نوشیدنی های چربی سوز (طرز تهیه 7 مورد بسیار م )ثر)


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چرب تنوع زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برآورده کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و ماندگارترین آنها رعایت موارد زیر است رژیم اولیه و ورزش این است. این امر گاهی اوقات نیاز به محرک هایی برای تسریع کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین کالری موجود که می تواند به سوزاندن چربی و تامین نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در ادامه نحوه تهیه بهترین انواع آنها را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است میان وعده و زمان گرسنگی این یک محبت است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به میزان دلخواه و مطابق طعم
  • لیمو اسید: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به میزان دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیموها را برداشته و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل آسیاب شده و پودر زنجبیل رنده شده را با آنها ترکیب کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدن بدست آورید چربی سوزی دریافت کنید.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

راه حلی که می تواند برای چربی سوزی حتی در هنگام خواب استفاده شود ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 قاشق غذاخوری
  • سرکه سیب: 1 قاشق غذاخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. کافی است همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 قاشق غذاخوری
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

علاوه بر یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی درست کرده و به چای آن اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یکبار در روز بنوشید تا چربی سوزی را افزایش داده و با افزودن خواص گلابی به ویتامین بدن شما برطرف شود.

4. چربی سوزی با زیره

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 قاشق غذاخوری
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی بزنید و بگذارید کمی با آب جوش انجام شود. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره پخته را به آن اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بهتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • بالای گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه Pomacidra: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. یک نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، مشکلات دفع کننده و گوارشی، می توان از منابع ویتامین و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه از آن در لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 ص
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد گفته شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش برای چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از افکار رایج چای سبز است. اما برای کارآیی بیشتر ، می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمان: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمان را با آب جوش تهیه کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با مقداری شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در رژیم غذایی روزانه کم استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید