چگونه می توان مربی سالم برای پزشکان پیدا کرد (2021)


چگونه می توانید یک پزشک را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

در نهایت شما به فردی نیاز دارید که نیازها و الزامات شما را درک کند. نه آنقدر که بتوانید رژیم محدود کننده ای بگیرید و ساعت های نامنظم طولانی کار کنید.

من میفهمم! برخی از بهترین مشتریان من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و داشتن یک زندگی سالم به عنوان یک پزشک مشغول ، شما نیاز به برنامه ای مناسب دارید که برای سبک زندگی شما مناسب باشد.

آیا شما می خواهید بیشتر بدانید؟ برای آشنایی با نحوه یافتن پزشک برای پزشکان ، ادامه مطلب را بخوانید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان را دریافت کنید ادویه شیرین برگریز با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم را افزایش دهید و هوس قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی.)

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، شما وقت زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی می توانند بچه و خانواده داشته باشند.

همه می دانیم که چگونه است … شما صبح دیر می دوید و سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه برسانید و گرسنه هستید. شما مدام به این فکر می کنید که “چه چیزی بخورم؟”

زمان وجود ندارد. در عوض همه چیزهایی را که در آشپزخانه دارید ، مانند غلات شیرین یا مقداری نان سفید می برید.

و این پوندها همچنان در حال افزایش هستند.

هرچه وزن شما بیشتر باشد ، اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط پوشیدن یک لباس مناسب دارید. علاوه بر این ، انرژی شما کاهش می یابد و احساس تنبلی می کنید. این خوب نیست اگر شغلی سختگیرانه داشته باشید که مردم در واقع به شما وابسته هستند و شما می خواهید زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید.

به علاوه همه فرض می کنند شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. در حالی که بله ، شما ممکن است برخی از اطلاعات تغذیه ای را در دانشکده پزشکی دریافت کرده باشید ، این فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، بیشتر در مورد شیمی است و نه در مورد تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من قبلاً به عنوان مشاور مدیریت مشغول در شهر نیویورک کار می کردم. من دو فرزند کوچک داشتم و زندگی ام همین بود واقعا مشغول.

من در طول سالها سعی کردم وزن کم کنم ، اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم شروع می کردم ، مقداری وزن کم می کردم ، اما بعد BAM- فوراً باقی می ماند.

اما پس از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و بعد از آزمایشات و خطاهای زیاد ، نتایج را دیدم. ناگهان ، پوندهایم آب شد و در عرض نه ماه ، 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که من این وزن را حفظ کردم. و من خودم را محروم نکردم. من همچنان به خوردن غذاهای مورد علاقه خود ادامه می دادم و وقتی احساس می کردم خودم را با شکلات و شراب میل می کنم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم در حالی که با خانواده ام وقت می گذراندم از آن استفاده کنم. ما شروع به راه رفتن ، بازی در بیرون کردیم و از آنجا که بالاخره با بیکینی احساس راحتی کردم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم می گذرانیم).

خانواده مهاجرت کرده

من حتی این شرکت ، MasalaBody را به عنوان یک شرکت جانبی ایجاد کردم و اکنون این تجارت تمام وقت من است!

داشتن یک برنامه موفق برای کاهش وزن موفق است.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من استفاده کند و 3.5 اینچ از کمر خود را در کمتر از پنج ماه از دست بدهد.

به عنوان مشتری پزشکی من ، دکتر پرنیا ، 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از 5 ماه از دست داد

دکتر پرنیا به عنوان پزشک داخلی و دارای گواهینامه مدیریت چاقی فعالیت می کند.

عنوان: در اینجا چت سریع من با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر کوچک مشغول است.

و در حالی که او در رژیم های کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و سرگیجه وزن کم می کرد ، تلاش های او هرگز نتیجه ای نداشت ، زیرا این کاهش وزن در اینجا متوقف نشد. در عوض ، پوندها همچنان به خزیدن ادامه می دهند.

دکتر پرنیا احساس سرخوردگی کرد ، به خصوص که از طریق کار خود در مدیریت چاقی می دانست رژیم ها یک استراتژی طولانی مدت برای کاهش وزن نیستند.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم های غذایی متابولیسم شما را از بین می برد به طوری که برای هر رژیم غذایی که سعی می کنید ، کاهش وزن سخت تر خواهد بود.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرده است. به عنوان یک پزشک مدیریت چاقی ، او احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی سومین ساعت هوس قند فرا می رسد ، او به دنبال چیزی شیرین است. و دکتر پرنیا به عنوان یک غذای ساکن در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) که عاشق غذا خوردن در بیرون است ، متوجه شده است که شیوه زندگی او او را ادامه می دهد.

اما پس از بررسی برنامه من ، Slim Down Transform ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید برای او برنامه ریزی بود. در حالی که او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند آن را حفظ کند ، به سرعت فهمید که برنامه ریزی اصلاً دشوار نیست.

و چون دکتر پرنیا آشپزی را دوست ندارد ، نمی خواست ساعت ها در آشپزخانه بگذراند. با استراتژی هایی که ما به او آموختیم ، او نیازی به این کار ندارد ، زیرا لازم نیست غذا به مدت طولانی آماده شود.

در حالی که قبلاً ، گرسنه به خانه می آمد و هر آنچه در یخچالش بود خورد ، اکنون او به مدت 10 دقیقه ناهار سریع می خورد. او به خانه می آید ، کامل و راضی.

علاوه بر این ، او حتی مجبور نیست خود را به تعطیلات خود محدود کند. او لذت می برد و غذا می خورد ، اما بدون این که خودش را سنگین کند.

و دکتر پرنیا سرانجام احساس می کند که در حال تمرین همان چیزی است که به بیماران خود تبلیغ می کند. حتی فرزندان او شروع به انتخاب سالم کردند. و در حالی که عادات سالم در دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایایی است که او از این برنامه به دست آورده است.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ از ناحیه کمر و 11 پوند وزن کم کرد. او همچنان از آنچه آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده می کند – زیرا همانطور که او اشاره می کند ، این در واقع در مورد برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه در مورد شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان را دریافت کنید ادویه شیرین برگریز با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم را افزایش دهید و هوس قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

به عنوان یک مربی بهداشت برای پزشکان می تواند به شما کمک کند

چرا باید همکاری با پزشک را برای پزشکان انتخاب کنید؟

مسئله این است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

در نهایت شما به رژیم دیگری احتیاج ندارید.

شما به شیوه ای زندگی نیاز دارید که برای حرفه و زندگی شما مناسب باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

ببینید ، شما نمی توانید یک برنامه محدود کننده برای کاهش وزن و گرسنگی کامل در طول روز دنبال کنید. وظیفه شما به همان اندازه استرس زا است و انتخاب غذای مناسب در هنگام استرس و گرسنگی نه ایده خوبی است.

همچنین ، اگر مجبور باشید هفته ای چندین بار به نتیجه برسید ، مدت زیادی در برنامه خود نخواهید ماند. در صورتی که مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه یا خوردن غذاهایی که بقیه اعضای خانواده شما نمی توانند بخورند ، صرف کنید.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… این امر مستلزم این نیست که شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا ورزشگاه.

… یا خود را با شمارش کالری یا محدود کردن خود حفظ کنید.

در آنجا Slim Down Transformation می تواند کمک کند.

چگونه تحول باریک می تواند به شما در بدست آوردن بدن رویایی شما کمک کند

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transform ، ما 12 ماه است که با شما کار می کنیم. در این مدت ، شما عادات خود را کاملاً تغییر می دهید و عاداتی را ایجاد می کنید که باقی می مانند.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من صدها زن را برای رسیدن به اهداف سبک خود آموزش داده ام. آنها نه تنها موفق شدند 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه این وزن را حفظ کردند و حتی پس از برنامه.

همچنین اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت غذایی دیگری دارید ، برنامه های خاصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذایی است که می خورید ، یاد می گیرید که چه غذاهایی بخورید تا متابولیسم شما بهبود یابد و به شما کمک کند وزن خود را کاهش دهید حتی هنگام تماشای Netflix با همسرتان.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین نیازی به تهیه غذاهای جداگانه برای همه ندارید.

و خود را محدود نمی کنید وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر نسبت به قبل

برای عضله سازی (که به سرعت متابولیسم شما کمک می کند) ، هفته ای 2 جلسه 30 دقیقه تمرین قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

علاوه بر این ، یکی دیگر از بخشهای کلیدی کاهش وزن ، کسب حمایت و مسئولیت پذیری است. مطالعات مختلف تحقیقاتی نشان داده است که اینها برای کاهش موفقیت آمیز وزن و حفظ آن ضروری هستند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که مسئول به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با فردی باشید که شما را تشویق می کند ، به عنوان مربی.

و در Slim Down Transformation ، شما یک مربی مسئول دارید که به شما انگیزه می دهد و در طول برنامه مسئول است و به شما کمک می کند از فلات های گذشته عبور کنید که در غیر این صورت شما را گیر کرده نگه می دارد.

به این ترتیب می توانید برنامه را راحت تر دنبال کنید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به اندازه عادات روزانه خود تغییر می دهید) ، می توانید مراحل عقب نشینی را پشت سر بگذارید.

علاوه بر این ، در نهایت ، آموختن از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرید و از تجهیزات لازم برای آموزش نحوه تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن و سالم تر شدن استفاده کنید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان را دریافت کنید جوشانده ادویه شیرین با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم را افزایش دهید و هوس قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

برای تو!

در اینجا شما آن را دارید! اکنون می دانید که در مربی سلامت پزشکان باید به دنبال چه چیزی باشید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

شماره 1 که اکنون شما را عقب می اندازد چیست؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *