شام با پروتئین بالا برای خوردن بعد از تمرین دیر وقت


بنابراین ، من معمولاً عصر بعد از کار تمرین می کنم ، که اغلب بدان معنی است که آخرین وعده غذایی من ساعت 9 شب یا بعد از ظهر است! بنابراین برای کسانی از شما که به دنبال برخی از گزینه های شام سبک برای خوردن بعد از تمرین دیر وقت هستید ، این موارد را بررسی کنید:

1. بسته بندی مرغ سرخپوشان

این یکی از پرطرفدارترین دستور العمل های من در وب سایت من است و دلیل خوبی دارد. سالم ، سبک و بسیار آسان است. شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید.

2. Spica Meleagro

لذت دیگری برای من – کنار هم گذاشتن آن آسان است و نوعی غذای “در یخچال است” است که برای روز قبل از فروشگاه هفتگی شما ایده آل است. دستور تهیه من را اینجا پیدا کنید.

3. سوسیس ترکیه با Veggie Mash

در اینجا نگاه سالم تر من به مورد سنتی بریتانیایی – Bangers & Mash است. سوسیس هایم را با سوسیس بوقلمون (کبابی) عوض می کنم و پوره ای که استفاده می کنم شلغم Mash Direct ، هویج و هویج است که خیلی خوب است. من فقط کره واقعی ، پیاز قرمز بو داده و مقداری فلفل و نمک را اضافه می کنم. اوه و کمی شیر!

4. مرغ را هم بزنید

دوباره ، یک دستور العمل روستایی آسان دیگر که دوباره به آن برمی گردم. من فقط یک پست برای بچه های The Edge: Clontarf در این مورد نوشتم – دستور تهیه را می توانید در اینجا پیدا کنید.

5. بوریتو کاسه / فجیتاس

ترکیبی ساده از فیله مرغ سرخ شده ، فلفل ، تکه های چیلی ، سس تماری ، مقداری آب لیمو ، سیر ، پیاز سرخ شده ، فلفل و کمی آب لیموترش. مقداری پوره آووکادو را به عنوان غذای جانبی (با آب لیمو ، آب گوجه فرنگی و نمک تهیه کنید) اضافه کنید و در بسته بندی گرم با کاهو تازه و خام و یک طرف لوبیا (صاف شده!) سرو کنید. خیلی راحت و خیلی خوشمزه اگر می خواهید کربوهیدرات ها را پایین نگه دارید ، بسته بندی را کنار بگذارید و به جای آن لاک درست کنید. یا اگر مقداری برنج را ترجیح می دهید ، فقط تمام مواد پخته شده را روی آن قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید