هرگز این اشتباهات را پس از ۵۵ سال مرتکب نشوید


شفقنا زندگی- وقتی نوبت به زندگی سالم در سن بالا می‌رسد عادات ثابت و نگرش نکات مهم کلیدی هستند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، در ادامه به شش اشتباه و توصیه می‌پردازیم که بعد از ۵۵ سال باید به آن توجه داشته باشید:

۱-اجازه ندهید تجربه شکم از کنترل خارج شود

ابتلا به شکم یا ابتلا به احشایی نوع خاصی از خطرناک است که می‌تواند منجر به بیماری‌های مانند نوع ۲ و بیماری قلبی شود. تلاش برای جلوگیری از افزایش شکم بعد از ۵۵ سال بسیار مهم است و در این مورد نیز موارد بسیاری دیگر بهتر است از درمان شکم اعتماد به نفس ما را در هر سنی از بین میبرد، اما بیش‌تر از آن دور کمر ما به شما کمک کند. ویژگی با افزایش سن راه نجات ما است. شما می‌توانید باسن، تجربه باسن و ورزش بازو داشته باشید و هم چنین نسبتا سالم باشید، اما اگر از بین میبردید، از سلامتی برخوردار هستید.

ایده ایده آل شامل پرداختن به سبک زندگی کلی شما از خوردن یک رژیم غذایی غذایی متشکل از غذاهای کامل و غنی از فیبر، فعالیت ورزشی منظم، اولویت دادن به خواب، عدم نوشیدن بیش از حد مشروبات الکلی و مدیریت استرس است.

۲-سلامت استخوان را نادیده نگیرید

در حالی که استخوان تراکم از ۵ تا ۵۰ سال نسبتاً ثابت می‌شود، از دست دادن استخوان بعد از ۵۰ سال تسریع می‌شود و می‌توان به پوکی استخوان تبدیل شد. بیش‌تر مردم پوکی استخوان را به‌عنوان یک بیماری که باعث شکستگی می‌شود می‌شناسند. پیش از آن برای مدتی طولانی است که پوکی استخوان داشته باشد و حتی آن را علم کند این اساس چیزی است که تخریب معماری استخون‌ها خوانده می‌شود.

بنابراین، به یک آسمان خراش فکر کنید که با تمام تیرها بالا می رود و با گذشت زمان از آن تیرها را از دست می دهد که باعث ایجاد ضعف می شود. این ضعف به جمع می‌شود تا زمانی که شما دچار شکستگی شوید. بنابراین، بسیار مهم است که هم برای مردان و هم برای زنان پیش از شکستگی آزمایش پوکی استخوان انجام شود، زیرا در بیش‌تر موارد اگر بدانیم که بیمار به استئوپنی است. کاهش حجم مواد معدنی استخوان‌ها همراه می‌شود) می‌توان از شکست جلوگیری کرد.

۳- اجازه دهدید که یک زندگی بی‌تحرک به حالت عادی تبدیل شود

نظر می‌گویند هرگز برای اولویت قرار دادن ورزش دیر نیست. پژوهشی در کلینیک کلیولند نشان داد که ورزش در سطح بالا عملکرد قلب را برای سالمندان بالای ۵۰ سال بهبود می‌بخشد.

بی تحرکی

۴- از خانواده و دوستان غافل نشوید

عرق شش گیاه ترکیبی -کنترل فشار خون

عرق شش گیاه ترکیبی -کنترل فشار خون

پیشنهاد امروز

پژوهشگرانند که مطالعه یک دوره روی ۲۶۸ دانشجوی سال دوم دانشگاه هاروارد طی ۸۰ سال نشان داد که روابط نزدیک به کلید موفقیت در شادی دوران پیری شاد و حتی بیش‌تر از پول یا شهرت مهم است.

«رات والدینگر» روانپزشک در بیمارستان عمومی ماساچوست و استاد دانشگاه ماساچوست می‌گوید: «وقتی همه چیزهایی را که در آن می‌دانستند در سن ۵۰ سالگی جمع‌آوری کردند این سطح کلسترول میانسالی را داشتند که پیش بینی می‌کردند در پیری چگونه خواهند بود. بلکه نکته کلیدی در میزان رضایت از ارتباط با دیگران بود. افرادی که در ۵۰ درصد از روابط خود در ۸۰ سالگی سالم‌ترین افراد بودند».

۵- از واکسن ها و دوز تقویتی کوید-۱۹ عقب نمانید

اگر بالای ۵۵ سال سن دارید و شرایط را برای دریافت دوز تقویتی واکسن کوید-۱۹ دارید آن را تزریق کنید. بیماران به افراد ۵۰ساله و بالاتر به ویژه با زمینه‌های توصیه‌های می‌شوند که کاملاً به روز این امر به ویژه برای افراد ۶۵ سال و بالاتر و ۵۰ سال و بالاتر از آن‌ها در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از کووید-۱۹ در افراد افزایش می‌یابد مهم است. ، زیرا در آن زمان بیش‌ترین سود را از دریافت دوز تقویتی می‌برند.

۶-چگونه در بیرون از خانه ایمان بمانیم

اصول بهداشت عمومی را رعایت کنید و به پایان دادن به آنها کمک کنید. مهم نیست در کجا زندگی می کنید در اسرع وقت واکسن تزریق کنید و یا دوز تقویتی را دریافت کنید. اگر در منطقه زندگی می‌کنید که نرخ و اکسیناسیون پایینی از ماسک N 95 استفاده کنید، در سفر نوروزی، فاصله اجتماعی را رعایت کنید، از ازدحام زیاد دوری کنید، با افرادی که با آنها آشنا هستند نزدیک به خانه‌تان نروید، تمرینات ورزشی خوب را انجام دهید. انجام دهید و دست‌های بهداشتی را رعایت کنید.