سالاد رادیچیو با سیب، پنیر آبی و آووکادو


دستور تهیه سالاد رادیچیو عالی که با آووکادو، سیب، پنیر آبی خرد شده و گردوی برشته شده درست شده است.

سالاد رادیچیو با سیب، پنیر آبی و آووکادو

رادیکیو ممکن است پایه سالاد مورد علاقه شما نباشد، اما قطعا ارزش افزودن به چرخش خود را دارد. طعم طبیعی دارد، اندک طعمی تلخ که به خوبی با سیب شیرین و آووکادوی خنک و خامه ای ترکیب می شود. تعادل زیباست پنیر آبی خوشمزه را برای غنا و گردوی برشته شده برای گرما اضافه کنید، و یک سالاد کشنده با طعم و بافت فراوان خواهید داشت. ضرری ندارد که رادیچیو زیباترین یاقوت نیز هست.

سالاد رادیچیو با سیب، پنیر آبی و آووکادو

از آنجایی که همه این مواد به خودی خود بسیار خوشمزه هستند، من سس سالاد خود را با یک وینگرت بالزامیک ساخته شده با سرکه بالزامیک، عسل، خردل دیژون، روغن زیتون، نمک و فلفل ساده نگه می‌دارم. کامل.

سالاد رادیچیو با سیب، پنیر آبی و آووکادو

سالاد رادیچیو با سیب، پنیر آبی و آووکادو

سالاد رادیکیو دوست داشتنی با رادیکیو خرد شده، آووکادو، سیب، پنیر آبی خرد شده و گردوی برشته شده درست شده است. با لباس وینگرت بالزامیک.

زمان آماده سازی۱۰ دقیق

کل زمان۱۰ دقیق

یک مسیر: غذای اصلی، سالاد، غذای جانبی

کلمه کلیدی: رادیکیو، سالاد رادیکیو، دستور پخت سالاد، سالاد زمستانی

سهام: ۶

کالری: ۲۵۲کالری

سرکه بازامیک

  • ۳ قاشق سوپخوری روغن زیتون دوشیزه
  • ۱ قاشق چایخوری عسل
  • ۱ قاشق سوپخوری سرکه بازامیک
  • ۱ قاشق چایخوری خردل دیژون
  • ۱/۸ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۸ قاشق چایخوری فلفل سیاه

سالاد رادیچیو

  • ۱ سر تربچه نصف کنید، دانه کنید و به قطعات کوچک برش دهید (۵ تا ۶ فنجان)
  • ۱ یک سیب نصف شده، هسته گرفته و نازک بریده شده است
  • ۱ آووکادو پوست کنده، خرد شده و برش خورده
  • ۱/۲ فنجان پنیر آبی خرد شده (۲ اونس)
  • ۱/۲ فنجان گردو برشته و خرد شده
  • در یک کاسه بزرگ، روغن، عسل، سرکه، خردل، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. فلفل تند را اضافه کنید و هم بزنید.

  • سیب، آووکادو، پنیر آبی و گردو را اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند. نمک و فلفل بیشتری به مزه مزه دار کنید (در صورت تمایل). خدمت.

کالری: ۲۵۲کالری | کربوهیدرات ها: ۱۲g | پروتئین: ۵g | چربی: ۲۲g | چربی های اشباع شده: ۴g | چربی اشباع نشده: ۶g | چربی های تک غیر اشباع: ۱۰g | کلسترول: ۸میلی گرم | سدیم: ۲۲۹میلی گرم | پتاسیم: ۴۱۳میلی گرم | اساسی: ۴g | قند: ۵g | ویتامین A: ۱۶۶IU | ویتامین سی: ۹میلی گرم | کلسیم: ۸۵میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر