقع به شما کمک می کنند.

شوک را امتحان می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای شوک زدن به کار می برید ، هیچ مشکلی برای شمارش کالری و رنج آن ندارند. روش های زیادی در بسیاری از مقالات ذکر شده است.

راههای ایجاد شوک

شما می آیید و روزه می گیرید ، می آیید تا زمان روزه خود را کاهش دهید ، می آیید تا زمان روزه خود را تغییر دهید.

(البته تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست ساعت تند خود را چقدر نزدیک خاموش می کنید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت سریع خود را در ساعت 12 می شکستید و ساعت 1 می خوابیدید ، آن ساعت را ببندید. در ساعت 10 و هر چیزی که دوباره قرار دهید آن را وارد کنید. رطوبت بیشتری وارد کنید و هر چه بیشتر به رختخواب بروید ، زمان بیشتری را روزه می گیرید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، دیگری برای حذف محصولات لبنی می آید.

شما می توانید شوک های زیادی را تجربه کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها به بدن شما آسیبی نمی رساند. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید به عقب برگردید ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها روی بدن شما واکنش نشان دهد و شما از ایستگاه خارج خواهید شد.

دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف می شود؟

البته ، برای همه هیچ توقفی وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه خود برسند و کار را تمام کنند.

این امر به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. بگذارید اینها با شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

البته من بار دیگر به او می گویم که همه شوک ها باید بالاخره رخ دهند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری را کاهش دهید منجر شدن.

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم زیرا مغز شما یا باید از قندها استفاده کند یا از کتون های بدن خود که از چربی ها ساخته شده اند استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و استفاده از آن را شروع کند.

این به خودی خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به شکر شما را از کتوز دور می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی راحت می شوند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب برنگردید. و شوک های فوق را امتحان کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و سبک شوید و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید