متخصص تغذیه و رژیم درمانی متخصص تغذیه


بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی در تهران

یکی متخصص تغذیه و رژیم درمانی با توجه به علم و دانش او می تواند به ما در داشتن جسم و ذهن سالم کمک کند ، حال ممکن است این س inال در ذهن شما ایجاد شود که متخصص تغذیه آیا می توانید به ما کمک کنید؟ باید بگوییم که همانطور که می دانید تغذیه تأثیر زیادی در حفظ سلامتی و نشاط دارد.

یکی متخصص تغذیه خوب ابتدا با افرادی که به مطب او مراجعه می کنند یا از رژیم غذایی برای کاهش وزن یا افزایش وزن و غیره می خواهند ، ابتدا وضعیت وی را بررسی کرده و سپس یک برنامه غذایی مناسب تهیه کنید.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

انواع برنامه های رژیم غذایی به شرح زیر است:

  • رژیم سریع
  • رژیم غذایی برای چاقی
  • رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت ، رفلاکس معده ، نقرس و غیره
  • رژیم ویژه ورزشکاران
  • رژیم غذایی برای زنان باردار و شیرده

یک متخصص تغذیه با توجه به سن بیمار ، وضعیت جسمی و روحی ، نوع فعالیت های روزانه و غیره برنامه غذایی مناسب تهیه می کند و به او کمک می کند تا برنامه خود را در طول رژیم و نتیجه ایده دنبال کند.

ویزیت تغذیه در منزل

برخی از افراد به دلیل بیماری ها و مشکلات جسمی خود نمی توانند از طریق اینترنت درخواست رژیم غذایی داشته باشند و خود به متخصص تغذیه مراجعه کنند. این افراد می توانند با مشاور تماس بگیرند و در منزل به متخصص تغذیه مراجعه کنند و پس از درخواست بیمار ، یک متخصص تغذیه خوب برای بررسی و بررسی وضعیت وی مراجعه کرده و سپس برنامه غذایی مناسبی را برای وی تهیه می کند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

آیا رژیم غذایی منحصر به فرد است؟

بله ، زیرا این برنامه بر اساس سن ، وزن و وضعیت جسمانی فرد است و ممکن است برنامه خوبی برای افراد دیگر نباشد ، بنابراین توصیه می شود از برنامه رژیم غذایی استفاده نکنید.

بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی کیست؟

یک متخصص تغذیه انتخاب کنید و رژیم درمانی روشهای مختلفی وجود دارد و در مقاله مربوط به متخصص تغذیه ، ما توضیحات گسترده ای ارائه کرده ایم که می توانید برای اطلاعات بیشتر به آنها اشاره کنید ، و اگر سوالی دارید ، سوالات خود را بپرسید و از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام پاسخ بگیرید.

7 نکته رژیم غذایی برای کاهش وزن

1- هیچ یک از وعده های غذایی خود را از دست ندهید.

متأسفانه ، این دیدگاه اغلب ما را در زمان شروع رژیم غذایی جدید غرق می کند. زیرا فقط باعث می شود احساس گرسنگی کنید و بخواهید غذا بخورید. در این مورد توصیه می شود از میان وعده های سبک استفاده کنید تا از پرخوری در وعده های اصلی خودداری کنید.

2. گلوتن را در رژیم غذایی خود حذف نکنید.

حذف یکی از گروه های غذایی باعث می شود بدن با مشکلات دیگری روبرو شود. در واقع بهتر است افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند به جای حذف یک وعده غذایی ، میزان غذای مصرفی در هر وعده غذایی را کاهش دهند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

3 – از مصرف زیاد غذاهای سالم خودداری کنید.

اگرچه خوردن غذاهای سالم بسیار مهم است ، اما مصرف بیش از حد آن نیز می تواند عواقبی داشته باشد و کالری و وزن فرد را افزایش دهد.

4- مصرف کربوهیدرات ها ضروری است.

حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی در ابتدا باعث تسکین می شود ، اما به تدریج باعث احساس خستگی ، بی حالی ، تغییرات خلقی و حساسیت می شود. در حقیقت پایدار نخواهد بود و به محض بازگشت به خوردن عادی وزن خود را افزایش می دهید.

به هیچ عنوان نباید مصرف چربی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید.

بدن برای سوزاندن و سوزاندن چربی به منبع خوبی از چربی نیاز دارد. در حقیقت ، چربی های موجود در آجیل ، دانه ها و کره بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی و جذب ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. در حقیقت ، مصرف این نوع چربی با احساس سیری ارتباط دارد و به کاهش وزن کمک می کند.

6- این که ورزش می کنید دلیل نمی شود که ممکن است همه چیز را که می خواهید بخواهید.

7- به عدد روی ترازو توجه نکنید ، عادات غذایی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید