با غذا ، تندرستی و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


باورتون میشه امسال چهار ماه گذشت ؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، این زمان بسیار خوبی برای تجدید نظر در مورد آنچه زندگی جدیدی برای شما به ارمغان آورده است ، است. این ممکن است یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی مقداری زمان برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین خود اختصاص دهید. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجا برای راهنمایی و کمک به شاد کردن شما

حلقه سوپ

باران آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، می خواهیم کمی زمان بگذاریم تا این خوشمزه های مرکبات را برجسته کنیم.

با وجود تردی ، ظرافت و تمایل به تبدیل شدن به غذای مورد علاقه اسم حیوان دست اموز ، هویج سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند) است. هویج در کنار بی شمار مواد مغذی ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کلسترول را کاهش می دهد
  • وزن کم کنید
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ای ، ما یک سوپ هویج فوق العاده آماده کرده ایم که مطمئناً قدم های شما را کمی پرش می کند. با خیال راحت دستور تهیه را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج لوکس

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زردچوبه

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. سیب زمینی و هویج را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را تفت دهید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی پوره کنید. (هرچه دارید)

زردچوبه و ادویه جات ترشی جات را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا راضی شوید. همه چی بخور

عضو یادگاری ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” فقط یکی از پیامهای الهام بخش یکی از اعضای ما ،cious_content87 در IG ، به اشتراک گذاشته شده است. این خوراک یک پیام کوتاه برای الهام بخشیدن به میل بهتری است. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز یک روز پا را از دست نمی دهد. یا شانه ها. یا سینه. او با دور شدن عضلات خود کار بسیار خوبی انجام می دهد تا تمرین بدون زحمت به نظر برسد. در حقیقت ، او مدار قفسه سینه ای را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید و فک شما روی زمین است. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار نیز تمرین کرده است. در واقع ، ما می خواستیم واقعاً مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و داشتن سختی جسمی و روحی از جمله الزامات در ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من یک فرمانده ارتش بودم و آنها بیش از من به من وابسته بودند و استاندارد را تعیین می کردند. من می خواهم با روحیه آن رهبر ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیستم. من می خواهم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز کردند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای شریک زندگی خود احساس جذابیت کنید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی تجربه کردم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا آنها را تبدیل به کاری کنم که وقتی در باشگاه هستم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این یک واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید اما تنها شخصی که قبل از شروع همه اینها دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد بر اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی و غیره دارد. من می خواهم روزی او را ملاقات کنم ؛ تماشای تمرینات او باعث می شود که بخواهم خلاق تر باشم.
  3. در روز تقلب چه اقدامی برای درمان دارید؟
    هدف من ژیروسکوپ است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم ، و بهترین ژیروسکوپی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا من می خواهم به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه ها) بروم.
  4. به کسی که تازه شروع به ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتایج یک شبه به دست نمی آیند ، اما وقتی اتفاق می افتد ، شما داستانی برای گفتن دارید.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین در Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، TX one. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برایم چند کیک درست کرد. از مدیر گرفته تا مربی ، آنها من را پذیرفته اند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان ندهید. به علاوه ، چمن آنجاست. من عاشق تمرین روی چمن هستم که به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    این کار قابل انجام است. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای آگاهی از کلمات حکمت آمیز و سایر تمرینات عالی ، @Instagram_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خود اراده اعلام شده ، @oh.hey.its.chante تمرین خود را با هدف انجام می دهد. او به ما الهام می دهد که هرگز متوقف نشویم ، مخصوصاً وقتی زمین می خوریم. وقتی شکست می خورید ترک آن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او تمایل او به بهترین نسخه از خود است – حتی اگر شامل عقب نشینی از اهداف تناسب اندام باشد. به ما گفت اشکالی ندارد. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را وادار می کند تا همیشه در مسیر درست بازگردیم. خیلی ممنون از محبت و حوصله خودتون. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید بیشتر و الهام بخش زندگی.

پیاده روی را ادامه دهید

این ماه ما در مورد مزایای پیاده روی در شبکه های اجتماعی س questionsال می کنیم. برای طرفداران پرشور ورزش ، راه رفتن بیهوده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه می تواند یک مزیت بزرگ برای سلامتی شما باشد.

یک گردش 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • بهبود سلامت قلب
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه مهم است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید یک پیاده روی 30 دقیقه ای در روز انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید ، یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بلند شوید

مهم نیست چگونه راه می روید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

در برابر ماشین عصبانی نشوید

در طول سالها ، بحث های خفیفی در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزنه یا ماشینهای رایگان؟ در Fitness Connection ، ما معتقدیم که از بین این دو بهترین چیزی است که شما بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما پاسخ را نادیده می گیریم؟ تعداد کمی ، اما مزایای یک تمرین بر تمرین دیگر بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزن آزاد

برای دریافت مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به تمرین برای هیچ Strongman ندارید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرینات با وزنه بهترین مکمل برای برنامه تناسب اندام شما است.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از سلامت قلب و استخوان پشتیبانی می کند
  • افزایش متابولیسم
  • خیلی بیشتر!

دستگاه بدنسازی

ما می دانیم ماشین های موجود در باشگاه چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را عقب نگه دارید یا با واژگون کردن او خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که اکنون هستید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست از یکی از اعضای تیم Fitness Connection برای کمک به شما خجالت نکشید. پس از همه ، دستگاه دوست شما است.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر نشان دادن ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون آسیب دیدگی از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش آموزشی را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش راه های بسیار خوبی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! بهترین تمرینات آنهایی هستند که از آنها لذت می برید.

قدر آنچه در اطراف شماست را بدانید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضای برجسته شامل وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و این فرصتی مناسب برای گهگاه نفس کشیدن و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده بو کنید. تماشا کنید که باران می بارد یا حیات وحش دوباره شکل می گیرد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را در نظر بگیرید و از جهان خود قدردانی کنید.



دیدگاهتان را بنویسید