چهار مبادله آسان برای کاهش کالری


عشق تازه من برای خردل … یام.

برای من سخت ترین کار این بود که برخی از رذایل مورد علاقه ام را کنار بگذارم. من عاشق می بودم مشت مشت میوه. Loooooooved بستنی شناور است. من فقط کسی نیستم که ایده کنار گذاشتن چیزهایی را که در رژیم غذایی خود جزء اصلی آن بودم – دوست دارم – بله ، سس مایونز جزء اصلی بود … من حتی به دلیل ساندویچ سس مایونز از یک بوقلمون کوچک لذت بردم – به دلایلی ، تا زمانی که. .. من چیز بهتری پیدا کردم.

من فکر می کنم این یک جنبه کلیدی برای ترک عادت های بد است – یافتن چیزی خوشمزه برای جایگزینی آن که مزایای دیگری هم برای ما داشته باشد. خوب ، همه وظیفه رها کردن چیزی را انجام نمی دهند … اما من نقاط قوت خود را می دانم و به نقاط ضعف خود توجه می کنم. من می دانم که برخی چیزها مرا مجبور می کند مفهوم “اعتدال” را از روی عادت نادیده بگیرم یا فقط به این دلیل که شاید زبان من آن زمان بخواهد. بعضی اوقات ، ترجیح می دهم آنها را به کلی کنار بگذارم تا اینکه در نام “اعتدال در یادگیری” مبالغه کنم.

با این اوصاف ، در اینجا برخی از مبادلات من وجود دارد که زندگی را برای من آسان می کند و مانع از تمایل به عادات بد خودم می شود:

سس مایونز / “لباس سالاد”: بسته به مارک تجاری شما ، ممکن است درباره چیزهای شیرینی باشد که به تنهایی شبیه به یک میلیارد کالری از روغن و تخم مرغ و خامه و شربت ذرت با فروکتوز بالا است. من ماه مه خود را رها کردم و انواع مختلف خردل را جایگزین آن کردم. بله ، خردل! خردل عسل ، خردل دیژون ، خردل معمولی … شما اسمش را بگذارید ، من آن را دارم. من از آن در سالادها ، ساندویچ ها ، حتی در غذاهای ترشی استفاده می کنم. به طور متوسط ​​یک قاشق خردل حدود 10 کالری دارد و با چنین ضربه ای ، کمی راه طولانی را پیش می برد.

کروتون ها: وقتی به وعده های کروتون ها نگاه می کنم ، کمی می خندم زیرا بسیار غیرعملی هستند. اندازه سرو همیشه چیزی ناخوشایند است مانند “2 قاشق غذاخوری یا 3 گرم”. چه کسی صخره ها را در قاشق اندازه گیری می کند؟ و علاوه بر این ، کروتونها از بالای قاشق به نظر می رسند. من چیزهایی را که اندازه گیری آنها سخت است – که درک و اندازه گیری کارهایی که با بدن من انجام می دهد را دشوارتر می کند – دوست ندارم ، بنابراین من کروتون ها را رها کردم و خرده های پنکیک را جایگزین آنها کردم. اندازه آنها به شما امکان می دهد آنها را دقیق اندازه گیری کنید ، نصف فنجان 100 کالری (بنابراین دو قاشق غذاخوری نزدیک به 25 کالری) است و به اندازه کافی ترک خورده است تا بافت خوبی به سالاد شما بدهد. پیروزی.

آب میوه: می توانم اعتراف کنم. سه سال زندگی خواب آلود ، عشق غم انگیزی را برای من به همراه داشت ، “مشتی ثمربخش”. این “آب میوه” نیست ، زیرا “آب میوه” نیست. این یک “مشت میوه” است زیرا … خوب ، هیچ کس نمی داند چرا. این مواد هیچ ارزش غذایی ندارند ، زیرا کمی بیشتر از ادویه های شیمیایی ، شکر و آب است. اما چگونه می توانید پانچ میوه خود را درست کنید؟ کیسه های چای را بردارید ، مقداری آب پرتقال بگیرید ، مقداری تمشک و هلو و انبه بریزید (من گاهی اوقات در مواقع ضروری از غذاهای یخ زده استفاده می کنم) و سپس نصف پرتقال و لیمو را بریزید! تا دا – نگاه کردن به آن نه تنها زیباست ، بلکه هنگامی که طعم مناسب زبان خود را بدست آوردید ، از انتخاب خود بسیار خوشحال خواهید شد.

آبجو ریشه ای شناور است: من حتی آبجو ریشه ای را دوست نداشتم ، اما آن را با بستنی ست کردم؟ اوه ، کلیک کنید کاری که من در حال حاضر انجام می دهم در واقع بسیار گسترده است ، اما بستنی برای من اصلاً آشنا نیست – شاید هر چند ماه یک بار – بنابراین من از آن به عنوان یک خاص یاد می کنم. من برخی از سیب ها را پراکنده می کنم ، آنها را در یک قابلمه می اندازم. مقداری اکسیکوک ، یک قاشق غذاخوری شکر و حدود نصف فنجان شراب قرمز بریزید (من هنوز یک بطری ارزان شراب را برای استفاده در هنگام پخت و پز مناسب نگه می دارم.) بگذارید روی حرارت متوسط ​​(شاید از هر ده ده) بپزد ، و سپس آن را با کوبنده سیب زمینی له کنید (یا با چاقو ، نمونه برداری کنید). لازم نیست شبیه سیب زمینی پوره شده باشد ، اما همچنین لازم نیست شبیه سیب تازه باشد. پس از اتمام شام ، بستنی خود را در یک لیوان می ریزم ، روی آن را با سیب و اکسیکوکوس می پوشانم و شاید کمی آب کف دار روی آن بریزم. بله ، من با آن مانند یک دسر واقعی رفتار می کنم – هنگام پختن شام آن را می پزم.

می دانم ، می دانم … هیچ کس نمی خواهد تمام آن کارها را پشت سر بگذارد. پختن میوه ، فشردن پرتقال ، اما همه اینها دو چیز است: 1) آنقدر از چیزهای خوب هیجان زده (که می توانید ارزان خرید کنید) که دیگر چنین چیزهای ارزان و ناسالم را نمی خواهید ، و 2) این را بدانید زیرا کار بسیار زیادی است ، شما نمی توانید آنقدر بخورید ، بنابراین شما نه آنقدر بخور علاوه بر این ، حتی اگر نیازی به دست کشیدن از این موارد ندارید ، حداقل خواهید دید که چگونه می توانید چیزی را در فرصتی برای آزمایش و ایجاد یک چیز جدید سرمایه گذاری کنید. ببینید چگونه کار می کند؟

چه راهکاری را برای زندگی سالمتر و شادتر انجام داده اید؟ دوست دارید چه تبادلاتی انجام دهید؟ کی میدونه؟ شاید بتوانیم یک “روز” جدید انجام دهیم – “مبادله جمعه؟” اجازه دهید آنها را بشنویم!



دیدگاهتان را بنویسید