نکات خواب و راه های درمان بی خوابی بارداری – تغذیه مادلین



تقریباً هیچ چیز بدتر از این نیست که احساس خستگی و خستگی کنید ، اما نتوانید شب ها بخوابید.

اگر با خواب ناآرام و بی خوابی روبرو هستید ، این راه حل های مطمئن را امتحان کنید.

سطح اول:
آیا عصرها چای آرامبخش مانند بابونه می نوشید؟
آیا در طول روز متوسط ​​فعالیت می کنید؟
آیا برخی از حرکات شل یوگا باعث آرامش شما در شب می شوند؟
آیا از روغن اسطوخودوس نفس عمیق می کشید؟
حمام کردن با نمک Epsom قبل از خواب؟
منظم به مراقبه های مادر زیبا مانند Expectant گوش می دهید؟

اگر قبلاً آن کارها را انجام می دهید ، شاید وقت آن رسیده باشد که …

مرحله ی بعد:
به محض سقوط glasses عینک آبی روشن (felixgrays) را امتحان کنید.

بالش مهم خطرناک بخرید! آنها مضحک به نظر می رسند و شریک شما از آن متنفر خواهد بود ، اما ما فکر می کنیم ارزشش را دارد.

ویتامین D و منیزیم اضافی مصرف کنید – هر دو با خواب بهتر ارتباط دارند. من روزانه بیش از 5000 IU D مصرف می کنم. و Natural Vitality باعث می شود پودر منیزیم آرام بخش همیشه قبل از خواب بنوشد.

روزانه 1-2 اونس آب گیلاس تند میل کنید. از نظر آب میوه و بسیاری از آنتی اکسیدان ها دارای قند پایین است ، به علاوه بالاترین میزان ملاتونین طبیعی در بین همه غذاها.

داروهای هومیوپاتی Aconitum Napellus یا Coffea Crudum de Boiron همچنین می توانند برای بیداری مضطرب در نیمه شب تسکین دهند.

مرواریدهای نجات باخ یک داروی عالی گل (غیر الکلی!) است که برای مبارزه ملایم با استرس و فشار قابل استفاده است. میز خواب خود را برای بیدار شدن های ناخواسته از ساعت 3 صبح نگه دارید.



دیدگاهتان را بنویسید