بهترین غذاها برای داشتن تناسب اندام و سلامت – تناسب اندام کندی


به رغم آنچه ممکن است بشنوید ، فرم گرفتن به راحتی کالری دریافتی نیست ، کالری خارج می شود. نوع کالری دریافتی اهمیت دارد ، بدین معنا که غذایی که می خورید تأثیرات مهمی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی و همچنین ایجاد سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم دارد.

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا فقط به دنبال راه هایی برای بهبود سلامتی و سلامتی شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات مبارزه کننده با بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر شرایطی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر در حال برنامه ریزی برای ورزش ، دویدن از راه دور یا هر چیز دیگری هستید که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای انجام آن را دارید. این بدان معناست که کربوهیدرات می خورید ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان های سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که به مرور زمان از توانایی شما برای ورزش پشتیبانی می کنند و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حفظ سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید چیزی بهتر از ماهی قزل آلا دریافت کنید. با استفاده از امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بیشتر از متوسط ​​اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و سلامت شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. بادام زمینی و بادام زمینی

چه رژیم گیاهی را دنبال کنید و چه بخواهید منابع پروتئینی خود را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و حبوبات گزینه های زیادی را برای انواع غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره ، که در برگر ، پرکننده و به تنهایی در کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که غذاهای چرب زمانی مورد اجتناب قرار می گرفتند ، ما متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما بسیار مهم هستند.

آووکادو از این نظر منحصر به فرد است که میانگین چربی آنها حدود 77 درصد است – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات سبز

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات برگ دار سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های مختلف بدن پشتیبانی می کنند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی یا آب میوه برای تقویت روزانه ویتامین استفاده کنید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید!

برای ایجاد تناسب اندام به سبک زندگی از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا این باعث می شود در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما بسیار مهم است که بدانید برای بهبود کلی بدن خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. سلامتی. به



دیدگاهتان را بنویسید