اجرا برای کوکی ها: چهارشنبه وزن: هفته ۳۶


آن شلوار جین سایز ۸ است و من حتی مجبور نبودم “جین رقص” را انجام دهم تا وارد آن شوم. من آنها را بالا کشیدم و آنها به راحتی زیپ شدند. و آنها فوق العاده راحت هستند! آخرین باری که آنها را امتحان کردم، بسیار تنگ بودند و “قابل پوشیدن در عموم” نبودند. وقتی می توانم پیشرفت را در لباس هایم احساس کنم، دوست دارم.

بعد از سود هفته گذشته، مطمئن بودم که این هفته سخت کار خواهم کرد. با وجود اینکه می‌دانستم وزن هفته گذشته یک وزن «واقعی» نیست (روز قبل از وزن‌کشی بدون دلیل کمی بیش از یک پوند بالا رفته بود)، می‌خواستم مطمئن شوم که ماه اول برنده خواهم شد. از DietBet شش ماهه من.

جری و من به یک DietBet شش ماهه پیوستیم که از اول ژانویه شروع شد. او در حدود یک دهه در سنگین ترین حالت خود بود و پس از یک دسامبر بسیار سخت، تصمیم گرفتیم که پیش برویم و شرط بندی را با هم انجام دهیم. دیروز وزن کشی ماه اول ما بود.

خداراشکر هر دوی ما برنده ماه اول شدیم! برنامه شش ماهه به شرح زیر است:

ماه اول: ۳ درصد از وزن اولیه خود را کاهش دهید
ماه ۲: ۶٪ (هر ماه تجمعی است)
ماه ۳: ۸٪
ماه ۴: ۹٪
ماه ۵: ۱۰٪
ماه ۶: ۱۰٪

بنابراین برای برنده شدن در ماه اول باید ۳ درصد از وزن اولیه خود را کم کنید. برای برنده شدن در ماه دوم، باید ۶ درصد وزن اولیه خود را از دست داده باشید. و غیره. از آنجایی که هدف بعدی ما اول مارس است، هر یک از ما باید ۶ درصد از وزن اولیه خود را کاهش دهیم.

وزن من در DietBet از وزنه های وزنه های چهارشنبه من بیشتر است زیرا برای وزن کشی های DietBet لباس می پوشم و به این دلیل که گاهی اوقات قبلاً آب و/یا غذای روز مصرف کرده ام. وزنه های چهارشنبه سوری را وزن واقعی خود می دانم زیرا اول صبح است و من برهنه هستم. اما به خاطر DietBet:

وزن اولیه: ۱۶۳.۴
اهداف من برای DietBet:
۱ فوریه: ۱۵۸.۵ (واقعی ۱۵۴.۴ بود)
۱ مارس: ۱۵۳.۶
۱ آوریل: ۱۵۰.۳
۱ مه: ۱۴۸.۷
۱ ژوئن: ۱۴۷.۱
۱ ژوئیه: ۱۴۷.۱

انجام DietBet واقعاً به من کمک کرد تا در مسیر باقی بمانم. به همان اندازه که من از کل مفهوم DietBet خوشم نمی آید (و مخصوصاً این واقعیت که DietBet 25٪ از پات را می گیرد!!) به من کمک کرده است. من حدس می‌زنم که نمی‌خواهم آنها پول من را بگیرند. آنها در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار از سهم خود از پات دریافت می کنند. بله، من چندین بار در همان پاراگراف که گفته بودم DietBet به من کمک کرده است، شکایت کرده ام. من یک منافق هستم، حدس می زنم! بنابراین تا زمانی که من به اهدافم برسم، آنها هیچ یک از پول من را دریافت نخواهند کرد 😉

من هنوز حداقل مقدار فیبر توصیه شده روزانه خود را هر روز مصرف می کنم. معمولا من حدود ۱۵۰% دارم! بیشتر آن از جوی سرد بادام جوی من می آید که هر روز برای ناهار می خورم. برای صبحانه، من معمولا آجیل انگور با زغال اخته می دهم. با این حال، من هنوز باید برای دریافت آب بیشتر کار کنم. من حدود ۲ لیتر مصرف کرده ام، اما می خواهم ۴ لیتر در روز مصرف کنم. نوشیدن آب در زمستان بسیار سخت تر است.

به هر حال وزن کشی امروز خوب بود! فکر می کنم این کمترین وزنی است که تا به حال داشته ام (از زمانی که در ماه می شروع به کاهش وزن کردم).

بنابراین، من این هفته ۲.۴ پوند پایین آمدم و از زمانی که در پایان ماه می شروع به کاهش وزن کردم، مجموع وزنم را به ۴۴.۶ پوند رساندم. من واقعا با این خوشحالم! من امیدوار بودم که تا پایان ژانویه به ۱۴۰ نزدیکتر باشم، اما چند ماهی داشتم که به نظر نمی رسید پیشرفتی داشته باشم. من از جایی که در آن هستم راضی هستم! من واقعاً برای بازگشت به دهه ۱۴۰ هیجان‌زده هستم؛)

مطمئن نیستم که جری می‌خواهد وزن‌هایش را در این مرحله به اشتراک بگذارم، بنابراین این کار را نمی‌کنم. اما شاید بعد از چند ماه آپدیت کنم. تا اول مارس، من باید روی ۱۵۳.۶ باشم (به یاد داشته باشید، این با لباس های من است) – بنابراین فکر می کنم که مطمئناً به آن هدف خواهم رسید.

در اواخر زمستان/اوایل بهار، ما معمولاً هیچ اتفاقی نمی‌افتیم، بنابراین زمان خوبی از سال است که روی بهبود خودم (از لحاظ جسمی و روحی) کار کنم.

واقعیت تصادفی امروز:

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر