اجرا برای کوکی ها: تست طعم و مزه دستور غذای گیاهی: سوپ سیر و نخود


من چند هفته پیش شروع به انجام این سری “تست طعم دستور غذای گیاهی” کردم تا دستور العمل های جدید را امتحان کنم. از آنجایی که من چندین هفته است که رژیم گیاهخواری می خورم، فکر می کردم که پیدا کردن دستور العمل های گیاهی چه به صورت آنلاین یا پیشنهادات خوانندگان و امتحان کردن آنها برایم جالب است.

داشتم پینترست را برای چند دستور غذا مرور می کردم که با این دستور “سوپ سیر و نخود وگان” مواجه شدم. من عاشق سوپ هستم – در هر زمانی از سال! – و این خیلی خوب به نظر می رسید. من هم هرگز سیر نمی توانم به اندازه کافی بخورم 😉

من عاشق این هستم که در این دستور غذا از موادی استفاده نمی شود که به سختی پیدا می شوند یا ناآشنا هستند – این یک دستور العمل فوق العاده ساده است و من قبلاً همه مواد را در خانه داشتم: روغن زیتون، سیر تازه، نخود، سیب زمینی، آب سبزیجات. و گیاهان خشک (پاپریکا، رزماری، فلفل قرمز خرد شده و آویشن). می توانید دستور غذا را در The Clever Meal پیدا کنید.

در حین ساختن هیچ عکسی نگرفتم چون خیلی سریع جمع شد.

من دوست دارم که دستورالعمل‌ها می‌خواهند یکی از قوطی‌های نخود پوره شود – این باعث می‌شود سوپ غلیظ‌تر و دلچسب‌تر شود. من در مورد رزماری مردد بودم، هر چند – من هرگز از طرفداران سرسخت رزماری نبودم. وقتی در اوایل ۲۰ سالگی بودم، یک نان فوکاچیا رزماری درست کردم و در دستور غذا مقدار X رزماری (فکر می‌کنم ۲-۳ قاشق غذاخوری بود) بود. من بهتر از این نمی دانستم و به جای تازه از رزماری خشک استفاده کردم – که آن را به قدری مزه دار کرد که حتی خوراکی هم نبود! هاهاها از آن زمان، من تمایلی به گذاشتن آن در هر ظرفی ندارم.

هر چند وقتی دستور العمل‌ها را امتحان می‌کنم (مخصوصاً برای نوشتن یک بررسی درباره آن) دوست دارم دقیقاً همانطور که نوشته شده است درست کنم و دفعه بعد که آن را درست کنم ممکن است چیزها را تغییر دهم. به همین دلیل رزماری را در این سوپ قرار دادم و حتی مقدار آن را کم نکردم.

خانه در حین پخت و پز بوی شگفت انگیزی می داد! در دستور غذا گفته شده بود که سه وعده درست می‌کرد، اما از آنجایی که شام ​​من بود و از گرسنگی می‌کشیدم، فکر کردم آن را به دو قسمت تقسیم کنم. با این حال، هنگامی که آن را تقسیم کردم، متوجه شدم که اندازه سرو قطعا در سمت سخاوتمندانه است. کاسه ام را پر کردم و کمی بیشتر از ۱/۳ دستور غذا بود. (اگر این را برای غذای جانبی یا پیش غذا درست کنم، این شش وعده را در نظر خواهم گرفت.)

به محض اینکه چشیدم عاشق شدم. خیلی خوب بود. رزماری عطر و طعم بسیار غالبی بود، اما من اکنون قدردانی جدیدی از آن دارم — فکر نمی کنم سوپ بدون آن به خوبی باشد. سوپ طعم خوبی دارد که من آن را دوست دارم. اما اگر غذای تند دوست ندارید، فلفل قرمز خرد شده را کم می کنم (یا حذف می کنم).

من روغن زیتون را به عنوان چاشنی اضافه نکردم – فقط لازم ندیدم. برنامه ریزی کرده بودم که نان سبوس دار درست کنم تا با آن سرو کنم و البته کاملاً فراموش کردم. سوپ بسیار سیر کننده بود، اما – و ۱۰ گرم فیبر در ۱/۳ دستور غذا دارد!

تنها تغییری که دفعه بعد انجام خواهم داد اضافه کردن سیر بیشتر است. با توجه به اینکه دستور “سوپ سیر و نخود” بود، انتظار طعم سیر زیادی را داشتم، اما طعم آن را نچشیدم. با این حال، سوپ بسیار خوش طعم بود و من قطعا آن را دوباره درست می کنم! من فکر می کنم که این چیزی است که گوشت خواران نیز دوست دارند. جری آن را دوست داشت. من می خواستم بچه هایم طعم آن را بچشند، اما آنها در خانه نبودند.

من از سادگی این و سرعت جمع شدن آن لذت بردم. دستور العمل عالی 🙂 شما می توانید دستور غذا را در غذای باهوش: سوپ سیر و نخود پیدا کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر