س Questالات و سبک غذای تمیز چهارشنبه


پیوند خوردن سالم ، پیوند زیست محیطی با چهارشنبه این هفته!

یک بشقاب پر از غذای تمیز!

س: چگونه می توان یک شیوه زندگی سالم غذایی را رعایت کرد ، در حالی که اطرافیان شما نیز چنین کاری را انجام نمی دهند؟

همانطور که قبلاً نوشتم ، من نیز با این مورد برخورد کردم. متوجه این موضوع شوید که هر دو نفر ابتدا همه غذای شما را می خورند شما آن را بخورید ، فضای کافی در یخچال نداشته باشید یا هرگز نتوانید در آشپزخانه آشپزی کنید … زیرا شخص دیگری همیشه آنجاست. من آنجا بودم. مضحک است.

با این وجود شما باید یک حل کننده عالی برای مشکلات باشید. با این حال ، از راه حل عقب بروید:

“من می خواهم سالم تر غذا بخورم. این بدان معناست که من باید محصولات زیادی بخرم. این بدان معناست که من باید آن را در یخچال نگه دارم. آیا می توانم قسمتی از قسمت محصول یخچال را درخواست کنم؟ اگر فضای کمی کوچک دارم ، آیا می توانم به اندازه کافی یک محصول / غذا برای یک هفته بخرم و فقط هر هفته یک خواربار فروشی بخرم؟ هوم …

… “

این نیز این است: من متوجه می شوم که وقتی اطرافیان شما می بینند که چگونه راحت تر غذا می خورید ، آنها می خواهند به سمت گروه حرکت کنند … زیرا داشتن شما پختن غذای سالم و خوشمزه برابر است کمتر پنو اول آنها برای پختن غذاهای فرآوری شده که به احتمال زیاد احساس گناه می کنند. اگر شما فرمانروایی را انتخاب کنید آنها تمایل دارند آزادی را به شما بدهند (مادامی که طعم آن گند نباشد.) آنها ممکن است این کار را در حضور دیگران انجام ندهند ، اما مهمترین فرد را گوشه گیر کنند. در خانه یکی در مقابل یک اولین سپس بقیه تمایل به سقوط دارند

به خودتان فرصت دهید و اگر به پیشنهادات بیشتری نیاز دارید ، برگردید. 🙂

س: چگونه وزن هدف مناسب را انتخاب می کنید؟ آیا عدد یا احساس جادویی وجود دارد؟ آیا محدوده BMI است؟

یادم می آید 26 ساله بودم. با خودم گفتم “مرد ، فقط اجازه بده به اندازه 16 بروم و شکمم را صاف کنم ..” و بعد از رسیدن به سایز 16 ، هیچ شباهتی به آنچه فکر می کردم نداشتم. به نظر می رسد من متوجه آن نشدم ، اما شماره پشت لباس ، ظاهر بدن من را در زیر تعیین نمی کند. اندازه 8 بودن به این معنا نیست که من باسن خوب ، شکم صاف یا حتی غنیمت مناسب دارم. متوجه شدم که هنوز باید آنقدر جلو بروم تا به جایی که می خواهم برسم ، اعداد مهم نیستند. و منظورم از اعداد ، وزن ، BMI ، اندازه لباس است … هیچکدام اهمیتی نداشت زیرا هیچکدام دیکته نکردند که چگونه برهنه به نظر می رسم.

و بیایید واقعی باشیم. همه ما می خواهیم برهنه خوب به نظر برسیم. اگر فقط بخواهیم در زیر یک لباس گرم پرواز کنیم ، یک مونتاژ جادویی مسخره انجام می دادیم. من فقط می گویم.

توصیه صادقانه من به شما این است که ابتدا برهنه خوب به نظر برسید. اگر اشک ، سردرگمی ، ناامیدی را برانگیزد … خوب است. این یک محیط قابل تحقق است که شاید شما بیشتر از آنچه پیش بینی کرده اید برای انجام کار دارید. (و من فقط پیشنهاد می کنم از این طریق بروید زیرا این کار را کردم.) اما به خودتان نگاه کنید. از ظاهر خود آگاه باشید. سپس از آنچه هستید آگاه باشید اراده شبیه. سپس آن تصویر را در حالی که فرهای خود را عرق می کنید در سر خود نگه دارید.

س: بعد از مصدومیت کی و کجا شروع می کنید؟

اگر پزشک شما به شما اجازه عمل مجدد داده است ، به آرامی شروع می کنید. شما نمی خواهید اولین روز شما شامل سختی قبل از صدمه دیدن و آسیب دوباره به شما باشد ، درست است؟ گام های کودک. اگر پنجشنبه مبتدی را شروع کنید و متوجه شوید که می توانید با آن کنار بیایید ، پس تمرین بعدی کی فرا می رسد؟ فقط به بار خود اضافه کنید. با این سرعت پیش بروید ، دیر یا زود خواهید فهمید که کجا مشکل است … و این نقطه شروع واقعی شماست. اما بدن شما قطعاً ارزش زمانی را دارد که شما نیاز دارید تا بدانید در ابتدا چقدر می توانید تحمل کنید.

تا زمان چه زمانی شروع می کنی؟ شما از دیروز شروع کنید!

س: چه غذاهایی را می توانم بخورم ، و برای تغذیه تمیز و شیردهی از کدام غذاها باید اجتناب کنم؟

خوبی غذا خوردن تمیز این است که چون غذاهایی را که زمین برای شما آماده می کند می خورید ، غذاهای فوق العاده زیادی می خورید و به کودک کوچک خود تحویل می دهید. اگر شما با رژیم غذایی فرآوری شده زندگی می کردید ، بیش از آنکه من پاک کنم ، نگران می شوم. من فکر می کنم بهترین راه حل شما در این مورد ، اول از همه ، مشورت با پزشک است. او ممکن است شجره نامه شما ، آلرژن های احتمالی و سایر مشکلات ناشی از شیوه زندگی جدید شما را در نظر بگیرد.

اما اگر سوال این است که چه باید کرد من برای جلوگیری از پرش؟ غذاهای سرشار از فیبر – کلم بروکلی ، اسفناج ، سبزیجات معمولی برگ دار و غیره – ممکن است نوزاد را گازدار کند ، اما این چیزی است که باید از آن آگاه باشید. ماهی ، من اصلا می پریدم ، من اصلا غذای دریایی بزرگی نیستم ، اما برای بعضی ها سخت است. من شخصاً مقدار لبنیاتی را که می خورم محدود می کنم. من از محصولات کیسه ای (مانند کیسه های سالاد) و غذاها (مانند بولونز و سالامی متوسط ​​شما) اجتناب می کنم.

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه برخی غذاها را می خورید و متوجه شده اید که بدن شما بعداً بوی آن غذاها را می دهد؟ به یاد دارم زمانی که مک دونالد می خوردم … اگر بعد از آن عرق می کردم ، بوی سس ترش و شیرین می دادم. (نه ، واقعاً. کثیف ، درست است؟) شیر مادر شما نیز همین سرنوشت را دارد. بنابراین … روی پیاز ، سیر ، مارچوبه یا هر چیز دیگری که در صورت استفاده بیش از حد بوی بد می دهد ، زیاده روی نکنید. اگر فکر می کنید بوی بد (بعد از عبور از سیستم) بد است ، طعم آن حتی بدتر است. شاید مادران بتوانند در این مورد نظر بدهند و پیشنهاداتی ارائه دهند؟ 🙂

این سوالات را ادامه دهید ، و من آنها را برای هفته آینده آماده می کنم! آیا شما هم فکری دارید؟ بگذارید آنها را در نظرات بشنوم!



دیدگاهتان را بنویسید