برای داشتن یک خواب خوب چه چیزهایی باید در اتاق خواب خود قرار دهید


بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساس روزانه شما بلکه برای سلامتی و رفاه عمومی شما نیز مهم است.

خواب یک عملکرد ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند و هنگام بیدار شدن شما را سرحال و هوشیار می کند. بر اساس این گزارش ، خواب سالم همچنین به سلامت بدن و جلوگیری از بیماری ها کمک می کند بنیاد خواببه بدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی عمل کند.

علاوه بر این ، نداشتن خواب کافی می تواند باعث هوس ، پرخوری و دریافت نکردن غذای مورد نیاز شما شود ، علاوه بر استرس اضافی ، نوسانات خلقی و خستگی همانطور که در آن روز احساس می کنید.

به همین دلیل بسیار مهم است که روال خواب و محیط خود را بهینه کنید تا بتوانید مطمئن شوید که هر شب می خوابید.

چگونه محیط شما بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش بسزایی در سلامت و عادات ما دارد.

برخی از عناصر وجود دارد که محیط شما برای حفظ سلامت شما به آنها نیاز دارد (یا ندارد).

در زمینه خواب ، این می تواند مانند داشتن یک تخت راحت و اجتناب از مواردی مانند تلویزیون باشد که می تواند خواب شما را مختل کند.

محیط شما همچنین می تواند از شما برای شکستن برخی از عاداتی که دوست دارید آنها را متوقف کنید حمایت کند و عادات جدیدی ایجاد کند که بیشتر با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد. نشانه های بصری در محیط شما می تواند به شما کمک کند یا مانع دستیابی به این هدف شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها به روال شبانه خود نگاه کنید ، بلکه به نحوه تنظیم محیط خود برای حفظ روال ایده آل خود نیز توجه کنید تا بتوانید این منطقه از رفاه خود را آسان تر کنید.

8 ایده درباره اینکه برای خواب خوب در اتاق خواب خود چه چیزی بگذارید

در حالی که برنامه منظم خواب برای تعادل و فعال سازی خواب عمیق کلیدی است ، چند محصول وجود دارد که ممکن است بخواهید برای بهینه سازی خواب خود در نظر بگیرید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من کمک کرده اند همیشه استراحت عمیق مورد نیاز خود را داشته باشم.

1. تشک با کیفیت بالا و راحت

یکی از قطعاتی که من به اندازه کافی توصیه نمی کنم این است که یک تشک طبیعی با کیفیت بالا داشته باشید. چند سال پیش ، من با خواب مشکل داشتم و تشک خود را با یک نفر عوض کردم تشک سبز آووکادو! من متوجه نشدم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما به محض اینکه روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، متوجه تفاوت شد.

این تشک نه تنها بسیار راحت است ، بلکه کاملاً طبیعی است و با مواد سبز ساخته شده است. من محقق بزرگی هستم و تشک آووکادو شفاف ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد مواد ، تأمین و تأثیرات زیست محیطی آنها را داشت و با آنچه من ارزیابی و به دنبال آن بودم بسیار خوب مطابقت داشت. من در مورد مارک هایی صحبت می کنم که مأموریت هایی برای حمایت از سبک زندگی سالم و بهتر برای کره زمین دارند.

(قاب تختخواب و میزهای کنار تخت نیز از تشک سبز آووکادو است!)

2. روغن های ضروری

اسانس ها راهی عالی برای ایجاد فضایی آرام در فضا هستند. من عاشق Ogus’s Vagus Nerv Pillow Mist هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED با 10٪ تخفیف در سراسر سایت استفاده کنید!)

عصب واگ جزء اصلی سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که مجموعه وسیعی از عملکردهای مهم بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و ضربان قلب را کنترل می کند.

به یاد داشته باشید که سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و هضم” شما است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، فعال کردن این حالت کلیدی است.

این مه کوسن آرام باعث ایجاد فضایی آرام در زمان خواب می شود. من عاشق داشتن چنین مراسم شبانه ای هستم تا به بدن و مغزم سیگنال دهم که زمان استراحت فرا رسیده است و همچنین دوست دارم بوی خوبی هم به لطف مواد تشکیل دهنده آن از جمله اسطوخودوس ، بابونه و درخت چای لیمو داشته باشد!

3. ماسک خواب

اگر با فردی زندگی می کنید که دوست دارد با تلویزیون روشن بخوابد یا چراغ های روشن در خارج از پنجره شما وجود داشته باشد ، مسدود کردن این نور برای خواب خوب مهم است.

تحقیقات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب شما دارد. چرخه خواب و بیداری شما را قطع می کند و خوابیدن و خوابیدن را برای شما دشوارتر می کند.

بنابراین الف ماسک خواب واجب است!

4. بیدار نور و سر و صدای سفید

قرار دادن تلفن من دور از دسترس و عدم استفاده از تلفن برای ساعت زنگ دار ، شیوه شروع صبح هایم و همچنین نحوه خوابیدن در شب را تغییر داد.

