اجرا برای کوکی ها: اهداف اوت


امروز به اندازه دیروز شلوغ نبود، زیرا کار زیادی نمی توانستم با اتاق خوابم انجام دهم. برایان (برادر بزرگتر من) مشغول کار بر روی پروژه خود است – ساخت یک سوله – بنابراین تا زمانی که این کار را تمام نکرده باشد، نمی تواند به من کمک کند. او به من دستورات صریح داد که بیش از حد غیرت نکنم و شروع به پاره کردن چیزها نکنم.

نمیدونی چقدر برام سخته به خصوص به عنوان یک فرد مبتلا به اختلال دوقطبی که در حال گذراندن مرحله هیپومانیک است!

امروز صبح یه کم گریه کردم دراز کشیدن روی تشکم که روی زیرزمین اتاق خوابم است، که یک سوراخ بزرگ در دیوار و کف دارد، غم انگیز است و منتظر است تا موجودات داخل شوند و در حالی که من خوابم، به من هاری بدهند. (من تا جایی که می توانستم آن را برای گربه ها مسدود کردم، اما اگر چیزی بخواهد وارد اینجا شود، قطعاً ممکن است.

به هر حال، با توجه به اینکه فردا یک ماه جدید است (و آخرین ماه کامل تابستان) فکر کردم چند هدف برای کار بر روی آنها فهرست کنم. لزوماً یک “چالش” نیست، بلکه چیزی است که در زمانی که تمرکز بسیار سخت است (هیپومانیا) تمرکز من را حفظ کند.

بنابراین، در اینجا آمده است:

۱) این جای تعجب نیست، اما من باید آب بیشتری بنوشم. از بیدار شدن با دهان آنقدر خشک خسته شده ام که به سختی می توانم صحبت کنم. چندین سال پیش، حتی قبل از اینکه از رختخواب بلند شوم، یک لیتر آب می خوردم. آن را روی میز کنار تختم گذاشتم و قورت دادم. سپس در طول روز سه لیتر بیشتر مینوشم. و من همیشه احساس خوبی داشتم! بنابراین من قصد دارم دوباره این کار را انجام دهم – با نوشیدن یک لیتر به محض بیدار شدن از خواب شروع کنم.

۲) دوباره دویدن را شروع کنید. این واقعا مسخره می شود – من چند ماه است که نمی دوم! استراحت فقط به خاطر مصدومیت زانویم شروع شد، اما این دیگر مشکلی برای من ایجاد نکرده است. در واقع، از زمانی که وگان شدم، بدن من واقعاً احساس خوبی دارد.

۳) زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید. هر سال به خودم می گویم که با نشستن بیرون روی عرشه از تابستان نهایت استفاده را خواهم برد. من و جری همیشه این کار را می کردیم. هر کدام یک لیوان شراب یا آبجو در عصرها می نوشیم و از هوای گرم لذت می بریم. حتی اگر دیگر مشروب نمی‌خورم، هنوز هم می‌توانم Heineken 0.0 یا فقط کمی چای یا چیزی دیگر بخورم. نکته اصلی این است که وقت خود را در خارج از خانه بگذرانید.

۴) روی حفظ محوطه سازی کار کنید. ما هنوز چیزی نکاردیم و قرار نیست تا سال آینده (من می‌خواهم کل بستر مالچ را عاری از علف‌های هرز و آماده برای کاشت نگه دارم). هر بار که از کنار آن رد می شوم، اگر ببینم علف هرزی شروع به رشد کرده است، آن را بیرون می کشم. من شروع به دیدن بیشتر و بیشتر از آنها کرده ام، بنابراین می خواهم حداقل هر چند روز یک بار به این نکته توجه کنم که تمام علف های هرزی را که می توانم ببینم بیرون بکشم.

۵) من فقط با این یکی پایان می دهم زیرا این هدف ۹۹٪ از وقت من را می گیرد – این بهم ریختگی اتاق خوابم را تمام کنید! من باید همه چیز را از حمام اصلی پاره کنم – از جمله بریدن دوش برای بیرون آوردن آن (یک تکه است و برای برداشتن آن خیلی بزرگ است) – و کفپوش را جدا کنم. وقتی همه چیز برداشته شد، باید تکه‌های آسیب‌دیده از آب را جدا کنم و آن را جایگزین کنم. پس از انجام تمام کارها، باید کف ها را با یک تراز کننده مایع صاف کنم. سپس تخته سه لا را روی آن قرار دهید. سپس تخته وینیل لوکس را نصب کنید.

این تازه شروع است! این فقط بازگشت آن به “قابل زندگی” است. غیر از همه اینها، باید یک دوش جدید (این بار در گوشه مقابل) نصب کنیم. من باید تمام دیوارهای خشک جدید را نصب کنم (حالا مرا بکش – من از دیوار خشک متنفرم!!)، سمباده کاری را انجام بدهم، سپس آستر بزنم و رنگ بزنم. من در مورد طرح رنگی تصمیم نگرفته ام، اما از آنجایی که باید همه این موارد را بازسازی کنیم، ممکن است شرایط را کمی تغییر دهیم. بنابراین آن بخش سرگرم کننده خواهد بود!

به هر حال، هیچ چیز فوق العاده جدیدی برای اهداف اوت نیست، اما امیدوارم نوشتن آنها در واقع به من کمک کند تا آنها را انجام دهم. به غیر از تعمیر اتاق خواب، من واقعاً می خواهم روی بازگشت به دویدن تمرکز کنم. فکر می کنم به برنامه خوب قدیمی ۳-۳-۳ (سه مایل دویدن، سه روز در هفته، به مدت سه ماه) – بدون تمرکز روی چیزی غیر از این سه عدد برگردم. نگران سرعت، ضربان قلب و غیره نباشید. من احتمالاً بسیاری از دویدن ها را روی تردمیل انجام خواهم داد و این برای من خوب است. اخیراً اینجا در دهه ۹۰ بوده است و برای دویدن بیرون (به هر حال برای من) خیلی گرم است!

خوب، جری به تازگی پس از تعطیلات طولانی جوی با جوی بازگشت. پس من میرم باهاشون وقت بگذرونم 🙂