چگونه می توان سهام وگان سالم ارائه داد


ملزومات انبار وگان

این پست شامل پیوندهای مربوط است. خرید از طریق پیوندهای وابسته از رژیم غذایی دبی غذاهای بدون هیچ هزینه اضافی برای شما پشتیبانی می کند.

یادگیری نحوه تهیه صحیح انبار آشپزی در خانه را آسان می کند. حتی زمانی که یخچال شما برهنه به نظر می رسد ، اگر برخی از این ملزومات مانند کنسرو لوبیا ، سس ماکارونی و برنج را نگه دارید ، معمولاً می توانید یک وعده غذایی سالم تهیه کنید.

هنگامی که ذخیره خود را با لیست زیر تهیه کردید ، حتماً خلاصه مطالب من را بررسی کنید شیرینی های ساده وگانبه گزینه های متنوعی برای صبحانه ، ناهار / شام و میان وعده ها یا دسرها خواهید یافت که همه آنها را به راحتی با شیرینی تهیه می کنید.

ما بسیاری از اقلام موجودی خود را از سطل های عمده فروشی در فروشگاه خواربارفروشی محلی خود تهیه می کنیم. از آنجا که ما از شیشه ها و ظروف مختلف برای نگهداری کالاهای خود در انبار استفاده می کنیم ، خوب است که بتوانیم تنها آنچه را که نیاز داریم به صورت عمده در مقابل یک کیسه یا ظرف از قبل بسته بندی شده خریداری کنیم. این همچنین به ما کمک می کند تا از ضایعات اضافی بسته بندی مواد غذایی جلوگیری کنیم!

ملزومات انبار وگان

حبوبات و حبوبات

حبوبات مانند عدس و لوبیا خشک در بحث تغذیه ستاره های کامل هستند ، بنابراین من دوست دارم آنها را اغلب در وعده های غذایی ترکیب کنم. برای شروع ، آنها منبع عالی پروتئین گیاهی هستند: 1/2 فنجان لوبیا در هر کجا وجود دارد 5 گرم (نخود) الف 8 گرم پروتئین (لوبیا قرمز) دانه های سویا مانند edamame دارند 9 گرم پروتئین در 1/2 فنجان وعده لنزها مشابه هستند و دارای اطراف هستند 9 گرم پروتئین در 1/2 فنجان وعده پخته شده. علاوه بر این ، حبوبات دارای مقدار زیادی فیبر ، ویتامین B ، آهن ، فولات ، کلسیم ، پتاسیم ، فسفر و روی هستند.

نکته: روش مورد علاقه ما برای طبخ لوبیا خشک شستن آنها و خیساندن آنها یک شب در قابلمه است. صبح روز بعد آنها را آبکشی کرده و دوباره بشویید و سپس آب و / یا آب گوشت و ادویه ها را اضافه کنید تا حداقل با یک اینچ مایع پوشانده شود. در قابلمه به مدت 8 ساعت یا تا زمانی که حبوبات نرم شوند بپزید.

  • لنزها
    • عدس قهوه ای یا سبز: بسیار متنوع و عالی برای همه چیز ، از سوپ گرفته تا کوفته.
    • عدس قرمز: اینها به سرعت پخته می شوند و در کاری ، سوپ و غیره خوب هستند.
    • عدس فرانسوی: این ها شکل خود را بهتر از انواع دیگر حفظ می کنند بنابراین در سالاد خوب هستند.
  • لوبیای خشک
    • لوبیا سیاه
    • نخود
    • لوبیا قرمز
    • کانلینی / لوبیا سفید
  • برنج
    • برنج قهوه ای
    • برنج سفید
    • برنج وحشی
  • پروتئین گیاهی بافت دار (TVP): از آرد سویا ، TVP عالی است زیرا فقط نیاز به خیساندن سریع در آب یا آب گوشت دارد و آماده استفاده در دستور العمل ها است. حتی اگر قبلاً یک TVP ساده نخریده اید ، ممکن است قبلاً آن را در محصول دیگری در فروشگاه مانند سوسیس گیاهی Trader Joe امتحان کرده باشید.
  • فرهای سویا (پیوند وابسته): فرهای سویا که از دانه های سویا کامل تهیه شده اند ، زمانی که از لوبیا یا عدس خسته شده اید ، یک پروتئین گیاهی و عالی هستند. تهیه آنها بسیار آسان است ، فقط آبگیری کنید و در چنین دستور العمل هایی استفاده کنید تابه آنچیلادا وگان آسانبه

غلات و ماکارونی

علاوه بر حبوبات ، غلات مختلف جزء اصلی انبار ما هستند. ما سعی می کنیم دست های مختلفی را بگیریم ، همه چیز از جو دوسر گرفته تا ماکارونی گرفته تا برنج. افزودن غلات کامل به وعده های غذایی یک راه عالی برای افزایش فیبر است که برای سلامت روده مهم است ، کلسترول را کاهش می دهد و موارد دیگر.

  • آونو: ما معمولاً جو دوسر قدیمی را در دست داریم و از آن برای بلغور جو دوسر ، غذا ، پخته شده در بلغور جو دوسر و موارد دیگر استفاده می کنیم.
  • کوینو: دوست دارد کینوا در دست داشته باشد تا نشاسته سریع به سالاد ، سوپ یا به تنهایی به عنوان یک غذای اضافی اضافه شود.
  • ماکارونی سبوس دار (اسپاگتی ، رشته فرنگی لازانیا ، ماکارونی)
  • آهسته یا رب لوبیا: من عاشق خوردن عدس و لوبیا بر اساس ماکارونی هستم – این راهی عالی برای افزایش پروتئین در یک وعده غذایی است!
  • برنج (قهوه ای یا سفید)
  • گلوتن گندم حیاتی: ما این را روی یک ماده حاوی پروتئین نگه می داریم تا سیتان خودمان را بسازیم. در واقع انجام آن در خانه بسیار ساده است!

باکادو

انواع آرد و مواد لازم را برای پخت و پز نگه دارید تا بتوانید هر زمان که هوس آن را کردید به راحتی دسته ای از غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با آن مخلوط کنید. من همیشه دوست دارم فریزر خود را با یک مجموعه مافین یا نان موز برای خوردن و خوردن ذخیره کنم.

  • آرد همه منظوره
  • آرد گندم کامل
  • آرد بادام
  • پودر پخته شده
  • باکسودو
  • آرد نخودچی
  • آرد ذرت
  • شکر سفید دانه بندی شده
  • شکر قهوهای
  • شکر نارگیل
  • عصاره وانیل
ملزومات انبار وگان

حفظ می کند

کنسروها برای تهیه غذاهای سالم در مواقع از دست دادن به موقع بسیار مناسب هستند. ما چند جعبه لوبیا و سس گوجه فرنگی برای وعده های غذایی سریع در دست داریم.

  • کنسرو لوبیا (لوبیا سیاه ، نخود ، لوبیا سفید ، لوبیا)
  • شیر نارگیل
  • کاریوپاستو – همه خمیر کاری گیاهی نیست ، بنابراین لیست مواد لازم را دوباره بررسی کنید ، زیرا بسیاری از آنها سس ماهی دارند
  • سس آنچیلادا
  • فلفل قرمز تند تفت می دهد
  • زیتون
  • غذای گوجه فرنگی
  • سس اسپاگتی
  • گوجه فرنگی خشک شده
  • سس گوجه فرنگی
  • گوجه فرنگی خرد شده
  • پوره کدو تنبل

روغن ، سرکه ، سس ، طعم دهنده

بدیهی است که برای پخت و پخت به چند روغن در دست نیاز دارید. ما عاشق داشتن انواع سرکه ها هستیم تا سرکه های خانگی را برای سالاد آماده کرده و طعم را به غذاها اضافه کنند.

  • سرکه سیب
  • سرکه بازامیک – ما اینها را دوست داریم سبزیجات بو داده بالزامیکبه
  • سس رنده شده – فهرست مواد لازم را دوباره بررسی کنید ، زیرا بسیاری از سس های سرخ شده حاوی عسل هستند.
  • روغن کانولا
  • روغن نارگیل
  • سس پارچ
  • دود مایع
  • مخمر تغذیه ای – طعم پنیری را به دستور العمل های گیاهی مانند این اضافه کنید ماکارونی گیاهی و پنیربه
  • روغن زیتون
  • سرکه شراب قرمز
  • روغن کنجد
  • من بید هستم
  • ارده – ما این را برای لباس پوشیدن و حمام خانگی نگه می داریم.
  • سس تریاکی – ما مقداری سس teriyaki را برای دستور العمل شام سریع مورد علاقه خود نگه می داریم ، این ورق ورقه شلواری teriyaki tofuبه
  • آب سبزیجات
  • سرکه شراب سفید
  • سرکه سفید
آجیل و دانه ها در کوزه ها

آجیل و دانه ها

ما همیشه انواع آجیل و دانه ها را در انبار خود ذخیره می کنیم تا به انواع غذاهای مختلف اضافه شود. آجیل و دانه ها نه تنها پروتئین های لازم را تأمین می کنند ، بلکه منبع عالی سایر غذاها چربی های سالم ، ویتامین E و منیزیم هستند. اندازه استاندارد سرو آجیل 1 اونس (یعنی 23 بادام ، 14 نصف گردو) یا 2 قاشق غذاخوری کره آجیل است. به طور کلی ، 1 اونس آجیل در حدود حدود 4-6 گرم از پروتئین یک قسمت 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کمی بیشتر ، تقریبا 9 گرم در هر قسمت

  • بادام ها
  • کره بادام
  • بادام زمینی
  • دانههای چیا
  • بذر کتان – ما این را برای تهیه جایگزین تخم مرغ گیاهی در دستور العمل ها نگه می داریم ، فقط دانه های کتان و آب را آسیاب کنید.
  • قلب های شاهدانه
  • کره بادام زمینی – نه فقط برای نان تست! این سس بادام زمینی خیلی خوب است!
  • پکن ها
  • پسته – به من نگاه کن پارمسان گیاهی! این نیز در انبار ما قرار دارد تا ماکارونی ، سوپ ، سبزیجات و موارد دیگر بپاشید.
  • دانه کدو تنبل
  • کنجد
  • دانه های آفتابگردان
  • گردو

میوه خشک شده

ما انواع میوه های خشک را برای یک میان وعده سالم یا اضافه کردن به بلغور جو دوسر در دست داریم. خرما بهترین دسر بعد از ظهر یا بعد از شام است که با مقداری کره آجیل و مقداری نمک پر شده است. یک وعده میوه خشک حدود 1/4 فنجان است. میوه های خشک حاوی مزایای تغذیه ای کل میوه مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و مواد مغذی گیاهی است.

  • زردآلو
  • اکسیکوکوس
  • تاریخ
  • نارگیل (خرد شده و شیرین نشده)
  • انبه
  • بالا می برد
ملزومات انبار وگان

ادویه ها

در اینجا خلاصه ای از ادویه جات ترشی جات است که احتمالاً در هر زمان که آن را باز کنید در فروشگاه ما پیدا خواهید کرد. با این حال کشوی ادویه شما بسته به دستور العمل هایی که معمولاً می پزید ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد! ما همچنین دوست داریم چند ادویه جات ترشی جات مانند ادویه ایتالیایی ، فلفل لیمو و ادویه تاکا نگه داریم.

آیا می دانید ادویه ها می توانند طعم خود را با گذشت زمان از دست بدهند؟ اگر ادویه هایی دارید که مدت زیادی در انبار شما زندگی می کنند ، ممکن است زمان تمیز کردن کشوی ادویه فرا رسیده باشد. ماندگاری اکثر ادویه جات حدود 1-2 سال است. مطمئن نیستید هنوز خوب است؟ باید دارای بو و طعم قوی و همچنین رنگ غنی باشد.

  • ریحان
  • خلیج ها
  • نمک سیاه (همچنین به نام کالا نمک نامیده می شود) – طعم طعم دهنده تخم مرغ را به توهو می افزاید.
  • هل
  • فلفل قرمز
  • پودر توت فرنگی
  • دارچین
  • ترک ها
  • کرم تارتار
  • زیره
  • Kareopowder
  • همه ادویه شیرینی
  • رازیانه
  • گرام ماسالا
  • پودر سیر
  • زنجبیل
  • ادویه ایتالیایی
  • فلفل لیمو
  • پودر خردل
  • مسقط
  • پونه کوهی
  • پودر کرنش
  • فلفل دلمه ای (شیرین و دودی)
  • فلفل
  • ادویه کدو تنبل
  • تکه های فلفل قرمز
  • رزماری
  • مرد خردمند
  • تاکو ادویه دار
  • آویشن
  • زردچوبه

سازمان انبار غذا و ظروف

در اینجا برخی از ظروف مورد علاقه من برای سازماندهی انبار من است. (همه پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند.)

دیدگاهتان را بنویسید