چگونه می توان یک فضای مدیتیشن در خانه خود ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما راهی حمایتی است تا احتمال تمرین روزانه مدیتیشن را افزایش دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای سالم مدیتیشن همیشه در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این تمرین را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع می کنید ، ممکن است ورود به حالت مراقبه دشوار باشد ، به خصوص اگر محیط اطراف شما یک فضای آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده ، می توانید یک منطقه واسطه ای داشته باشید که از شما پشتیبانی می کند. ایجاد عادت

آنچه را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

این چیزی است که مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! در اینجا ، نیازی نیست که یک اتاق کامل یا فضای خاصی را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان در طول روز بسیار یافت. من می دانم که برای همه ما یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های اختصاص داده شده به مدیتیشن رویایی خواهد بود ، این معمولاً اتفاق نمی افتد و شما نیازی به اتاق جداگانه ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات عادی هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، بنابراین داشتن فضایی خاص برای تمرین شما ایده آل و مفید است.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا چیز دیگری که برای شما مناسب است! پس از به خاطر آوردن ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند آن را به عنوان فضایی آرام ببینید که هر روز منتظر بازدید از آن هستید.

1. کوسن مدیتیشن راحت

نشستن هنوز هم می تواند دشوار باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر دقیق خود هستید و اگر یک مراقبه کننده کوشا هستید ، می دانید که چقدر راحت بودن مهم است. داشتن یک صندلی راحت اختصاص داده شده برای مدیتیشن مهم است.

من دوست دارم تشک آووکادویی طبی کوسن را بخاطر اینکه یک ماده گیاهی سبز و ارگانیک است و دارای یک راش پر از راش است که پایه ای محکم اما راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم زیرا آنها تلاش می کردند محصولات با کیفیت بالا و همچنین برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین که برای رفاه ما بسیار مهم است را تولید کنند.

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری کافی را توصیه کنم ، زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من با استفاده از روش تغذیه توجه خود آموزش می دهم.

می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از مجلات غذایی استفاده کنید (به عنوان مثال آنچه را که در زمان غذا خوردید ، احساس شما چگونه بود ، گرسنگی شما چه بود ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) ، تا روزنامه نگاری در مورد استرس روز به عنوان طرز تفکر ، ثبت روزنامه در مورد آنچه هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات به جای استفاده از دیجیتال کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و با خود ثبت نام کنید.

پس از تمرین واسطه گری ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود در مورد آنچه در طول تمرین ظاهر شد و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این لحظه توجه بعد از تمرین مدیتیشن شما را بیشتر در تنظیم ذهن و بدن راهنمایی می کند و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مراقبه برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا کشف شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و کمی راهنمایی و الهام برای شروع پیدا کنید می تواند واقعاً مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از محدوده توجه شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید مدیتیشن خاص خود را واقعاً خاص احساس کنید و همچنین شما را از ورود به یک وضعیت ذهنی بسیار آرام باز می دارد ، می توانید تقویت کننده ها را اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیستند ، اما می توانند به افزایش تجربه کمک کنند ، که به شما کمک می کند متوجه شوید.

بو می دهد

من عاشق این هستم که چگونه یک رایحه آرامبخش می تواند من را در حالت روانی بیشتری قرار دهد که برای مدیتیشن آرامش بیشتری دارد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک اسانس پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند به شما کمک کند. فقط مراقب خرید غیر سمی باشید

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز در نزدیکی به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه فوق العاده برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً از شروع و پایان جلسه مدیتیشن با صدا لذت می برم.

طبیعت

من اکنون یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که پنجره های زیبایی دارد و مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک تفریحگاه آرامش بخش در آبگرم ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید ، می توانید در نزدیکی بنشینید یا چند گیاه جمع آوری کنید تا نزدیک نگه داشته شوند ، برخی از نمایشگرهای طبیعت را برای کاهش استرس داشته باشید.

ایجاد فضای مراقبه شما

هر یک از فضاهای مراقبه ما از نظر نیازها ، خواسته ها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسند. نکته اصلی این است که دریابید چه ترتیبی شما را مجبور می کند تا هر روز برای پرورش میانجیگری خود به آن فضا بروید.

اکنون که ایده هایی در مورد مواردی که می توانید شامل آن شوید داشته باشید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

⭐ حذف کلیدی: ایجاد مدیتیشن ذهن آگاهی منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای مدیتیشن رایگان است که می توانید برای حفظ سلامت خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید