اجرا برای کوکی ها: بازگشت به جمع بندی در حال اجرا: هفته ۴۰


امروز یک دویدن در فضای باز شگفت انگیز داشتم! اولین دویدن من در فضای باز از زمان – احتمالاً نوامبر؟ – شاید ژانویه. به هر حال، من می خواهم مستقیماً به خلاصه چهار دوره خود بپردازم تا بتوانم این پست را تا حد امکان کوتاه نگه دارم.

هفته ۲، روز ۳ تمرین رله: ۲.۲۵ مایل بدوید

من این کار را روی تردمیل انجام دادم، همانطور که اخیراً برای همه دویدن هایم انجام داده ام. نه تنها به خاطر سرما، بلکه به این دلیل که دوست دارم کتابم را روی تردمیل بخوانم.

من شروع به دویدن با سرعت “آسان” معمولی ۵.۰ مایل در ساعت کردم و واقعاً احساس خوبی داشتم – تسمه احساس می کرد خیلی کند می رود! – بنابراین گارمین و تردمیل را متوقف کردم و ۵.۱ مایل در ساعت تنظیم مجدد کردم. پرش بزرگی نیست، اما کمی سریعتر از آنچه من می رفتم. دوباره شروع به دویدن کردم و تا اینکه در نیمه راه نبودم متوجه شدم فراموش کردم گارمین را شروع کنم. قرار نبود دوباره این کار را انجام دهم، بنابراین فقط گارمین را راه اندازی کردم و بعداً آن را تنظیم کردم. در کل احساس خوبی داشتم!

(دلیل شروع مجدد این کار این بود که گارمین خود را برای تقسیم هر ۱۲ دقیقه تنظیم می کنم؛ فاصله گارمین زمانی که روی تردمیل می دوم اندکی کاهش می یابد، بنابراین داشتن اسپلیت ها هر ۱۲ دقیقه زمانی که با ۵.۰ می دوم به این معنی است که آنها ۱- هستند. مایل تقسیم می شود.)

خلاصه: ۲.۲۵ مایل در ۱۱:۴۷ / مایل سرعت. میانگین ضربان قلب: ۱۴۷ ضربه در دقیقه.

هفته ۲، روز ۴ تمرین رله: دویدن طولانی ۳ مایل

من هرگز به سه مایل به عنوان “دوی طولانی” فکر نمی کردم، اما آخرین دوی هفته طولانی ترین است و در طول تمرین طولانی تر خواهد شد. با این حال، ۳ مایل بسیار دورتر از ۲.۵ مایلی هفته گذشته به نظر می رسید.

من این بار سرعت ۵.۱ مایل در ساعت را انجام ندادم. برگشتم به ۵.۰. یکی از چیزهایی که من واقعاً در مورد سریعتر بودن از دست می دهم این است که دویدن های من تقریباً به این اندازه طول نکشید. من برای سرعت “آسان” ۳ مایل را در ۲۷-۲۸ دقیقه می دویدم. این یک تفاوت بزرگ با ۳۶ دقیقه ای است که من انجام داده ام! من بدم نمیاد یک دونده آهسته باشم، فقط ای کاش خیلی بیشتر طول نمی کشید، هاها. هیچ چیز واقعا قابل توجهی در مورد این اجرا وجود ندارد. من فقط کتابم را روی تردمیل خواندم.

خلاصه: ۲.۵ مایل در ۱۲:۰۰ / مایل سرعت. میانگین ضربان قلب: ۱۵۱ ضربه در دقیقه.

هفته ۳، روز ۱ آموزش رله: فواصل کاری سرعت

سرعت روز کاری! من واقعاً مشتاقانه منتظر این تمرین بودم، زیرا فواصل زمانی بسیار کوتاه است و باعث می‌شود زمان به سرعت بگذرد.

۱۰ دقیقه آسان بدوید (من ۵.۰ مایل در ساعت کار کردم)
۱ دقیقه سخت بدوید (۷.۰ مایل در ساعت) سپس ۲ دقیقه پیاده روی کنید – این کار را در مجموع ۶ فواصل تکرار کنید.
۵ دقیقه آسان بدوید (من ۵.۰ مایل در ساعت کار کردم)

من بحث کردم که آیا سرعت ۶.۵ یا ۷.۰ مایل در ساعت را برای فواصل خود انجام دهم. دو هفته قبل، من همان تمرین را به جای ۶، فقط با ۴ بازه انجام دادم. برای آن تمرین، ۷.۰ را برای اولین فاصله انجام دادم و متوجه شدم که خیلی سخت است، بنابراین برای بقیه ۶.۵ انجام دادم. فکر کردم الان ببینم ۷.۰ چه حسی داره.

هدف از فواصل کوتاه مانند این، اجرای سخت است. به همان سختی که می توانید بدوید در حالی که هنوز می توانید آن را تمام کنید. من نمی خواستم خیلی کم هدف بگیرم، بنابراین هدفم بالا بود و امیدوار بودم بتوانم آن را انجام دهم.

بعد از اولین مورد، من واقعا از اینکه چقدر احساس خوبی داشتم شگفت زده شدم. من حتی در مورد رفتن کمی بالاتر از ۷.۰ بحث کردم، اما بعد تصمیم گرفتم که این کار را نکنم تا مطمئن شوم که ۶ بازه را با آن سرعت انجام دهم. با کمال تعجب، من از هر ۶ مورد عبور کردم و هنوز به اندازه کافی احساس خوبی داشتم که احتمالاً می توانستم سریعتر پیش بروم.

خلاصه: ۲.۵۸ مایل با میانگین ۱۲:۴۸ در مایل (شامل پیاده روی).
فواصل (۶): هر ۶۰ ثانیه در ۸:۳۴ / مایل. ۲ دقیقه پیاده روی در ساعت ۲۰:۰۰ در مایل بین.

هفته ۳، روز ۲: ۲.۵ مایل بدوید

برف آب شده است و خورشید می تابد، بنابراین بیرون نسبتا گرم به نظر می رسید. فکر کردم شاید باید سعی کنم بیرون بدوم. به برنامه هواشناسی گوشیم نگاه کردم و دیدم که ۲۴ درجه با دمای “حس واقعی” ۱۲ است. اووو… تقریباً نظرم تغییر کرد، اما یادم می آید روزی روزگاری *همیشه* از بیرون می دویدم. و من عاشق دویدن در هوای سرد بودم! تردمیل همان احساس رضایت را به من نمی دهد که دویدن در فضای باز باعث می شود، بنابراین جلو رفتم و لباس گرم دویدن پوشیدم.

از آنجایی که این فقط یک دویدن آسان معمولی بود، تصمیم گرفتم گارمین خود را با چند لایه پیراهن هایم بپوشانم و حتی نگاهی به سرعت خود ندانم. من فواصل را در سرتاسر محله‌های مجاور مانند پشت دستم می‌دانم، بنابراین توانستم به صورت ذهنی یک مسیر ۲.۵ مایلی را ترسیم کنم – و جالب این است که وقتی به مسیر خود برگشتم، به علامت ۲.۵۱ مایلی رسیدم! من انتظار نداشتم *این** را نزدیک کنم، اما اکنون یک مسیر ۲.۵ مایلی خوب را می شناسم، اگر به آن نیاز داشته باشم.

دومی که شروع به دویدن کردم، احساس شگفت انگیزی داشتم. بیرون بودن در هوای سرد واقعا حس خوبی داشت. سعی کردم با سرعت آهسته و راحت بدوم و فقط همه افکار را نادیده بگیرم. من به Sword & Scale (یک پادکست جنایی واقعی) گوش دادم و اتفاقاً قسمت مربوط به جنایتی بود که فقط چند مایل دورتر از محل زندگی من اتفاق افتاد. وقتی شنیدم که میزبان می‌گوید «براون‌تاون، میشیگان»، کمی مات و مبهوت شدم – این یک حومه کوچک کوچک است. من حتی محله ای که در آن اتفاق افتاده را می دانستم. به هر حال، این واقعا برای من جالب بود، بنابراین توانستم روی پادکست تمرکز کنم و این واقعیت را که در حال دویدن بودم نادیده بگیرم.

یک مایل بعد، در خانه پدر و مادرم توقف کردم تا به سنجاب ها غذا بدهم، اما این فقط چند دقیقه طول کشید. سپس به راه ادامه دادم و به طور ذهنی مسیرم را در حین رفتن درست کردم و کل مسافت پیموده شده را جمع کردم. وقتی به خانه همسایه‌ها رسیدم، در نهایت به گارمین خود نگاه کردم و دیدم که با دوری فاصله دارم. وقتی دیدم سرعت متوسط ​​من ۱۱:۰۹ بر مایل بود *بسیار* شگفت زده شدم!

احساس خیلی خوبی نسبت به آن دویدن داشتم – نه فقط سرعت، بلکه حسی که وقتی در هوای سرد می دویدم.

خلاصه: ۲.۵۲ مایل با سرعت ۱۱:۰۸ / مایل. ضربان قلب متوسط: ۱۵۰ ضربه در دقیقه

در کل هفته خوبی بود! من هیچ دویدن بدی نداشتم که در آن فقط احساس بدبختی یا اضطراب می کردم. و دویدن در فضای باز نقطه برجسته بود 🙂

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر