عالی متخصص مصرف شده نحوه مصرف کردن پاستا را با بیرون افزایش وزن فاش می تنبل


چگونه غذاهای پاستا را با بیرون افزایش وزن بخوریم – چون آن است عالی متخصص مصرف شده اصل العمل کلید کم کربوهیدرات شخصی را به اشتراک می گذارد

  • سوزی بورل، متخصص مصرف شده سیدنی می گوید می توانید پاستا بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن کم کنید
  • این کارشناس عالی سلامت می گوید: «ضرر ماکارونی نیست، نحوه مصرف کردن ».
  • باید اجتناب کرده اند حداقل مقیاس سروینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاپینگ های “مفید” استفاده شود
  • طیف وسیعی اجتناب کرده اند متنوع ها برای بسیاری که اجتناب کرده اند رژیم غذایی دردسرساز کم کربوهیدرات استفاده می کنند موجود است

عالی متخصص مصرف شده استرالیایی آرم داده است کدام ممکن است برای کاهش پوند بالقوه است نیازی به بردن پاستا اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی نداشته باشید.

سوزی بورل، اجتناب کرده اند سیدنی، ذکر شد: پاستاهای مختلفی موجود است – برخی «مفید‌تر» اجتناب کرده اند بقیه – را انتخاب کنید و انتخاب کنید راه‌هایی برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند عالی وعده غذایی خوشایند با بیرون {اضافه وزن} موجود است.

سوزی به ۷News ذکر شد: پاستا در صورتی کدام ممکن است به مقدار صحیح سرو شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در چرخ دنده پرچرب مشابه با چسبناک پاشیده نشود، ممکن است عالی انتخاب غذایی مفید باشد.

ماکارونی مشکلی نیست. او ذکر شد: “این روشی است کدام ممکن است ما وعده های غذایی می خوریم.”

برخلاف وعده های بی نظیر کدام ممکن است در ایتالیا سرو تبدیل می شود، در کنار همراه خود سس گوجه فرنگی روزمره هر دو روغن زیتون، ما تمایل داریم کاسه های عظیم پاستا را همراه با سس های غنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید با کیفیت صنعتی سرو کنیم.

انواع مختلفی از پاستا وجود دارد که برخی از آنها هستند

سوزی بورل اجتناب کرده اند سیدنی (تصویر) ذکر شد: طیف گسترده ای از مختلفی اجتناب کرده اند پاستا موجود است کدام ممکن است برخی «مفید‌تر» اجتناب کرده اند بقیه هستند، با این حال راه‌هایی برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند عالی وعده غذایی خوشایند با بیرون {اضافه وزن} موجود است.

پاستا سرشار اجتناب کرده اند کربوهیدرات است از اجتناب کرده اند آرد، تخم مرغ، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب مناسب می‌شود به همان اندازه به تعیین کنید خمیر در بیاید.

سوزی ذکر شد کدام ممکن است انتخاب‌های ماکارونی خامه‌ای، مشابه با کاربونارا، بوسیولا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پستو، بیشتر اوقات تشکیل ۶۰ به همان اندازه ۸۰ خوب و دنج چربی در تنها عالی وعده هستند.

مختلط اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} معمولا در نتیجه افزایش وزن تبدیل می شود.

شناخته شده به عنوان عالی متنوع صحیح، ۸۵ خوب و دنج پاستا پخته شده را همراه خود سس سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعدادی از تاپینگ محدوده کنید.

سوزی افزود: “هیچ غذایی {وجود ندارد} کدام ممکن است باعث افزایش وزن ممکن است شود – این به نحوه مصرف کردن آن وابسته است.”

پاستا غذایی غنی از کربوهیدرات است و از آرد، تخم مرغ، نمک و آب برای تشکیل خمیر درست می شود.  سوزی گفت، مشکل ماکارونی نیست.  این روشی است که ما غذا می خوریم.

پاستا غذایی غنی اجتناب کرده اند کربوهیدرات است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آرد، تخم مرغ، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب برای تشکیل خمیر مناسب تبدیل می شود. سوزی ذکر شد، ضرر ماکارونی نیست. این روشی است کدام ممکن است ما وعده های غذایی می خوریم.

اگر شخص خاص پرانرژی هستید، مصرف کردن پاستا عالی هر دو ۲ بار در هفته احتمالا باعث افزایش وزن ممکن است نمی شود.

فروشگاه مواد غذایی ها علاوه بر این طیف وسیعی اجتناب کرده اند انتخاب های متنوع برای پاستاهای کم کربوهیدرات را برای بسیاری که رژیم غذایی سختی دارند، مشابه با کتو می فروشند.

برخی اجتناب کرده اند انتخاب ها عبارتند اجتناب کرده اند: ماکارونی کدو بی تجربه، ماکارونی سبوس دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات مارپیچی.

هنگام بازرسی اینکه کدام انتخاب برای شما ممکن است بهتر از است، نیازها، نیازهای مصرف شده ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازهای شخصی را در ذهن داشته باشید.

اصل تهیه پاستا ماهی سالمون کم کربوهیدرات سوزی بورل:

اجزا:

  • ۲ عدد فیله ماهی سالمون تاسال، با بیرون منافذ و پوست
  • ۲۰۰ خوب و دنج اسپاگتی ادامام
  • ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون فوق بکر
  • ۳/۴ فنجان شیر تبخیر شده سبک
  • ۳ قاشق چایخوری آرد ذرت
  • ۱/۲ لیمو، فشرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنده شده
  • کدو بی تجربه ۱ عدد دانش شده
  • ۱ فنجان گوجه گیلاسی، نصف شده
  • ۱/۴ فنجان چسبناک پارمزان رنده شده
  • ۱ قاشق غذاخوری جعفری خشن دانش شده

فرآیند:

۱. نودل یکپارچه را طبق اصل روی بسته بپزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید جدا بگذارید.

۲. روغن زیتون را روی حرارت متداولگرم کنید، فیله های ماهی قزل آلا را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود سه دقیقه در همه طرف هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است به دلخواه ممکن است پخته شود، بپزید. اجتناب کرده اند ماهیتابه خارج کنید، اجازه دهید سرماخوردگی شود، سپس اجتناب کرده اند عالی چنگال برای پوسته پوسته کردن کاهش ها بیشترین استفاده را ببرید.

۳. در شبیه به ماهیتابه حرارت را کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد ذرت تبخیر شده را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم بزنید به همان اندازه یکدست شود. آب لیمو را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست آن را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سه دقیقه بپزید. کدو بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید جعفری را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم بزنید به همان اندازه ترکیب کردن شوند.

۴. سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاستا را در ماهیتابه برگردانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود هم ترکیب کردن کنید. همراه خود فلفل پرخطر مزه دار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرو کنید.

تأمین: ۷News.com.au