آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرینات برای کاهش وزن می رسد ، واقعاً کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر به گونه ای برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است تعجب آور باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که فقط نیم ساعت در روز می تواند افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! اوستروک؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که معتقدند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس عالی ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

علم این که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای بهتر از یک ساعت است

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی خود ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. ورزش طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ورزش به مدت یک ساعت می تواند منجر به خوردن بیش از تعداد کالری اضافی شود که در واقع می سوزاند و آنها را از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن حذف می کند. همچنین ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای قرار گرفتن در یک برنامه شلوغ بسیار بیشتر قابل کنترل است که شانس ثبات را افزایش می دهد ، مهمترین عامل برای کاهش وزن.

5 نکته برای تناسب اندام 30 دقیقه ای خود در روز

اگر فکر می کنید که تمرینات طولانی تر را در روز شلوغ خود جا دهید ، وقت آن است که تمرینات کوتاه تری ایجاد کنید که متناسب با برنامه و اهداف تناسب اندام شما باشد! در اینجا پنج نکته برای تناسب آن تمرین سریع 30 دقیقه ای م intoثر در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نمی دهید. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرین شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاهی بیندازید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید تمرینات خود را وارد کنید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، خوب است. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرین خود را به هیجانات کوتاه مدت تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده اند که تمرینات کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین حدود 60 دقیقه تمرینات کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ایجاد قدرت در یک جلسه و بهبود یابد ضربان قلب در دیگری. این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ تمرکز داشته باشید. هر دقیقه تمام توان خود را بدهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را پیشاپیش آماده کنید

نشانه های بصری ، مانند آماده سازی لباس های ورزشی شب قبل ، به مغز شما کمک می کند تا عادات خود را شکل دهد. و یک نکته دیگر که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی زمانتان تمام می شود ، هر دقیقه حساب می شود. آماده بودن لباس های ورزشی برای رفتن ، زمان گرانبهای لازم برای جمع آوری آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است این مفهوم ناآشنا باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای کشف ورزشی است که کمتر از آن نفرت دارید. روشهای بسیار متفاوتی برای انجام آن وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور نیستید به تمریناتی بسنده کنید که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس فوق العاده را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دونده بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صدق نمی کند.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به یک هدف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از آن وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید یا سرخ کن هوایی که در پایان هفته به دنبال آن بوده اید تا تمام تمرینات خود را انجام دهید ، لذت ببرید.

اگر وقتتان کم باشد چه؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری در راه است ، بچه ها خشمگین هستند و برنامه ها فشرده است. ما انسانیم! در این روزها ، تمام تلاش خود را برای یافتن راه های دیگر برای فعال ماندن انجام دهید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس ها و جلسات پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن اسکوات انجام دهید ، یا حتی زمان سنجی برای بیدار شدن و ورزش در هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش به عقب و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

برای زمان و بدن خود ارزش قائل شوید

زمان و بدن شما دو چیز ارزشمند است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را افزایش دهد و شما را به یک زندگی فعال و سالم ادامه دهد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت عمل را کاهش داده و کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آماده اید تا ببینید یک تمرین سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید انتخاب های زیاد برای برنامه شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید