اجرا برای کوکی ها: Candidly Katie #31


باز هم، این پست قبلاً “سؤال و پاسخ خواننده” نامیده می شود. من فقط فکر کردم که Candidly Katie یک حلقه خاص دارد که به نظر می رسد خوب است 🙂 در این پست ها، من به سؤالات خوانندگان پاسخ خواهم داد (اگر داشته باشم) – یا سرگرم کننده یا جدی تر، یا هر چیزی که شما به ذهنتان می رسد. . احساس می کنم آنقدر درباره خودم می نویسم (از سال ۲۰۱۱ در Runs for Cookies وبلاگ می نویسم) که تمایل دارم فراموش کنم چه نوشته ام و چه چیزی ننوشته ام.

به هر حال، اگر سوالی از من دارید، لطفاً آنها را برای من ایمیل کنید! فقط یک ایمیل به: katie (at) runsforcookies (dot) com ارسال کنید. من نام شما را ناشناس نگه می دارم 🙂 چند سوال برای این بخش…

با گواهینامه دویدن خود فکر می کنم می توانید به ما کمک کنید تا به چند سوال برای ما مبتدیان پاسخ دهید 🙂 یک سوال من این است: وقتی بتوانم یک مایل را بدون توقف بدوم، چقدر سریع پیش بینی می کنید که بتوانم ۲ مایل یا ۳ مایل بدوم. ?

کتی: من از پاسخ دادن به این موضوع با چنین پاسخ مبهم “که بستگی دارد” متنفرم، اما صادقانه بگویم – اینطور است! با این حال، من از تجربه خودم و همچنین کار با بچه ها در تیم کراس کانتری پاسخ خواهم داد.

وقتی نوبت به دویدن می‌رسد، متوجه می‌شوید که هر چه دورتر بروید، دفعه بعد راحت‌تر می‌توانید دورتر بروید. قبل از اینکه فکر کنید به مغزتان آسیب می‌زند، به این فکر کنید: اگر بیرون می‌روید و تا ۱/۴ مایل مبارزه می‌کنید (فرض کنید این دورترین فاصله‌ای است که می‌توانید بدوید)، و من از شما خواستم که روز بعد ۱/۲ مایل بدوید. ، که به نظر می رسد یک افزایش عظیم است.

با این حال، اگر در حال حاضر می‌توانید ۲۴.۷۵ مایل بدوید، و دفعه بعد، از شما می‌خواهم که ۲۵ مایل بدوید، هنوز ۱/۴ مایل تفاوت دارد. زمانی که به دویدن ۱/۴ عادت دارید، این یک چهارم مایل بسیار آسان‌تر از دویدن آن خواهد بود. فرقی میکنه؟

وقتی برای اولین بار شروع به دویدن کردم، اصلاً نمی توانستم خیلی دور بدوم – حتی طول خیابانم که احتمالاً ۰.۱ مایل است. برادرم به من گفت آهسته‌تر برو – به آهستگی ملاس – و شرط‌بندی کرد که بتوانم فاصله‌ام را دو یا حتی سه برابر کنم. خب راست میگفت! وقتی آن را امتحان کردم بیش از یک مایل دویدم.

برای اینکه در نهایت به سوال شما پاسخ دهیم: هر بار که می دوید، کمی آسان تر می شود. سخت ترین قسمت، قلمرو ناشناخته آن اجراست. یک ترفند ذهنی که در زمان دویدن طولانی (مثلاً دویدن طولانی من ۱۰ مایل بود) استفاده می کردم این بود که باید ۸ مایل را با یک مایل گرم کردن و یک مایل خنک کردن می دویدم. قبلاً هشت مایل می دویدم، بنابراین برایم تازگی نداشت. و نامیدن این مایل های اضافی گرم کردن و خنک کردن باعث شد که خیلی کمتر ترسناک به نظر برسد.

اینم عکس من و جسیکا بعد از اینکه اولین ۲۰ مایل خودمون رو دویدیم — خیلی افتخار کردیم! (خب، در واقع ۱۶ مایل بود با ۲ مایل گرم کردن و ۲ مایل خنک کردن، هاها.)

اگر مجبور بودم حدس بزنم: فرض کنید شما اولین مایل خود را دویدید و اکنون برای دو نفر تمرین می کنید. اگر به طور منظم (۳ تا ۵ بار در هفته) می دوید، می توانم بگویم که بعد از چند هفته می توانید دو مایل بدوید. بسته به برنامه تمرینی شما، این احتمالاً بهترین راه برای افزایش مسافت پیموده نخواهد بود، اما اگر هدف کلی این باشد، می‌توانید هر بار کمی دورتر بدوید و نسبتاً سریع دو مایل و سپس سه مایل بزنید.

در اینجا پستی است که در مورد شروع به دویدن و دویدن سریعتر نوشتم. امیدوارم که کمک کند!

سعی می کنم آب بخورم که واقعاً دوست ندارم. من نمی دانم که آیا شما آب بطری یا شیر می نوشید و آیا تا به حال از آن بسته های طعم کوچک استفاده می کنید. و همچنین، اخیراً یک هندوانه بزرگ بدون دانه خریدیم. خیلی شیرین و پر آب بود. آیا این کاری است که شما انجام می دهید؟

کتی: هاهاها همیشه با آب! من هرگز با آن دست و پنجه نرم نمی کردم، اما در چند سال گذشته، آب زیاد برایم سخت بوده است.

من همیشه آب لوله کشی می‌نوشم (حتی آن را فیلتر نمی‌کنم، فقط مستقیماً از شیر آب می‌نوشم) و در مورد استفاده از بطری آب قابل استفاده مجدد بسیار متعصب هستم. دیدن مردمی که از بطری های یکبارمصرف آب می نوشند دیوانه ام می کند (سعی نمی کنم بحثی را شروع کنم، این چیزی است که من به نوعی به آن علاقه دارم.)

نمی‌توانم بگویم که عاشق آب هستم، اما مطمئناً این نوشیدنی است. من دوست ندارم کالری را برای نوشیدنی های دیگر هدر دهم. برای اینکه تا حد امکان وارد آب شوم، یک بطری ۱ لیتری را پر می کنم و تا آنجا که می توانم آن را می گیرم (معمولاً در عرض ۳-۴ دقیقه). من یک روز با نوشیدن کل بطری بدون توقف برای هوا، لوک و رایلی را تحت تأثیر قرار دادم، هاها!

در مورد هندوانه، من آن را به عنوان آب به حساب نمی‌آورم – اگرچه مقدار زیادی آب دارد و مطمئنا به آبرسانی به شما کمک می‌کند. در ذهن خودم فقط آب را آب حساب می کنم (بدون چای، قهوه، آبمیوه و غیره). من هر روز یک تن یخ می جوم (من کم خون نیستم، فقط دوست دارم یخ بجوم)، اما این را هم در مصرف آب به حساب نمی آورم. هدف من ۴ لیتر آب خالص در روز (حدود یک گالن) است.

من از بسته های طعم یا چیز دیگری استفاده نمی کنم. من لزوماً فکر نمی‌کنم مشکلی در آنها وجود داشته باشد، اما وقتی آب می‌نوشم، به جای خوردن جرعه جرعه، آن را می‌خورم. بنابراین بسته های طعم واقعا هیچ کاری برای من انجام نمی دهند. اما من می گویم هی – هر چند که برای شما راحت تر است، آب خود را وارد کنید!

من حدود ۵۰ پوند برای کم کردن دارم، من خیلی آهسته آن را کاهش می دهم، حدود ۰.۵-۱ پوند در هفته کم می کنم. اما من هنوز از قرار گرفتن در ترازو می ترسم! وقتی هر هفته خیلی کم کم می‌کنم، احساس خوبی برایم سخت است و به سختی می‌توانم تفاوت را در ۱۰ پوندی که قبلاً از دست داده‌ام احساس کنم.

این معمولاً نقطه‌ای در گذشته است که من تسلیم شده‌ام، به «eff-it» می‌روم! حالت و ردیابی را متوقف کنید. اما من واقعاً، واقعاً می خواهم این بار به آن پایبند باشم! آیا فکری در مورد یک سخنرانی پپ در اطراف ترازو دارید؟ یا در ابتدای راه طولانی کاهش وزن وقتی در حال پیشرفت هستید اما قبل از اینکه واقعاً هیچ نتیجه ای را ببینید به چه فکر می کنید؟

کتی: خب، این زمان عالی است. من فقط ۵۰ پوند کم کردم! و زمان زیادی از من گرفت – یک سال کامل.

نگاه من این است و امیدوارم کمک کند: می دانم که می خواهم وزنم را کم کنم — این یک واقعیت است. می دانم که مدتی طول می کشد تا وزن کم کنم (در این مورد ۵۰ پوند بود). این هم یک واقعیت است. من *همچنین* می دانم که حفظ وزن پس از از دست دادن چقدر سخت است و هرگز خط پایانی وجود نخواهد داشت. شما همیشه در حال از دست دادن یا حفظ آن هستید.

وقتی مقیاس به سختی برای من تکان می خورد (یا اگر من سودی داشتم) به خاطر داشتم که در حال مسابقه برای رسیدن به خط پایان نیستم – زیرا یکی وجود ندارد – اما من فقط آنچه را که نیاز دارم انجام می دهم. برای همیشه انجام دادن اگر ترازو بگوید من پنج پوند یا فقط نیم پوند از دست دادم، نحوه غذا خوردن من در آن روز تغییر نخواهد کرد. (یا به هر حال نباید باشد.)

از دست دادن مقدار زیادی وزن فوق العاده طاقت فرسا است و در آغاز تقریباً ناامید کننده است. اما اگر از فکر کردن به آن به عنوان یک سفر کاهش وزن و بیشتر به زندگی روزمره دست بردارید، تعداد آن ها چندان اهمیتی نخواهد داشت. اگر کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید باید برای بدنتان انجام دهید (تغذیه درست، ورزش، و غیره) پس مهم نیست که ترازو چه می‌گوید. در نهایت پایین خواهد آمد. لحظات “eff it” لحظات تعیین کننده ای هستند که در آن شما یا به کاهش وزن ادامه می دهید یا تسلیم می شوید و قطعاً وزن خود را از دست نمی دهید.

گزینه دیگر این است که برای مدتی نگاه کردن به ترازو را متوقف کنید. شاید فقط یک بار در ماه؟ من ترجیح می دهم هر روز وزن کنم. این به من کمک می کند تا ببینم غذاهای مختلف چگونه روی من تأثیر می گذارد. با این حال، اگر مقیاس چیزی را که من امیدوارم را نشان ندهد، اجازه نمی‌دهم که من را ترک کند. وقتی صحبت از ترازو به میان می آید، من بسیار منطقی و هم سطح هستم. اگر بگوید من یک پوند اضافه کردم اما می دانم که ۳۵۰۰ کالری اضافی نخوردم، دیگر حتی فکر نمی کنم. نوسان وزن من تا ۴-۵ پوند در یک روز غیرعادی نیست.

راه بسیار مورد علاقه من برای پیگیری کاهش وزنم در زمانی که ۱۲۵ پوند وزن کم می کردم این بود: یک شلوار جین داشتم که یک سایز کوچکتر از سایز فعلی من بود. هر هفته، جفت خیلی کوچک را امتحان می‌کردم و می‌دیدم که چقدر به دکمه‌ها و/یا زیپ کردن نزدیک هستند، و بعد از اینکه بتوانم دکمه‌ها و زیپ‌شان را ببندم، جفتی را می‌خرم که یک سایز کوچکتر است و نگه می‌دارم. رفتن همیشه خیلی هیجان انگیز بود که یک سایز پایین بیایی! (من از ۲۴ وات به ۲ در کوچکترین حالتم رسیدم؛ الان تقریباً ۶ هستم.)

من متوجه شدم که این پاسخ در همه جا وجود دارد. خیلی سخت است که عملکرد ذهنم را توضیح دهم. اساساً، اگر به انجام همه کارهای درست ادامه دهید، ترازو به حرکت رو به پایین ادامه خواهد داد. یک سال بعد، اگر ادامه دهید می توانید ۵۰ پوند سبک تر شوید! شاید دو سال طول بکشد، اما آیا این واقعا مهم است؟ یک سال بعد شما حداقل در نیمه راه به هدف خود خواهید رسید. و من قول می دهم که یک سال بعد، آرزو می کنید که ای کاش امروز شروع می کردید!

این یک مقایسه یک ساله است (کاهش کمتر از یک پوند در هفته):


بسیار خوب، امیدوارم امروز پاسخ های من خیلی پراکنده نبوده باشد! سوالات خوبی بود 🙂 و حالا یک سوال از همه شما…

آب خود را چگونه می نوشید؟ شیر، بطری، فیلتر و غیره؟ آیا از بطری قابل پر کردن خود استفاده می کنید یا یک بار مصرف؟ نی یا بدون نی؟ طعم دار یا بدون طعم؟ انتخاب های زیادی برای چنین چیز ساده ای!