آنچه باید درباره پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی خودداری می کنید زیرا معتقد هستید که باید شدید باشد ، اجازه دهید ما به شما یک بمب حقیقتی که دوست خواهید داشت تقدیم کنیم – ورزش برای م beثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی خواهید تمرینات عرق کرده و بدون نفس شما را اذیت کند ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم سرمایه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما باشد.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای سلامتی مطلع شوید و بدانید چرا چنین جایگزینی م effectiveثر برای ورزش با شدت بالا است!

مرتبط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن پشتیبانی می کند، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، ریسک خود را کاهش دهید دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید

ببرش خونه؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری کل! و ، بیشتر وجود دارد این تمرین با شدت کم همچنین خطر استرس بر مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین واقعاً از شما مالیات می گیرد ، در حالی که با عضویت در یک باشگاه ورزشی گران قیمت پول اضافی را پس انداز می کنید.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راه بهتری برای شروع وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد که شما آن را در یک مکان انجام دهید منانفجار کوچک تمام روز یا بیشتر در یک زمان می جنگد. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین ، اگر پشت میز کار می کنید ، از این به عنوان انگیزه برای حرکت استفاده کنید! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری موارد اجتناب کنید خطر سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی استفاده از قصد در پیاده روی های شما است. این یعنی گرفتن هدف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و هنگام برنامه ریزی برای پیاده روی تناسب اندام ، برنامه را در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن آرام در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، دستیابی به تعداد مشخصی از پیاده روی در روز و حفظ فرم مناسب پیاده روی

چگونه می توان تناسب اندام پیاده روی را شروع کرد؟

خبر خوب – اگر صاحب یک جفت کفش ورزشی هستید ، آماده هستید تا برنامه تناسب اندام پیاده روی خود را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، آسان است که بهترین نیت را داشته باشید اما در این راه تمرکز خود را از دست بدهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا به تناسب قدم به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 اهداف هفتگی را تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما این تنها مورد نیست! برای سالم ماندن ، قوی و متناسب بودن ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در زمان های مختلف و یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 سفرهای خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به اهداف هفتگی خود ، خروج های خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، مطالعات نشان دهید که عادات پایبند عاداتی هستند که شما به طور منظم (و همزمان هر روز/هفته) انجام می دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک مسیر طولانی 30 دقیقه ای را طی کنید ، یا می توانید آن را متوقف کنید. شاید دوبار به مدت 15 دقیقه پیاده روی کنید ، یا شاید حتی سه پیاده روی به مدت 10 دقیقه! مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از مزایای پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ این سرگرم کننده است ، اینطور نیست؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود می کنید. طعم خوبی دارد و احساس انگیزه می کنید. با این حال ، این انگیزه زودگذر است. ممکن است برخی روزها احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید و در برخی دیگر برعکس. به همین دلیل دانستن دلایل خود بسیار مهم است.

خود را به عنوان نسخه ای آرامتر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود بنویسید و تصور کنید. این به روال پیاده روی او می چسبد!

و در روزهایی که انگیزه در آن یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به هدفتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات فیزیکی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی پیاده روی می تواند آنی باشد. این رضایت را با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این به شما کمک می کند تا ناخودآگاه عادت پیاده روی جدید خود را تقویت کرده و پایبندی به آن را آسان تر کنید. وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی بفهمد چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی های شما لذت بخش تر می شود ، و این باعث می شود که به راه خود ادامه دهید. ما عاشق گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست ها یا کتاب های صوتی یا حتی درخواست از یک دوست برای همراهی در گردش هستیم. وقتی از سرگرمی لذت می برید ، تعجب می کنید که زمان چقدر سریع می گذرد!

این روش را برای تمرینات خانگی تناسب اندام امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط کافی است 17 دقیقه در خانه مورد علاقه خود بازی کنید تناسب اندام پیاده روی روتین با مربی FitOn Bree Koegel. در نهایت یک مایل به سمت موسیقی پرانرژی حرکت خواهید کرد که قدم شما را تقویت می کند (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان داشته باشید و موانع را قبل از آمدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn بروید تا به شما در ادامه راه کمک کند به سوی هدفت!

دیدگاهتان را بنویسید