نگه داشتن دفتر خاطرات؟


دفتر خاطرات غذایی

یکی از چیزهایی که در این سفر برای کاهش وزن متوجه خودم شدم این بود که باید با عادات غذایی خود کنار بیایم. من نمی توانستم بفهمم چه اتفاقی می افتد ، چه چیزی این روند را برای من فوق العاده دشوار کرده است. منظورم این است که من 7 روز در هفته حداقل یک ساعت در یک زمان کار می کردم. من 30 دقیقه کامل انفجار کامل را در قسمت بیضوی انجام دادم ، 20 دقیقه دیگر در تمرین دمبل و 10 دقیقه در قلبم انجام دادم. چی شد؟

من برای خودم یک iTouch خریدم. فقط به خاطر این. تصور می کردم که اگر دوباره خود را ناامید کنم ، حداقل این کار را با یک اسباب بازی جدید انجام می دهم. مطمئناً ، من گیر کرده بودم. موسیقی؟ و فیلم ها؟ و برنامه ها؟ صبر کنید … برنامه ها چیست؟ پس از کمی پیاده روی ، متوجه می شوم که می توانم در جریان اخبار ، بازی ها و انجام کارهای مهم با این موارد باشم. نیتو

بنابراین ، من نگاه می کنم ، و جستجو می کنم و برنامه ای پیدا می کنم به نام Lose it! که اساساً مانند یک مجله مواد غذایی عمل می کند. من یک بار یک دفترچه کوچک سیاه رنگ خریدم که در آن همه چیزهایی را که می خوردم یادداشت می کردم ، اما به سرعت بخار را برای من از دست داد. LoseIt! به دلایلی برای من راحت تر بود.

با استفاده از LoseIt! ، من توانستم آنچه را که در ابتدا وزن داشتم ، وزن مورد نظرم و زمانی که می خواستم به آن برسم وارد کنم. غذاهایی را که در طول روز می خوردم – تا آنجا که ممکن بود صادقانه – اضافه کردم و مقدار آب و سایر نوشیدنی هایی که می نوشیدم را اضافه کردم.

وقتی به شما می گویم این قوی ترین کاری بود که می توانستم برای خودم انجام دهم … باور کنید!

حالا ، توجه کنید. من لزوماً توصیه نمی کنم که بیرون بروید و LoseIt را تهیه کنید! برنامه (گرچه ، تا زمان نگارش این مقاله ، رایگان است و هرکسی که iTouch یا iPhone دارد واقعاً باید آن را تماشا کند) زیرا همه iPhone / iTouch را ندارند یا از آن استفاده نمی کنند. نقطه ضعف برنامه ، برای من ، این است که به شما اجازه نمی دهد زمان خوردن را وارد کنید. The LoseIt! همچنین برنامه ای قرار است داده های ورودی های ما را استخراج کند ، و ممکن است برخی از افراد آن را دوست نداشته باشند. (بله ، من معمولاً نظریه پرداز توطئه در اینجا هستم ، اما این مزیت برای من از جمع آوری داده ها بیشتر بود.)

آنچه من توصیه می کنم استفاده از دفتر خاطرات است. دفتر خاطراتم دقیقاً نشان داد که مشکلات من کجاست. من خیلی زیاد خوردم … خوب ، همه چیز. من کنترل جزئی نداشتم. من مقدار عظیمی از چربی و شکر را به اشتراک گذاشتم. کربومترهای من از نمودار خارج بود. من فقط آنچه را که در دل می دانستم باید انجام دهم انجام ندادم. دریافت بیش از 2100 کالری در روز به من در کاهش وزن کمک نمی کند. در واقع تنها دلیلی که من مبلغ نجومی سنگینی نگرفتم ، این بود که 10 تا 7 ساعت در هفته در باشگاه ورزش می کردم. پس از 6 ماه و تنها کاهش 20 پوند ، چیزی واقعاً باید تغییر کند.

دو هفته اول استفاده از دفتر خاطراتم دردناک بود. من توانستم کربوهیدرات ، چربی ، سدیم ، فیبر ، پروتئین ، کلسترول و کالری دریافتی خود را پیگیری کنم. من زمان زیادی را صرف تحقیق درباره چیزهایی که در مورد فست فودها و رستوران ها در بدنم می کنم و ارزش غذایی آن وعده ها می کنم. دیدن اعداد روبرو دردناک بود. دولورا! من قبلاً ساندویچ مرغ سرخ شده Checkers / Rally Fried Chickers را با سیب زمینی سرخ کرده و موز تکان می دادم … تا اینکه به دنبال اطلاعات تغذیه ای آنها بودم.

آن وقت بود که مثل آجرهای زیادی به من برخورد کرد:

سفارش سیب زمینی سرخ کرده چکرز بزرگ؟ 590 کالری ، 38 گرم چربی (20 گرم چربی اشباع ، 2 گرم چربی ترانس) ، 40 میلی گرم کلسترول ، 1410 میلی گرم سدیم ، 7 گرم پروتئین ، 57 گرم کربوهیدرات.

ساندویچ مرغ؟ 740 کالری ، 41 گرم چربی (13 گرم اشباع شده) ، 70 میلی گرم کلسترول ، 2190 میلی گرم سدیم ، 60 گرم کربوهیدرات (13 گرم قند) و 34 گرم پروتئین.

و در آخر اما مطمئناً مهم نیست؟ تکان موز: 650 کالری ، 18 گرم چربی (14 گرم اشباع شده) ، 75 میلی گرم کلسترول ، 300 میلی گرم سدیم ، 105 گرم کربوهیدرات (81 گرم قند) و 16 گرم پروتئین.

من با خودم چیکار کردم؟ آیا نمی دانید ، من مجبور شدم ماشین حساب را بشکافم تا مقدار وعده غذایی خود را برای اولین بار در بدن خود نشان دهم؟ 1،980 کالری – تقریباً ارزش آنچه توصیه می شود در یک روز مصرف کنید. 3900 میلی گرم سدیم 222 گرم کربوهیدرات ، حدود 40 درصد آن قند است. جدی … من با خودم چیکار کردم؟ و چرا در واقع من را مجبور کرد که آن را بنویسم و ​​مجبورم کنم آن را کاوش کنم تا بتوانم واقعاً آن را ببینم؟ چرا نمی دانستم با خودم چه می کنم؟ (این به طور کلی یک پست اضافی است ، اما امروز در مورد آن صحبت نمی کنیم.)

به تدریج ، من شروع به عادت به چیزهایی کردم که متوجه من بودند. من دیگر فست فود نمی خوردم. مطمئناً من تقریباً 8 پوند وزن کم کردم. عجیب است ، اینطور نیست؟

یک دفتر خاطرات ضعف های رژیم غذایی شما را نشان می دهد. این الگوهایی در عادات غذایی شما به شما نشان می دهد که ممکن است به آن توجه نکرده باشید. آیا غذاهای سرخ کرده زیادی می خورید؟ نان زیاد چطور؟ آیا یک دندان شگفت انگیز دارید؟ شاید شما غذاهای زیادی می خورید که به تن ادویه احتیاج دارند؟ تنوع به معنای واقعی کلمه چاشنی زندگی است … و یک دفتر خاطرات غذایی بهترین راه برای نشان دادن این است که کجا می توانید این تنوع را تزریق کنید – تنوع.

آن را به یک روز سالم تبدیل کنید!



دیدگاهتان را بنویسید