با خورشید روبرو شوید و انگیزه داشته باشید


در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزها در اعضای ما از جمله موفقیت آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران است. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه غوطه ور شوید و همیشه صورت خود را از نور خورشید دور نگه دارید.

هوموس به شما چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین EVER. ما خوشحال می شویم نظر شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که درست خواهیم ماند. این فوق العاده همه کاره ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند تا حدودی برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (حاوی پروتئین)
  • کلسترول را کاهش می دهد (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری را فراهم می کند
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع خوبی از آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • از نو!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را ارسال می کنیم. در اینجا دوباره برای کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس عالی بودن قابل برنامه ریزی

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا طعم آن درست شود.

با شیب مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما از شما می پرسیم که میان وعده انتخابی شما با این هشدار چیست که می توانید فقط تا آخر عمر 3 عدد داشته باشید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که فقط می توانیم 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و به سراغ ALL SNACKS برویم.

هر نوع میان وعده سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تناسب اندام و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – مقادیر زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل های مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون
  8. تخم مرغ آب پز سخت – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده سالم دیگری را که بیشتر از آن لذت می برید کنار گذاشتیم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

عضو انگیزه می

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن می گیریم ، بنابراین مناسب است که ما از یک مادر الهام بخش استفاده کنیم که آن را به طور کامل در ورزشگاه ورزشکار می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، با نقل قول های انگیزشی مادرش به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر سطح جلوی خود و نه کل نردبان” ، تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom به ما داده است. این به ما می گوید که چه اهداف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکلات زندگی فوق العاده ای داشته باشیم ، می توانیم با برداشتن یک قدم در آن ، بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات باور نکردنی او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما بسیار متمایز شد زیرا نمی ترسید کلمه “F” را کنار بگذارد: شکست. برخی از محرک ترین محتواها از کسانی است که شکست خورده اند و حرکت کرده اند. سگ مادر Breanna گفت: “همه چیز را می توان ریشه کن کرد ، “و وقتی او نمی تواند این کار را انجام دهد ،” نمی تواند متوقف شود. “

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام دارای چاله هایی در طول مسیر است ، اما این چیزی است که ما در سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. برانا سقوط خود را به بورپ های قاطع تبدیل کرد که او را شخم می زد. ما می خواهیم بر این جانبازان ارتش که ما را ثابت قدم نگه می دارند و همیشه به جلو حرکت می کنند ، تست کنیم.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرین و سگ های زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال یک مدار کوچک هستید که با سطح تناسب اندام شخصی شما مطابقت داشته باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است کنار هم می گذارد و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا به تناسب اندام برسند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی کار شگفت انگیزی را انجام داده است که تمرینات پویا و گام به گام HIIT را برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام ایجاد کرده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او طناب های نبرد را می شکند در حالی که به همه ما کار ساده تری می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم در برزخ ورزشی به پایان برسیم. قطعنامه های امسال کم رنگ شده اند و ما نمی پرسیم آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. این! پایین رفتن آسان است ، اما همانطور که در این ماه نشان دادیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما می پرسیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که همه چیز مثل قبل خوب نیست. ما به 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل عملکرد برخی انگیزه های شما را به شما ارائه دهیم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگامی که ورزش می کنید ، مغز شما مقدار زیادی مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! به طور خلاصه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوش بین و مثبت بمانید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما به طور کلی از ورزش می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. شیوه زندگی سالم شامل همه جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه می شود. خیلی خوب است که فکر کنید ورزش برای خودتان نیز بر سایر چیزهای اطراف شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، آرمان ها و اهداف خاص خود را دارد. مال شما چیست؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما شوید.

این خورشید است

ما به سرعت در حال افزایش در تابستان و اواسط سال هستیم! مدتی وقت بگذارید تا به خودتان یادآوری کنید چه چیزی باعث حرکت شما می شود و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا زمین خوردن هر چند وقت یکبار اشکالی ندارد ، اما توقف آن اشکالی ندارد. ما واقعاً به شما ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال به تقویت نیاز دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان خود را در زیر نور خورشید به عقب برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید