شکر ، چربی ، لبنیات: سه نفر بزرگ و آنها را به راحتی عوض کنید


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، به چند نکته مهم توجه می کنم.

توجه می کنم نقاط اصلی طرح در ابتدای مکالمات ما تا بدانیم رژیم غذایی خود را در کجا انجام می دهند.

هنگامی که من برای اولین بار تغذیه خواندم ، به ما گفتند که باید “در جایی که بودند” ملاقات کنیم و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. در حین تمرین متوجه شدم که این روش دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر کسی برای صبحانه نوشیدنی ها و غلات شیرین را با آب سودا بخورد ، احتمالاً او را به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین تغییر می دهد. چرا؟ از آنجا که این یک مرحله نیست ، 3 است. و 3 مرحله برای یک وعده غذایی (صبحانه) نیاز به مقدار زیادی دارد: خیلی سریع.

انجام دادن ملاقات با افرادی که در آن هستند ، یعنی حتی وقتی می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلوتر انجام دهم ، می توانم آنها را یکبار دیگر – با خیال راحت انجام دهم. برای بودجه ، توانایی و آرامش آنها ایمن است.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید در حال حاضر تغییر دهید و یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی تغییری معقول در نسخه سالم تری ایجاد کنیم ، این یک قدم بهتر است. در تغذیه ، همیشه “خوب / بهتر / بهتر” وجود دارد

شکر ، چربی ها و محصولات لبنی لایه ها و لایه های خاص خود را دارند / البته بهتر / بهتر. این 3 مورد اصلی سوئیچ هایی هستند که بر اساس غذاهای کامل (غذای بیشتر / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) ساخته شده اند. من تمام تلاش خود را برای ساده کردن کارها انجام می دهم. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در حوزه تغذیه کل ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود غذا (و توانایی آن حتی در سرقت غذا از بدن ما) به این معنی نیست که ما هرگز طعم هر چیز شیرین را دوباره بچشید ما به سادگی می توانیم شکر سفید را در انبار خود به چند روش مختلف بهبود دهیم.

معرفی: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. شما کمتر استفاده می کنید زیرا گرانتر است و وقتی از آن استفاده می کنید ، می توانید کمی نسبت به آن احساس بهتری داشته باشید. اشتباه نکنید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را می سازد کمی کشاورزان با کیفیت بهتر و حمایتی که چغندر GMO را برای شکر پرورش نمی دهند.

بهترین گزینه بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از باغات دره ما پیدا کنید که همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات دادگاه به فروش می رسند ، بنابراین بپرسید و مورد علاقه خود را بیابید. عسل خام از نظر فنی لازم نیست پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی در “خام” است ، اما مواد معدنی در تماس هستند و من هنوز از عسل برای اکثر شیرینی ها استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را نصف کنید. برای هر فنجان شکر ، 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت های تیره تر و تمیزتر افرا را پیدا کنید ، شربت ذرت جعلی / شربت افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص تولید می کند به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه خیلی ها آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه واقعاً عالی است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی بد هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات کلیدی دیگر معتبر نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم و مهمتر از همه ج) چربی های موجود در انبار خود را به روز کنیم ، یخچال و رژیم غذایی به روشهای مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، به این موارد توجه کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

معرفی: چربی های سالم را طبق توصیه در راهنمای چربی های بالا خریداری کنید که شامل آووکادو ، کره ، غلات کامل ، روغن نارگیل و شیر ، روغن و دانه های کتان ، کره (کره روشن) ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن زیتون) و روغن کنجد است. به

بهترین / بهترین انتخاب بعدی: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

لبنیات:

در حالی که چربی دیو می شود ، از طرف دیگر محصولات لبنی هنوز در تغذیه اصلی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و آسان ترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط از طریق محصولات لبنی است. بعداً فهمیدیم که خوب ، این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] اگرچه واقعیت این است که اگر زیاد در بیرون غذا بخوریم ، اجتناب از شیر گاو (در بسیاری از سس ها ، محصولات پخته شده و غیره پنهان است) را مشکل می کند ، اما وقتی غذای خودمان را انتخاب می کنیم و بیشتر می پزیم ، به انتخاب کنید. بسیاری از مشتریانی که لبنیات مصرف می کنند یا وزن کم می کنند ، احساس می کنند که هضم آنها چندین برابر بهتر شده است. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

معرفی: جایگزین های لبنی را برای هر مکانی که از محصولات لبنی استفاده می کنید بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزین عالی در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

بهترین گزینه بعدی: خودتان جو دوسر یا شیر آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

یک چت رایگان با raina سفارش دهید

تهیه این منابع سخت نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس ادغام آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را به صورت دسته جمعی به روز کنید!

(آیا به کمک بیشتری نیاز دارید؟) من غذاهای پیچیده را به اساسی ترین عناصر ساده می کنم و به شما اقدامات می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

signature.jpg وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید