علوم ورزشی کراتین و چربی سوزی. نقش یک موجود در چربی سوزی چیست؟


کراتین اغلب به عنوان یک مکمل تقویت کننده عضلات و افزایش عملکرد در نظر گرفته شده است. اما آیا ایجاد و چربی سوزی ارتباط دارد و آیا می تواند برای افرادی که می خواهند چربی خود را از دست بدهند مفید باشد؟

همچنین لازم به ذکر است که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب نوشته شده است. در این مقاله ، ما در مورد آنچه ممکن است هرگز نشنیده اید صحبت خواهیم کرد. کراتین یک مکمل غذایی عالی است که به طور غیر مستقیم رشد ماهیچه ها را افزایش داده و چربی سوزی (کراتین و چربی سوزی) را افزایش می دهد تا زمانی که هدف بر چربی سوزی متمرکز باشد.

مزایایی که ممکن است از یک خلاق انتظار داشته باشید:

  • افزایش قدرت و توسعه قدرت
  • به طور خاص ، استقامت عضلات را افزایش داده و خستگی شدید را کاهش دهید
  • بهبود و هیدراتاسیون بهتر بعد از ورزش

حتی می تواند جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع کند ، اما آیا هر یک از این مزایا باعث ایجاد مکمل غذایی موثر می شود؟ خوب ، به نوعی بله

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان ورزش و تلاش شما انجام می شود ، بنابراین در واقع ناشی از افزایش یا کاهش وزن نیست. با این حال ، اگر در دوره برش هستید یا می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید ، قوی تر باشید. هنگامی که رژیم می گیرید ، ممکن است با کمبودهای تغذیه ای روبرو شوید ، بنابراین مصرف کراتین برای افزایش قدرت و جبران ضعف ها ، شروع خوبی است.

کراتین و چربی سوزی – عوامل م influثر بر چربی سوزی کراتین

به طور کلی ، وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی به میان می آید ، این بدان معنا نیست که کراتین یک مکمل چربی سوزی است ، اما ایجاد نتایج آن می تواند در دوره ورزش شما موثر باشد ، که برای افزایش عضله سازی و کاهش چربی بدن انجام می شود. بودن.

در واقع کراتین به شما اجازه می دهد تا با شدت بیشتری ورزش کنید. ورزش شدید منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. بنابراین ، کراتین به شما در کاهش وزن کمک می کند تا بیشتر کار کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز مهم است زیرا نقش تستوسترون در چربی سوزی و عضله سازی بالا است.

1. مبارزه با کمبود

در طول رژیم غذایی ، به طور خودکار از غذا محروم خواهید شد. رژیم های غذایی غنی از غذاهای خلاقانه (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبودهای شما را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری کاهش دهید ، احتمال عدم تولید بهینه بیشتر است.

همچنین نشان داده شده است که مکمل کراتین ضد کاتابولیک است ، نیتروژن عضلات را متعادل می کند و باعث فروپاشی بافت ماهیچه ای در فرآیندهای جایگزینی و ترمیم می شود. به طور فعال محرک بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن عضلات در حین برش هستید ، مکمل های غذایی یک راه عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما هستند.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید با مکمل کراتین درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و عملکرد ورزشی را بهبود بخشید.

2. بهبود ریکاوری بعد از ورزش

پیشرفت در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتین یک عامل مهم در متابولیسم بعد از ورزش ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرایندهای رشد است. وقتی سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن ماهیچه ها دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما اهداف عملکردی شما را در حین ورزش تضعیف نمی کند.

همه آنچه ما در مورد ورزش می دانیم نشان می دهد که بازیابی مهمترین بخش تمرین است در حالی که مدام دست کم می گیریم. اگر موجودی بتواند روند بازیابی را بهینه کند ، که به نظر می رسد همه نتایج آن را تأیید می کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بیایید به شما بگوییم که وقتی در مورد کراتین و چربی سوزی صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم به شما در رشد ماهیچه ها و چربی سوزی کمک نمی کند ، اما به طور غیر مستقیم می تواند به کاهش وزن و چربی بیشتر کمک کند. در حین تمرین ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر مقاومت یا تمرینات قلبی به انرژی احتیاج دارند و انرژی مصرف شده در حین اجرا توسط ATP (آدنوزین فسفات) ، که منبع اصلی انرژی در طول تمرین شما است ، تأمین می شود.

هنگامی که انرژی شما به پایان می رسد و انرژی بیشتری برای انجام چند تکرار و ست ندارید ، مکمل کراتین می تواند نقش مهمی در تأمین منبع فوری ATP به سلول های عضلانی شما برای تکرارها و ست های بیشتر داشته باشد. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، می توانید تعداد تکرارهای بیشتری را انجام دهید ، انقباضات ماهیچه ای بیشتری دارید ، و این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

علاوه بر اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما هنوز هم می خواهید رژیم غذایی خود را برای طولانی مدت سالم نگه دارید. امیدوارم متوجه شوید که آنچه به حفظ و رشد ماهیچه ها در طول عضله سازی کمک می کند بهترین است در صورتی که اینطور نیست.

این مکمل به عنوان یک ترکیب عضلانی و قوی شناخته می شود ، اما کراتین علاوه بر نامش یک ویتامین است: دارای اثرات محافظتی بر قلب و اعصاب است و همچنین یکی از موثرترین و مهمترین اثرات آنتی اکسیدانی هر مکمل در بازار است.

به اختصار:

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین سطح انرژی سلولهای میوکارد و اندوتلیال ، سلامت شریانی را افزایش می دهد و علائم خطر ایسکمی / تصلب شرایین را بهبود می بخشد. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

سرعت بخشیدن به رشد و محافظت از نورون ها: محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای آن کراتین مصرف می کنیم ، اما برای رشد عصبی و رشد عصبی ضروری است و فقدان آن یک مشکل جدی است. بنابراین مصرف مکمل یک انتخاب عالی است – به ویژه اینکه کمبود انرژی و کاهش متابولیسم کربوهیدراتها عوامل اصلی در بیماریهای دژنراتیو (از دست دادن نورونهای مغزی) هستند.

انرژی سلولی اصل داستان است: افزودنیها قطعاً سطوح انرژی سلولی را افزایش می دهند و خطر مرگ و تخریب سلولی را کاهش می دهند. به بیان ساده ، سلولهای سالم به معنای یک فرد سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران فایده ای است که مکمل کراتین می تواند برای سلامتی شما داشته باشد ، اما مهم است که توجه داشته باشید که این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل تک بعدی است. کراتین بیشتر از یک مکمل عضله سازی شناخته شده است.

آخرین کلمه در مورد کراتین و چربی سوزی

در حالی که بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد یک عارضه جانبی است ، کراتین یکی از م effectiveثرترین اما کم مصرف ترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که مردم هنوز به ارزش واقعی آن پی نبرده اند.

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت عضلات یک راه عالی برای افزایش و بزرگنمایی اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز این مکمل را پنهان می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه است که مزایای مثبت زیادی را از طریق تعامل با سایر سیستم ها نشان می دهد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-در حین-تلاش برای کاهش وزن- کراتین مصرف کنید


دیدگاهتان را بنویسید