دستور تهیه 10 دقیقه کنجد و سیر


با این دستور العمل ساده و سریع ادامامه سرخ شده با ادامام یخ زده و فقط چند شیرینی ، وقت خود را در آشپزخانه صرفه جویی کنید. راهی خوشمزه برای لذت بردن بیشتر خانواده از غذاهای گیاهی.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای جمع آوری وعده های غذایی متعادل و سالم این است که وقت گیر است. گاهی اوقات این درست است … طبخ غذا در خانه سخت تر از سفارش غذا یا خوردن غذاهای فست فود است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی وجود دارد (مانند این دستور edamame) که به سرعت پخته می شوند. امتیازات اضافی زمانی که آنها فقط به چند منبع مشترک نیاز دارند. اینها برخی از موارد مورد علاقه ما برای عصرهای شلوغ است (ما مشتاقانه منتظر دیدار شما در شام چهارشنبه هستیم).

این دستور العمل چگونه در زمان صرفه جویی می کند


این کنجد و سیر ادامام قطعاً به عنوان یک دستور صرفه طبقه بندی می شوند زیرا –

  • ادامام یخ زده ماده اصلی است که به سرعت در زیر آب جاری ذوب می شود
  • تنها مواد دیگر مقداری روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد (تزئین اختیاری)
  • آنها فقط 3-4 دقیقه برای پخت نیاز دارند
  • هیچ گونه هک یا برش در کار نیست

افزودن غذاهای اضافی بر اساس کارخانه

کنجد و سیر ادمامی را ببندید

چون هست ماه ملی میوه ها و سبزیجات، هدف ما به اشتراک گذاشتن نکات واقع بینانه برای رشد گیاهان در رژیم غذایی شما است.


مصرف میوه و سبزیجات به ویژه در رژیم های غذایی آمریکایی به شدت وجود ندارد.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان از توصیه های روزانه میوه و سبزیجات استفاده نمی کنند.
  • ثابت شده است که افزایش گیاهان در رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی از سرطان ها را کاهش می دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر رشد غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب فقط یک کاسه را در وسط میز هنگام شام (یا حتی هنگام شام خوردن) می گذارم و همه آنها را مستقیماً از کاسه می خورند. توصیه های عملی – شما حبوبات را بیرون آورده و بخورید. کپسول ها را خالی بگذارید ، زیرا قابل خوردن نیستند.

به اطلاعات حتی بهتر مربوط به آن نگاه کنید رژیم مدیترانه ای

ادامام چیست؟

ادامامه اصالتاً از شرق آسیا است و دانه سویای نارس است که اغلب در کپسول های آن سرو می شود. آنها معمولاً جوشانده ، بخارپز یا سرخ می شوند.

آنها یک منبع عالی پروتئین برای پایه های گیاهی هستند ، با 18 گرم در 1 فنجان ادامام پخته شده. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر و غنی از فولات و ویتامین k هستند.

دستور تهیه کنجد و سیر ادامامی

دستور تهیه 10 دقیقه کنجد و سیر

این دستور العمل آسان و سریع سیر ادامامه راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی شما است. اضافه شب عالی آخر هفته.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه خانه

  • 16
    اوز
    Edamame ، frosta ، در غلاف
    (1 کیسه)
  • 1
    قاشق
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق
    من بید هستم
    (یا آمینهای مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق
    سالو
  • 1/4
    قاشق
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق
    پودر سیر
  • 1
    قاشق
    کنجد
    (زیور آلات)

  1. ادامام یخ زده را در یک قابلمه بریزید و زیر آب سرد و روان آب کنید (حدود 3-5 دقیقه)

  2. روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. پس از گرم شدن ، اداماما ذوب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید

  4. هم بزنید تا مخلوط شود و حدود 3-5 دقیقه بپزید ، فقط تا زمانی که ادامام داغ شود

  5. از روی حرارت بردارید ، روی سرور بگذارید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما حبوبات را می خورید ، اما کپسول ها قابل خوردن نیستند

یادداشت –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. کافی است از این مرحله بگذرید تا آنها را زیر آب جاری ذوب کنید.

کنجد تفت داده شده و ادامام سیر

سوالاتی در مورد کنجد و سیر در مورد ادامام

آیا می توانم از ادامام تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید edamame یخ زده را با edamame تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شوید زیر آب جاری بگذرید.

ادامام یخ زده را از کجا پیدا می کنید؟

اکثر مغازه های خواربار فروشی edamame را در نزدیکی قسمت سبزیجات منجمد خود منجمد کردند. ما شخصاً آنها را در Trader Joe’s ، Safeway and Target پیدا کردیم.

آیا می توانم از edamame قبلاً پوست کنده استفاده کنم؟

احتمالاً ، اما ما آن را امتحان نکرده ایم. ما فرض می کنیم که همان دستورالعمل دستور العمل باشد.

آیا می توان از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کرد؟

مطمئناً ، اما توصیه می کنیم بعد از گرم شدن آن را به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید حدود 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا زمانی که بوی سیر قوی را احساس کنید) و سپس اداماما ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به این ترتیب شما سیر خام را با ظرف خود نمی خورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

نه ، به هیچ وجه. یکی از بچه های من دانه کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من بخشی از ادم را برای سرو بدون آنها ذخیره می کنم و ما دیگران آن را با دانه ها دوست داریم.

(6 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید