تابستان زمانی برای انتخاب غذاهای سالم تر است – زنان اصلی


این زمان از سال است که من منتظر آن هستم در طول سال به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. من را اشتباه نگیرید. من در طول سال از غذاهای زیادی که در دسترس است لذت می برم ، اما امسال ، انتخاب در خواربارفروشی برای تهیه دستور العمل های سالم تابستانی باورنکردنی است. تابستان امسال من سعی می کنم به میوه ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با اساسی ترین غذاهای رشد می دهم ، احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که طعم و خلاقیت به خطر می افتد. اصلا. من محصولات لبنی را مصرف می کنم زیرا خامه را در قهوه ام دوست دارم و از پنیر لذت می برم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط برخی از غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین ، من مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای تناسب اندام و سالم تر شدن نیستند ، کنار بگذارم. زیرا وقتی صحبت از آن می شود ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی یک رژیم غذایی سالم

زمان تابستانی خوشمزه

اخیراً بیشتر آشپزی می کنم و همینطور که فکر می کنم ، به غذاهایی فکر می کنم که مکمل یکدیگر هستند. همچنین برای من مفید است که دستور العمل های سالم تابستانی را که صفحاتی در فیس بوک یا وب سایت هایی که دوست دارم از آنها دیدن کنم ، پیدا کنم. یافتن ایده هایی مانند غذاهایی که “دوست داشتم” به صورت آنلاین ، ایده هایی را برای من به ارمغان می آورد که هنگام انتخاب غذاهایی که آماده کرده ام بسیار مفید است. گاهی اوقات ممکن است دستور العمل ها را تغییر دهم ، اما از الهام آنها قدردانی می کنم و دستورالعمل ها شگفت انگیز هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی از ماست که به راهنمایی نیاز داریم.

طبیعت سانا

از آنجا که من مشغول کار کردن غذاهای طبیعی سالم تر در رژیم غذایی ام هستم ، به تدریج غذاهای فرآوری شده را حذف می کنم. متوجه می شوم وقتی آنها در برنامه غذایی روزانه من گنجانده می شوند ، احساس چندان خوبی ندارم. این اصل KISS است: آن را ساده کنید – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من برخی از کوکی ها یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان خوردن آنها را به شدت کاهش داده ام. جالب است که بدن ما چگونه هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای ناخواسته می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی شما ممکن است دشوار باشد. به هر حال ممکن است ، و وقتی هوس ها متوقف شود و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که این قدم را برداشته اید.

وقتی بچه بودم ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. به عنوان یک بزرگسال ، این تغییر کرده است. آنها در واقع طعم خوبی با کره و لیمو دارند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من از آنها لذت می برم و همچنین سبزیجات بو داده از همه نوع. من این دستور را به تازگی پیدا کردم ، و آنقدر خوب است که من آن را آماده کرده و واقعاً از آن لذت می برم. من باید آن را با شما در میان بگذارم ، و امیدوارم شما هم مانند من آن را دوست داشته باشید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بیشتر من را سنگین می کند ، بنابراین من وعده های کوچکتر اما بیشتر می خورم. از آنجا که این اتفاق افتاده است ، احساس می کنم که خیالم راحت است. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً نیازهای من را برآورده می کند و به بدن خود گوش می دهم. غذاهایی را که پیدا کرده ام در بدن من منفی است حذف کرده ام و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم. از آنجا که چند سال پیش تشخیص داده شدم کم کاری تیروئید و کم خونی دارم ، مطمئن هستم که آهن ، مولتی ویتامین ها و روغن های امگا 3 / ماهی مصرف می کنم. من همچنین ویتامین A و D. مصرف می کنم همچنین برای هضم و سلامت پروبیوتیک مصرف کردم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، استعدادهای ژنتیکی و داروهای خود تطبیق دهیم. خوب ، زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که در مورد سلامتی و شرایط خاص ما مفید است. من اخیراً سعی کردم نان و خمیر را برش دهم زیرا متوجه شدم بعد از خوردن برخی از انواع نان متورم می شوم. در جستجوی خود ، یک جایگزین خوشمزه پیدا کردم. من مخصوصاً دوست دارم از گل کلم خام برای ایجاد پوسته برای پیتزا یا کالزونهای خانگی استفاده کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده سریع ، ماست با هلو طراوت بخش است و چغندر با خامه ترش سریع و آسان و سبک و مفید است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر است که به رژیم غذایی روزانه شما کمک می کند.

اگر به دنبال ایده ای برای یک شب تفریحی هستید ، سعی کنید از کاهو دوغ به عنوان پوسته به جای تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای داشتن چسب است. آنها همچنین برای یک مهمانی عالی خواهند بود یا به عنوان پیش غذا عمل می کنند و می توانند به صورت تخمک گذاری فورا جمع شوند. هر یک از این گزینه های سلامتی برای تعطیلات تابستانی شما مناسب است.

جایگزینی روکش کاهو برای لکه های سالم تر

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. انتخاب های زیادی با غذاهای بهاری و تابستانی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. من وقتی از کباب پز لذت می بریم ، از هندوانه و آناناس کبابی لذت می برم. طراوت و طعم را به منو می بخشد. فقط چیزی در مورد غذاهای کبابی وجود دارد که طعم آنها را به ارمغان می آورد و برخلاف تصور شما ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، در اینجا به تابستان می پردازیم و دستور العمل های سالم تابستانی و غذاهای خوشمزه پر از طعم های خوب را به اشتراک می گذاریم!

پست را بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

ماهی دریایی: غذای کامل تابستانی سبک

به سادگی باریک با دستور غذا برای میگو

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *