چگونه می توان به طور م Tarثر به هدف پروتئینی خود – کیک هویج رسید


اگر در حال ردیابی ماکروها هستید و نمی دانید چگونه به هدف پروتئین خود برسید ، تنها نیستید. این همیشه آسان نیست ، و من با ابزارها ، طرز فکر و برنامه بازی مناسب قول می دهم که در واقع قادر خواهید بود هر روز به پروتئین خود برسید. برای جزئیات به ادامه مطلب بروید!

A TIE گوش کنید

چگونه به هدف پروتئین خود برسیم

یکی از رایج ترین سوالاتی که از مشتریان تغذیه دریافت می کنم این است که “چگونه پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود وارد کنم؟” مصرف پروتئین کافی بسیار مهم است – این امر شما را راضی نگه می دارد ، قند خون شما پایدارتر است ، هوس می کند و به شما در بهبود بهتر بعد از تمرین کمک می کند. مشتریان اغلب در مورد چگونگی افزودن پروتئین بیشتر در وعده های غذایی و میان وعده های خود به دنبال مشاوره هستند ، بنابراین من دقیقاً در مورد کاری که انجام می دهم صحبت می کنم و فرمول خود را برای استفاده روزانه از پروتئینم به اشتراک می گذارم.

برای شما ، من یک منبع ویژه ایجاد کرده ام تا به شما کمک کند به راحتی میزان پروتئین مصرفی خود را برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کنید. این منبع رایگان شامل یک برنامه ریز غذایی متمرکز بر پروتئین ، مکمل برگ کلان ، توصیه های پروتئینی ، اهداف غذایی و موارد دیگر است!

آیا آماده هستید که واقعاً به پروتئین خود برسید؟

ابزار برنامه ریز پروتئین را از طریق این لینک بگیرید

اگر مقداری پروتئین و دستورالعمل های دوستدار کلان می خواهید ، کتاب من را ببینید ، کتاب آشپزی رژیم غذایی همه ماکروبه این شامل 300 دستور العمل برای هر وعده غذایی و نمونه برنامه های غذایی برای تسهیل خرید و غذا خوردن است.

اگر برای گنجاندن پروتئین در رژیم غذایی خود به چند نکته دیگر نیاز دارید ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: 8 نکته برای رسیدن به هدف پروتئین.

*****

قسمت را می توانید در اینجا بشنوید. اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً یک نظر بگذارید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید!

نظرات و سوالات را می توانید به [email protected] ارسال کنید ، و لطفاً به گروه انجمن کیک هویج در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

در آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید: https://carrotsncake.ck.page/free



دیدگاهتان را بنویسید