من از تلفنم برای زنگ هشدارم استفاده می کردم که روی میز کنار تختم می گذاشتم ، اما این برای من باز بود که درست قبل از خواب و بعد از اینکه زنگ ساعت صبح من به صدا در آمد ، روی تلفنم حرکت کردم.

چیزی که من سعی می کنم * واقعاً انجام ندهم ، بنابراین این شیوه را تغییر دادم و یک عادت جدید ایجاد کردم که تلفن خود را در حالت هواپیما قرار می دهم ، آن را بیرون از اتاق خواب خود نگه می دارم و از این چراغی که در اینجا می بینید استفاده می کنم. خواب و بیداری نور متصل SmartSleep فیلیپسبه

من ماه ها از آن استفاده می کنم و بنابراین تحت تأثیر همه ویژگی های طلوع و غروب طبیعی ، ویژگی های تنفس هدایت نور و صداهای طبیعی قرار گرفتم.

یکی دیگر از دلایلی که من واقعاً این نور را دوست دارم ، تنفس هدایت کننده نور است تا بتوانید در چرخه های 4 ثانیه از طریق نور دم و بازدم را انجام دهید. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند به سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما کمک کند تا فضایی برای استراحت ، استراحت و خواب بدن ایجاد کند.

در نهایت ، این شامل یک ویژگی نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به حذف صداهایی که می تواند خواب شما را مختل کند ، کمک کند.

5. خواب و عملکرد ردیابی قابل حمل

من مدتی از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا اقداماتی را که انجام می دهم و چگونه بر کیفیت خواب و آمادگی روز بعد من تأثیر می گذارد ردیابی کنم.

مانند دیگر ردیاب های تناسب اندام ، حلقه Oura به برنامه ای متصل می شود که به شما آمادگی بسیار زیادی درباره آمادگی ، خواب و عملکرد شما می دهد.

خواب عمیق ، خواب REM ، خواب سبک ، زمان خواب و اطلاعات ضربان قلب شبانه به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب خود را بشناسید و زمان خواب شخصی ارائه دهید.

کیفیت خوب خواب با سلامت ، بهزیستی روانی مرتبط است و حتی از بیماری های طولانی مدت جدی جلوگیری می کند ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای بررسی استراحت کافی غیرقابل درک است.

من همچنین شخصاً دوست دارم این یک طرح مینیمالیستی روی انگشت شما باشد مانند یک حلقه به جای یک ساعت بزرگتر ، که برای اکثر ردیاب ها معمول است.

6. لامپ نمک دریا و شمع موم زنبور عسل

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار آرام باشد ، به صرفه تر از داشتن چراغ در تمام طول روز.

بعد از غروب آفتاب ، معمولاً همه چراغ های آبی را خاموش می کنیم و به روشنایی می پردازیم شمع های موم زنبور عسل (که بسیار ابتدایی به نظر می رسد اما شگفت انگیز و راحت است!). یا روشن می کنیم چراغ نمک دریا که یک رنگ کهربایی خوب است و برای آرامش بیشتر مناسب است.

7. پوشش های سنگین

زیر بغلم بغل کردن پتو متعادل وزن بخشی از برنامه روزانه من برای استرس است.

مطالعات نشان داده است که حفره های سنگین از اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم پشتیبانی می کند.

پتوهای توزین شده دارای انواع مختلفی از سبک ها و وزن ها هستند تا بتوانید احساس حمایت کنید و همچنین استایلی داشته باشید که با زیبایی شما سازگار باشد. من عاشق بیارابی، که 15-25 پوند قیمت دارد و از پنبه ارگانیک تأیید شده توسط GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی شما و محیط زیست بهتر است ، بلکه استفاده از آن را در طول سال لذت بخش تر می کند ، زیرا در طول روز خیلی گرم نیست آن ماههای گرمتر

8. خنک کننده خواب

داشتن دمای مناسب برای خواب خوب (65 درجه مناسب) مناسب است.

در حقیقت، مطالعه دریافتند که دمای اتاقی که در آن می خوابید یکی از مهمترین عوامل در دستیابی به خواب با کیفیت است و مطالعه دیگری نشان داد که اکثر مردم در تابستان زمانی که خنک نگه داشتن اتاق دشوارتر است ، الگوهای غیرطبیعی خواب را تجربه کردند.

تابستان های تنسی گرم و زمستان ها خنک است ، بنابراین ما به راهی برای حفظ خواب خود در تابستان گرم نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh ™ در این مورد کمک کرد. می توانید از کد chilipad25 با 25 درصد تخفیف استفاده کنید!

این بالش روی تخت شما می رود و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه برای خواب در هر فصلی کنترل کنید.

هر فرد می تواند دمای خود را کنترل کند ، بنابراین اگر کسی آن را کمی گرمتر یا خنک تر از شخص دیگر دوست دارد ، این خوب است ، این برای ما خوب است!

دیدگاهتان را بنویسید