به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید! – دکتر رویا خادمیان


میوه های 1 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

میوه ها با قند بالابه میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید بیش از حد از آنها استفاده کرد. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه هایی با قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای جویدن راحت چیزها کافی است.

khavas angoor - میوه هایی با قند بالا: به قند بالای این میوه ها توجه کنید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه چیز را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی

سوزش سر دل متوسط ​​حاوی 17 گرم قند است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه چیز را نخورید ، فقط چند برش با کمی شیر کم چرب یا سالاد بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

هندوانه

به طور متوسط ​​یک برش از میوه های تابستانی امسال حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که بدن شما بعد از مدتی در معرض آفتاب به آن احتیاج دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

یتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، ممکن است مقداری پنیر خرد کرده و چند عدد انجیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا روی آن بپاشید.

موز

موز متوسط ​​دارای 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را به نصف غلات صبحانه ببرید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه هایی با شکر کم

وکیل

طعم همه میوه ها شیرین نیست. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری زیادی دارد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که رژیم کم کالری دارند این یک عادت روزانه نباشد.

گوجاوو

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این چیزی است که با سرو برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل به دست می آورید. اگر گواوا را به همراه پوست به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بدون نام 1 - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک برش متوسط ​​خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن همزمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل تنها 7 گرم قند دارد. آن را به سالاد اضافه کرده و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید