مربی شخصی پر زرق و برق نشان می دهد که در یک روز چه می خورد تا هیکلی شاداب خود را حفظ کند


مربی شخصی پر زرق و برق نشان می دهد که برای حفظ اندام خود در یک روز چه می خورد – و بستنی با روکش شکلاتی در منو است

  • یک مربی شخصی دقیقاً آنچه را که در یک روز می خورد تا به بدنش سوخت برساند فاش کرده است
  • ریچل دیلیون مشتاق خوردن غذایی است که دوست دارد و هنوز هم نتایج را می بیند
  • او نان تست را با اسپرد، انواع توت ها، اسموتی، تاکوهای کوچک با سبزیجات تازه درست کرد
  • مربی همچنین یک غذای مرغ درست کرد و برای دسر از قیفی بستنی لذت برد










یک مربی شخصی محبوب دقیقاً آنچه را که در روز می خورد تا به بدنش انرژی دهد، از نان تست صبحانه شیرین گرفته تا تاکوهای خوشمزه مکزیکی را فاش کرده است.

ریچل دیلون، اهل کوئینزلند، طعم‌های جسورانه را با مواد تازه ترکیب می‌کند و مشتاق است به دیگران بیاموزد از غذایی که دوست دارند لذت ببرند و همچنان نتایج را ببینند.

در این روز خاص، ریچل صبح خود را با دو تکه نان تست سبوس دار آغاز کرد، یکی را با کره بادام زمینی و دیگری را با روغن فندقی آغشته کرد.

برای تماشای ویدیو ورق بزنید

ریچل دیلون در تصویر، طعم های جسورانه را با مواد تازه در تمام وعده های غذایی خود ترکیب می کند

این مربی شخصی دقیقاً نشان داده است که در یک روز چه می خورد تا بدن خود را تامین کند

در این روز خاص، راشل صبح خود را با دو تکه نان تست سبوس دار آغاز کرد، یکی را با کره بادام زمینی و دیگری را با روغن فندقی آغشته کرد.

او هر دو تکه نان تست را با تکه های موز، زغال اخته، نوک کاکائو و کمی عسل پر کرد.

مربی شخصی برای همراهی با صبحانه خود یک اسموتی توت پر جنب و جوش، پر از آنتی اکسیدان و ویتامین C درست کرد.

برای ناهار، ریچل تاکوهای کوچکی با الهام از مکزیک تهیه کرد که پر از گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، آووکادو و کاهوی کره بود.

مربی شخصی برای خودش یک اسموتی توت پر جنب و جوش، پر از آنتی اکسیدان و ویتامین C درست کرد

ریچل یک تاکو کوچک پر از گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، آووکادو و کاهو کره درست کرد.

برای ترکیب با ناهار، او برای خود یک لیوان آب با تکه‌های یخ ریخت و خیار را تکه تکه کرد تا هیدراتاسیون بیشتری داشته باشد.

برای همراهی با ناهار، او برای خود یک لیوان آب با تکه های یخ ریخت و خیار را تکه تکه کرد تا هیدراتاسیون بیشتری داشته باشد.

برای شام، مربی تناسب اندام یک بشقاب با برنج، گل کلم بروکلی، سینه مرغ تکه تکه شده و یک سس خوش طعم با الهام از ساتی را به نمایش گذاشت.

پس از یک روز کامل خوردن، ریچل با یک بستنی شکلاتی به پایان رسید.

برای ترکیب با ناهار، او برای خود یک لیوان آب با تکه‌های یخ ریخت و خیار را تکه تکه کرد تا هیدراتاسیون بیشتری داشته باشد.

برای ترکیب با ناهار، او برای خود یک لیوان آب با تکه‌های یخ ریخت و خیار را تکه تکه کرد تا هیدراتاسیون بیشتری داشته باشد.

برای شام مربی تناسب اندام برنج، کلم بروکلی، سینه مرغ تکه تکه شده و سس الهام گرفته از ساتای خورد.

پس از یک روز کامل خوردن، ریچل با بستنی مخروطی شکلاتی به پایان رسید - چرا که نه

مربی شخصی به محدود کردن خود از غذاهای خاص اعتقادی ندارد و این روز خوردن را “بوسه آشپز” داده است.

مربی شخصی که اعتقادی به محدود کردن خود از غذاهای خاص ندارد، این روز خوردن را “بوسه سرآشپز” داد.

این بسیار عالی است که چگونه در یک روز چنین غذای متنوعی می خورید و به اشتراک می گذارید که نیازی به محدودیت نیست! یک طرفدار تناسب اندام و غذاخوری نوشت: غذا عضله می سازد.

من باید این دستور العمل ها را امتحان کنم! یام یکی دیگر نوشت.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر